1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoor ik wel meer klachten over. Je kan trouwens in de stadion-editor de netten editten. Mogelijk is daar dus wat mee te doen.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gaaf! Betekent dit dat je ook het type doelnet kan aanpassen?
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    GE-WEL-DIG. Ik kan serieus niet wachten tot de demo er is.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat ze de functie om naar de grond te koppen erin hebben gehouden. Vind het heerlijk om via de flanken aan te vallen, juist omdat je ziet dat er zoveel door het midden gaat, en een voorzet via de grond het doel in koppen vond ik één van de tofste toevoegingen in het vorige deel. Je kon je schoten met die combinatie ook heerlijk drukken. Moet er echt in blijven!
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Echt top die beelden! :thumbs:

    Helemaal mee eens, ook mijn speelstijl.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    :D:D Fucking nice die gameplay video

    Laat de demo maar komen
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Tering dit ziet er heerlijk uit zeg!
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er echt lekker uit inderdaad.
    Hopelijk speelt de demo net zo fijn en verschillen de current-gen en de next-gen versies niet al teveel van elkaar qua gameplay!
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat is wel waar ik bang voor ben, voor mij is met PES 2014 namelijk wel duidelijk geworden dat de Fox-engine toch echt te zwaar is voor de 360/PS3 generatie. Het gebrek aan hardware kan dan zeer snel afbreuk doen aan de gameplay helaas.
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand vroeg elders in deze thread naar de gameplay op previous gen consoles. Adam Bhatti geeft aan dat de nieuwe generatie betere gameplay krijgt. Iets dat ook logisch is omdat men ploeterde met de Xbox 360 en PS3. Men lijkt de nieuwe mogelijkheden beter te benutten. Zou voor mij een reden zijn - gezien dat gameplay filmpje - om nu over te stappen. Ware het niet dat ik al ben overgestapt op de nieuwe generatie. :)

    Zie de conversatie in deze tweets: https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/503644568953561088
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    EDIT: Wat Zumpelvelder zegt dus. :)

    Hmm. Had bovenstaande bericht moeten aanpassen ipv nieuwe reactie. Maar goed....
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    OMFG! Die beelden, dat ziet er echt heel, heel lekker uit. Snel combinatievoetbal, echte 1-2tjes, maar vooral lijkt het alsof je weer echt de controle hebt. Het switchen lijkt me behoorlijk snel te gaan, ook wel belangrijk.

    In voorgaande editie (PES2014) ben je vooral aan het knokken om je spelers onder controle te houden. Tevens vond ik vooral PES 2014 erg zuigen qua looplijnen (on rails). Het lijkt er echt op alsof PES weer is gemaakt om gewoon lekker te voetballen en brute aanvallen op te zetten, zoals ik dat zelf wil. Heer-lijk. Oh ja, naar de grond koppen MOET blijven, hoe bruut is dat. Gebruik het ook vaak met schieten.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk elk jaar dat het weer vet word en valt steeds weer tegen. Beelden zien er goed uit maar blijf sceptisch.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach, tegenvallende hoop is beter dan geen hoop. Ik vind de beelden best hoopgevend, de reacties van mensen die het gespeeld hebben zijn ook overwegend positief. Ik verwacht gewoon weer een hele toffe PES. Tegen beter weten in maybe, maar ik denk in elk geval de komende 3 maanden dat ik een vette PES ga spelen straks.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zelfs als Fifa speler, vind ik dit er heel erg dik uit zien. Demo maar eens in de gaten houden dan.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik herinner me Cruijff aan de vooravond van het EK88 in VI zeggen dat hij op grond van de kwaliteit niet wist wat er nog mis kon gaan.
    Dat heb ik ook een beetje met deze PES 2015 :)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen idee nog, laat het van de demo afhangen welke footie ik kies. Wordt sowieso PS4 trouwens.

    Dat gameplayfilmpje ziet er trouwens echt botergeil uit.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Die compilatie ziet er zeker goed uit! Twijfel nog altijd tussen FIFA en PES. Neig toch meer richting PES na het zien van de laatste beelden, maar daar was ik de laatste jaren wel vaker enthousiast over. November komt die pas uit, toch?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    [off topic]
    PS4? Zou je dat nou wel doen met dat kwetsbare netwerk?
    http://tweakers.net/nieuws/98008/fb...llen-op-psn-xbox-live-en-battle-punt-net.html
    LIVE was ook aangevallen maar minder lang en PSN is in het verleden ook vaker - zelfs een week lang - off line door aanvallen.
    [/off topic]
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb al sinds de launch een ps4 en pas gisteren eerste keer gezeur mee gehad. Ben er extreem tevreden over, heerlijke console.
     

Deel Deze Pagina