Jow Jow Jow! Ik ben Bas en een van de actievelingen binnen de Xbox One Nederland community op facebook! Wij zijn een groep relaxede gamers, waarvan een aantal zo gestoord als een banaan op een driewieler, en spelen in de avonduren potjes Battlefield 4 en Titanfall enzo. Maar voornamelijk is het relaxxed bankhangen, bier drinken en praten over games, vrouwen en soms voetbal (als ik offline ben). Group info We zijn nog bezig met een goede manier om iedereen bij elkaar te brengen! En we hebben niet eens de moeite genomen om een Logo te maken! Een maat van mij, Silvester, heeft mij in de Bungie site een Clan opgezet! Vanuit daar gaan wij tips en truucs bieden, ervaringen delen en meer tijdens de launch van Destiny! Links De Xbox One NL Bungie clan is hier te vinden:Bungie.net Xbox One Nederland Twitch De Twitch van Bas (Kokswijk) De Twitch van 365Gaming.nl, voor reviews enzo! Ik wil lekker veel gaan streamen! Jullie vast ook, vertel je twitch feed even! Gamers met Games Ik wil graag een lijst gaan maken wie graag welke game speelt. Zo ver zijn we nog niet! Tot dat moment: Mocht je gewoon relaxxed willen gamen, of met een groepje van 5 Battlefield 4 willen knallen laat het even weten! De begintopic zei dat je grote letters moest hebben... dus...
Hoe meer zielen hoe meer vreugde en zeker met Destiny lijkt het me leuk met veel mensen te spelen ipv random mensen. Tot de 9e speel ik battlefield 4 online :thumbup:
Wie Destiny gefocust gaat spelen, kan mij toevoegen! momenteel ben ik op de 360, maar vanaf 5 September richt ik me op the Xbox One, ter voorbereiding van Destiny!