Brute Force Een Topper of een Down-game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door TERMINATOR, 31 jul 2003.

1. TERMINATOR

TERMINATOR Guest

We hadden er net dat ietsje meer van verwacht, maar ontevreden zijn we zeker niet. Schieten, schieten en nog eens schieten afgewisseld met de occasionele goedgemikte granaat. Kaboooooooom!!! Zo denk ik er over en jij?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed concept, concept goed uitgewerkt - Spel verneukt door brakke levels en brakke vijanden. Ik wil niet tegen duiveltjes spelen in lava omgevingen :{

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik let niet op de vijanden (die schiet ik toch meestal neer vanaf een afstand) en de levels deden mij denken aan Unreal II.
    Alleen had ik verwacht dat je wat meer tacktiek moest gebruiken, maar met af en toe van character wisselen kom je er ook. De gameplay valt na 1 level of 2 in herhaling, door het gebrek aan tacktiek.
    Grafisch vind ik het ook een beetje zwak (die aanbiddende wezentjes zien er zo vierkantig uit) en wat een varïatie in de levels :eek:.
    Echte XBL ondersteuning zou de game ook goed hebben gedaan.

En waar blijven die aangekondigde downloads?

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    naar mijn mening is het gewoon een boutspel, maar dat komt denk ik doordat we te verwend zijn en het spel teveel overhyped hebben, maar de uitwerking van het idee is nou ook niet echt super te noemen...

enne aan die gast hierboven, er is al downloadable content beschikbaar las ik op xboxarena.nl

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel nu 2 dagen en zit met mn broertje het laatste level te spelen op de middelste moeilijkheidsgraad. Zelf ben ik met de moeilijkste bezig.
    De levels zijn wel gevarieerd en lekker groot. Ook kan je in de meeste levels de tacktiek kiezen.

Het spel is qua fun/speelbaarheid precies zoals ik verwachtte. Ik ben er wel een tijdje zoet mee.

Sjoerd

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mooi spel, speelt lekker.. Origineel concept imo.
    Alleen die levels toch iets te eentonig, ze hadden best meer gebouwen ofzo neer mogen zetten met daar wat vijanden erin. Soms loop je best lang door steeds hetzelfde gebied heen.
    Verder een top spel, zeker 1 van de betere shooters voor de Xbox.

7. Stalker

Stalker watching You!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik er teveel van had verwacht.......
    en ik vind de enemies nauw ook niet superboeiend.
    En idd ik vind die hele lava wereld ook maar niks

maar al met al was het wel leuk..... voor eventjes

8. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    PRECIES mijn mening

levels zijn echt klote
    en die tovenaars... aargh :{

vond trouwens dat je mocht kiezen tussen team leden

die Marines waren tig keer strakker dan tex flint brutus en hawk zelf

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    voor een game die zoveel op halo lijkt komt ie op elk vlak tekort. saaie levels, slechte ai, wapens zijn niet al te best op elkaar afgestemd. 4 player co-op is leuk, alleen gaan de graphics wel erg achteruit als je splitscreen speelt

10. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de levels zijn idd saai en slecht van opzet,soms loop ik een tijdje te zoeken waar ik heen moet en dan blijk je ineens weer bij het begin te zijn?!?!?!?!?! Verder vind ik het wel leuk om af en toe is te spelen, als ik niet meer weet wat ik moet doen van verveling. Maar is dus niet echt een game om effe lekker uit te spelen.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het gewoon een middelmatige game, niet goed niet slecht. Ik vond dat ze wel wat meer mochten doen aan de levels, die worden namelijk erg ééntonig. Verder mochten ze ook heel zwaar iets gaan doen aan de verhaal lijn. Want die is er nauwelijks. Er zit niet echt een meeslepende gameplay in. Misschien had ik het spel liever gezien in een FPS dan in een TPS, maar dat is mijn mening. Verder mochten ze ook wel wat meer spectakel maken in die FVM filmpjes. Na zeg maar level 5/6 zijn ze echt zwaar ééntonig. Alleen het laaste filmpje vond ik wel weer geinig. En de eerste paar omdat daar de caracters getoond worden. En verder, ach ja, in precipe is het wel lekker raggen, maarja, je moet er wel van houden he. Graphics zijn ook gemiddeld. Niet goed, niet slecht. Misschien als er een deel 2 komt kunnen ze daar wat naar kijken :)

12. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    ik had van brute force meer verwacht zowel qua gfx en gameplay ik zou het (zoals hier boven al gezegd is)een middelmatige game noemen en dan ben ik nog gul :D

13. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doet mij teveel aan turok denken.

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een toffe game, maar was het snel zat en heb het geruild voor een andere game. Het concept was super, maar de realiteit brak. Vrij voorspelbaar, pittig, maar voorspelbaar. En het gebrek aan xbl deed me besluiten het ijzer maar direct te smeden toen het nog heet was, kreeg er MM3 voor terug :)

15. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet t ik kan nix zeggen want heb de game zelf niet..
    maar mij 'lijkt' dit een 'dit is mijn 50/60 euro net niet waard spel':)

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij wel opvalt is dat het herladen van sommige wapens net zo klinkt als het herladen van de Assault Rifle in Halo.

Btw, ik heb Brute Force tweede hands gekocht voor 35 euro. Ik vind dit ook een mooie prijs ervoor.

17. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Brute Force lekker door mijn broertje laten kopen, dus over het geld ga ik niet zeuren.
    Ja, het is zo dat de levels te eentonig zijn, dat de AI niet alles is en dat de lava levels K** zijn. Maar ik vind het verder erg leuk om te doen hoor. Op de Xbox vind ik het toch een van de betere spellen. Er werd gewoon veel te veel van verwacht, zonder Live is een spel als dit tegenwoordig niet alles meer. Ik vermaak me er wel mee hoor. Een cijfer rond de 8 vind ik ook heel terecht voor dit spel. Want laten we wel zijn: de meeste spellen die op de Xbox uitkomen zijn toch echt minder dan Brute Force.
    Ik had er sowieso niet een "Halo-beater" van verwacht...

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de tactische aard van Brute Force zijn de levels zwaar teleurstellend. Nu ben ik nog niet heel ver, en hoor dat dat later nog wel 'goed' komt, maar blijft matig dat ze gewoon weinig tactiek toe lijken te staan

19. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tja..met deze game moet je gewoon geen Halo 2 verwachten..en
    met tactisch spelen ga je echt lanzamer spelen en meer gebruik maken v Hawk en Flint..Ik vind het wel een goede game maar kan niet tippen aan iets zoals Halo...

Squad Deatmatch is wel cool en lijkt me echt leuk met System Link...De enige vijanden die ik echt kut vind zijn de hounds..maar gelukkig doen die altijd eerst een soort animation nadat ze uit de lava springen (kun je ze gelijk neerschieten door je team goed op te stellen..).

Op zich vind ik het een leuke/mooie game..heeft wel humor en een paar wow-momenten..:p

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waardeloos spel, de graphics vallen wel mee. Verder is het helemaal niks. Characters zijn erg dom, vooral Brutus is vreselijk. De levels zijn saai, de AI is ver te zoeken, je kan niet echt tactisch te werk gaan.

Had niet eens wat verwacht van deze game, ik had hem gekocht omdat ik me verveelde en hij viel me nog (zwaar) tegen.

Het enige wat leuk is, is om Brutus aan te vallen waarna hij heel droogjes zegt "why are you shooting at me" of "you're hurting me".

Deel Deze Pagina