1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, ik heb een paar dagen terug voor het eerst weer eens Xbox Music gebruikt, dacht dat het wel ok zou zijn na al die updates... Valt nog steeds vies tegen :mad:

    Ik heb sinds 8.1 update 1 nu Cortana in het Canadees, dus ik kon mijn regio weer terug veranderen vanuit Amerika. Het is wel een Alpha versie, dus het is een stapje terug en dat merk je. Jen Taylor is niet zo aanwezig, finance wordt niet meer weergegeven (niet dat dat me boeit :+) en m'n sport teams zijn verdwenen. Ze weet nog wel waar ik werk en woon, maar geeft niet meer de verwachte reistijd automatisch aan. Hopelijk gaan de updates net zo snel als in de US versie, anders switch ik over een paar weken weer lekker terug.

    Folders is btw een toptoevoeging! Ik gebruikte Nokia App Folders voor een paar groepen apps die ik niet vaak genoeg gebruikte, maar nu ze de Live Tiles weergeven heb ik m'n hele start screen overzichtelijker gemaakt. Perfect! :D
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja die folder app is echt een hele goede vernieuwing. Ik heb alles netjes bij elkaar gezet music & video tiles en news & weather tiles. :thumbs:

    [​IMG]
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Eindelijk na tijden weer eens een Xbox Live game (achievements!) voor WP. Man, man, man het kan niet op he! Ongelofelijk dit zomaar weer een gratis game, wauw!

    <!!!!DOWNLOAD HIER!!!!>

    [​IMG]
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Cool,

    Zag laatst ook in 'App social' dat Rabbids Big Bang een dag gratis was.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die is altijd gratis bij mijn weten hehe :9

    Edit: nee zie idd je hebt gelijk die kost 99 cent! Belachelijk en is hij ook niet waard eerlijk gezegd.
    Edit2:

    Foto van de Lumia 730 en de opvolger van Cyan update gelekt.
    [​IMG]

    Meer info... hier!
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus.... 8.1 voor de Lumia 920?



    Duurt lang. :{
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pfff, die Facebook Messenger app... Wil ik notifications uitschakelen voor die hele app, kan het alleen maar voor één uurtje of tot 8 uur de volgende ochtend 8) Ik moet je fucking meldingen niet! Geen zin in wanneer ik op m'n laptop zit te chatten dat m'n telefoon op hol slaat van dezelfde chatberichten.

    Dag dag dus app :+
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Settings > Notifications + actions > Facebook > Show notification banners (afvinken!) Daarnaast kan je hem ook uit Action Center halen.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    [​IMG]

    Lekker kleurtje!! :eek::cool: Lumia 830!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh, what's up met fysieke én scherm knoppen? :p Testversie?

    Heb trouwens contact opgenomen met Nokia over 8.1 op de Lumia 920 en Q3 is het enige wat ze kunnen zeggen...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sommige toestellen krijgen zulke knoppen (voornamelijk de goedkopere toestellen). Ik vind het minder mooi maarja die kleur is echt awesome vooral in combi met dat metalachtige.

    Edit: oh shit ja ik zie het haha nog niet eens opgevallen twee rijen knoppen hehe... vaag ja

    Ik las ergens dat de Cyan update voor de 920 al wel uitgerold wordt, alleen mijn developer preview toestel nog steeds niet die fix duurt ook zeker weer eeuwen maarja.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De 630 of 530 heeft dat ook ;) (weet zo snel niet uit m'n hoofd welk toestel m'n vriendin heeft)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik hoop en denk dat de 830 niet zulke digitale knoppen krijgt erg lelijk en dat past niet echt op een midrange toestel. Deze 830 ben ik wel erg benieuwd naar als hij niet al te duur is misschien wel de opvolger van mijn 920!
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een weekje de alpha versie van Cortana Canada heb ik m'n regio maar weer op US ingesteld. Switch weer terug als Canada ook in Beta zit, want nu voelt het veel te veel als achteruitgang. Ze heeft niet meer de snappy reacties, en veel interesseren werken niet meer...
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vandaag wordt in de VS de HTC One M8 aangekondigd. Niet een toestel waar ik echt geïnteresseerd in ben, maar wel goed om te zien dat HTC ook weer verder gaat met WP.

    [​IMG]
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik krijg mijn WP niet meer uit. Zodra ie zichzelf heeft afgesloten start ie zich ook direct weer op 8) Is dat... een bekend probleem?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wel als je hem aan de oplader hangt want dan gaat hij automatisch aan. Maar is geen bekend probleem, al een soft-reset geprobeerd?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal het eens proberen!
    Geen idee hoe dit dus in de eerste plaats is gekomen? :+ Gisteren 4 keer uitgezet en 4 keer zette ie zichzelf ook weer aan. Raar ding. :p
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Was hij niet toevallig aan het updaten? Of misschien klemt de aan/uit knop wel. Geen idee is niet iets wat bekend is.

    BY THE WEG!
    DE LUMIA 920 IS NU DE CYAN UPDATE AAN HET UITROLLEN DUS EINDELIJK!! MAAR NIET VOOR DE DEVELOPER PREVIEWS DIE MOETEN NOG EEUWEN WACHTEN!
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2014
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo eindelijk? Is nog best snel voor een twee jaar oud toestel... Ben trouwens na update 1 niet zo heel enthousiast meer voor Cyan, dus geduldig wachten op de fix is ben probleem :)
     

Deel Deze Pagina