1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb het spel inmiddels ook besteld voor de Xone maar denk niet dat ik de kans krijg het dit weekend/deze week te spelen.
    Gamertag staat hiernaast.
    Toevoegen mag.
     
  2. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik start hem nou net op, en lijkt wel alsof de game toch wat haperend loopt. Niet mooi vloeiend zeg maar. Meerdere mensen hier last van?
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Welke console? X1 heeft wat issues op 1080p meen ik.. Op de ps4 loopt het als een zonnetje so far..

    Edit: mensen hierboven hebben als her goed is een request ontvangen van mij.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Op de X1 loopt die hier ook lekker. Heb wel pas een kwartiertje gespeeld
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik twijfel ook nog zo om hem te kopen. Heb al meer dan 300 uur in Reaper of Souls gespeeld en daar ben ik nu wel een beetje klaar. Opnieuw beginnen op de Xbox en TV zou zoveel chiller zijn, maar om nu weer 50€ neer te leggen voor een game die ik al grijs gespeeld heb...

    Er is ook een nieuwe uitbreiding voor de PC aangekondigd, maar ik vraag me af wat ze daar mee gaan doen. Die zal het komende jaar nog niet naar de consoles komen en komt dan misschien wel als DLC (het lijkt me sterk dat er weer zo'n grote update komt als de Adventure Mode).

    Hoe zit het met de patches? Krijgt de Xbox versie ook 2.1 patch enzo? En op welke patch draait de game nu?
     
  6. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de PS4. Mijn gamertag is mars9876.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Versie is 2.0.5 ofzo dacht ik en ja updates komen ook naar x1 en ps4 (oude generatie dus niet)
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Patches gaan straks tegelijk met PC released worden.
    Is al een tijdje bekend ;)

    http://eu.battle.net/d3/en/blog/15157764
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik speel dus op de Xbox one en gamertag is DBB Dranx.
    Voeg me maar toe :)
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoe kan ik mijn Paragon levelen?
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het zelfde als 1-70.

    Door te XPe.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je begint met paragons levelen als je lvl 70 hebt bereikt. Al begin je pas bij plvl 200 ofzo iets te merken van de extra stats die het met zich meebrengt. Het geeft vooral een goede indicatie van hoeveel iemand de endgame gespeeld heeft. Op de PC speel ik eigenlijk alleen maar met mensen die 400+ zijn om zo snel mogelijk rifts te klaren. Lagere plvls zijn vaak iets te langzaam, pakken alle loot op en gaan tussentijds loot verkopen enzo.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke thanx man, de termen vliegen wel rond mijn oren maar dat zal naarmate de game vordert zichzelf wel duidelijk maken ;)

    Nog een vraag. Hoe kan ik die hond weer laten verdwijnen? Ik zie hem te vaak aan voor zo'n torsodude in act 1 :p
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Heb een vraag wil graag met Infernal Pauldrons spelen heb de code ook geactiveerd maar zie hem nergens in de game?? :mad:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op de PS4 deed ik het volgende:

     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Beide console versies zijn nu gepatched; One versie draait nu ook op 1080p, maar wel met een (kleine) prijs in de framerate als de actie verhit. Het zal de meesten niet opvallen denk ik. PS4 versie is essentieel de PC versie op een high end systeem, maar dan met een inventory systeem gebouwd voor een controller (meh, rommelig) en een rol/dodge functie toegevoegd (ik ben jaloers op jullie). En couch co-op, een stuk gezelliger op een console.

    http://www.eurogamer.net/articles/d...o-3-xbox-one-1080p-patch-performance-analysis
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dubbele post.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb alleen nog via Remote Play kunnen spelen omdat mn PS4 aan de andere kant van Nederland staat maar tot nu toe speelt het erg fijn, zelfs vanaf hier. In de loop van de week maar's mn PS4 ophalen en dan echt beginnen.

    Vriendin gaat als Barbarian dus wil zelf iets wat er goed bij past, iemand een goed onderbouwde suggestie?
    Denk zelf monk met de tantrums maar dat is weer een bijna dezelfde role.. :+

    Crusader word het sowieso niet omdat sowieso iedereen al crusader speelt 8)


    Bedankt nog voor je magische broekje in de mail :+
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet fucken met Crusader jonge :cool:! Mja ik zou bij een Warrior/tank type dan vooral denken aan witch doctor of demon Hunter. Denk dat je uit zo'n combi het meeste haalt. Mja ik ben geen expert in Diablo dus zou hier anders kunnen zijn.

    Np haha :+
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een maat van mij speelt altijd met een barb. Zelf speel ik met een demon hunter, puur ranged. Werkt perfect in combinatie met een melee barb.
     

Deel Deze Pagina