1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gears of War :D
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja ook! Ik heb wel vertrouwen in Rod, dus zou een goede Gears moeten worden! :cool:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Gears heb ik nooit wat aan gevonden dus dat scheelt al een exclusive! :+

    Dan zou ik het voor Halo moeten doen, maar Halo 5 is nog lang weg gelukkig. Misschien toch maar voor de PS4 gaan :+

    Ik heb nog 2 weken tijd om te beslissen want dan levert bol.com de bestelling :+

    Of ik moet een PS4 tweedehands kopen van iemand hier op de Xbazaar die hier 10km verder weg woont. Hmm.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox Jorrie, kom op jonguh! En ik weet niet of je grote klauwen hebt (ik redelijk), maar de Xbox One controller vind ik persoonlijk veel fijner (ook qua feeling) dan die van de PS4.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik heb redelijk grote handen ja, maar de PS4 controller heb ik al even in de hand gehad en die beviel ook prima.

    Anders koop ik nog wel even geen console :emo:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, kan ook. Op Gamescom ging ik van One controller naar PS4 en ik kreeg meteen al kramp. 8) Maar goed, ieder z'n ding. :)
     
  8. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste 10 pagina's een beetje vlug terug gelezen, maar wat is dat hdele gedoe met account op US Store zetten etc etc? Wat geeft dat voor voordelen?

    Ik heb zojuist mn Xbox One binnengekregen, en ga hem zo installeren en wil gelijk alles goed doen :D
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wil mij niet lukken om EA Acces te krijgen :mad:
    Heb het nu ook geprobeerd door systeem op Ireland te zetten en voor de € te gaan, maar xbox blijft zeggen dat ik een andere betaalmethode dan paypal moet proberen...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk omdat je billing adres nog US is.
     
  11. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, heb alles al aangepast naar een adres in Ierland.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fuck man, dan heb jij wel weer pech zeg. Moet je het nu meteen naar MS sturen of geeft Redcoon gelijk een andere?
     
  13. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    het grootste voordeel is de spellen voor een stuk minder aanschaffen.ipv €60 dan €46 en je hebt dan een download die altijd van jouw blijft ook als je hem gedelete op je xbox je kunt hem later altijd weer downloaden .
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Redcoon is verplicht mij een nieuwe te sturen. Ik wacht nu hun mailtje af
     
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Yep, binnen 6 mnd valt onder fabrieks fout en dat moet dan in zn geheel vervangen worden.
    Welk kut hoor zo snel al
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag paar uurtjes met de Xbox One doorgebracht, bevalt goed! Controller is erg fijn, maar dat was die van de 360 natuurlijk ook al. Heb alleen wel al drie keer gehad dat ik opeens tijdens het gamen de melding kreeg dat de controller disconnected was?? Ik deed niks raars, batterijen uiteraard nog vol. Iemand anders dit ook wel eens?

    Daarnaast nog paar vragen:
    - Kun je nou wel of niet TV kijken via de One? Zo ja, hoe?
    - Hoe zit het met (gedownloade) series (mkv) kijken op de One? En hoe?
    - Als ik een game aan het downloaden ben, moet ik dan de One aan laten staan? Of kan ik m gewoon uitzetten en gaat de download dan gewoon door?
    - Hoe werkt dat "snap" nou precies? En wat heb ik er eigenlijk aan?
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :)
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    - Ja, je kan TV kijken. Je moet dan je tvkastje aansluiten via HDMI in op Xbox One. Hier een mooi stappenplan
    -Gedownloade MKV bestanden kan je nog niet kijken, maar dat komt er aan. In de aankomende update kan je een Media Player App downloaden. Hier kan je als het goed is MKV bestanden bekijken.
    - De download gaat door als je de Xbox op Instant on heb staan ipv Energy Save. Hiervoor kan je naar Settings gaan en daarna Power settings.
    - Snap is bedoeld zodat je tijdens het gamen bijvoorbeeld video's kan kijken, je achievements kan zien of je party kan bekijken zonder dat je het gamescreen verlaat. Je blijft het beeld van de game dus zien, maar er komt een balkje aan de rechterkant van het scherm waar de andere informatie op wordt weergeven

    EDIT: damnit Nightbringer :+
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beide heren bedankt voor de antwoorden!

    - TV kijken kan dus alleen als je een settopbox hebt begrijp ik? Dat is dan erg jammer, want ik gebruik een CI+ module zodat ik de smartcard van Ziggo rechtstreeks in mn tv kan steken om zo tenminste één kastje en afstandsbediening minder te hebben. Had gehoopt dat het dan toch via de X1 zou kunnen.
    - Klinkt goed die Media Player App dan! Al bekend wanneer die betreffende update komt?
    - Heb de X1 idd op Instant On staan, maar wist het niet zeker of ie uit kon. Wel dus!
    - Snap lijkt me dan niet heel nuttig als ik het zo lees.

    Nog een vraag die me net te binnen schiet; de Xbox One Media Remote, heeft iemand die? Is het wat? Wellicht handig als je idd TV, series, BlueRay, Netflix via de X1 gaat kijken, of niet?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er komt een adapter uit voor de X1 zodat jij je tv kabel aan je X1 kunt hangen, wie weet gaat dat veel goed maken (ik zit er wel op te wachten!)

    Die remote is wel erg chill, zeker met het zappen of gewoon netflix checken.
     

Deel Deze Pagina