1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Dat is dan wel weer wat je noemt een spoiler.

    Ik ben het eens met bovenstaande meningen. Matigjes.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is een film maar toch kloppen er zoveel dingen niet.
    Toen ze die nuke terug gingen halen moesten ze een gigantische afdaling maken. Dit is een gat gemaakt door dat beest dus je zou eigenlijk niet makkelijk naar boven en beneden kunnen gaan. Toch? Toen ze naar beneden keken zag je al onmiddellijk een tiental soldaten richting de nuke lopen. En blijkbaar was het ook ontzettend makkelijk, zelfs na het ruimen van puin, om dat ding terug naar boven te krijgen, de stad door te lopen en de boot op. Zoiets duurt wel langer dan 2 uur.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    En waarom
    die trein? Waarom niet meteen een helicopter

    Het was qua plot nogal matig inderdaad

    Erg voorspelbaar ook
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen film, maar een docuserie.

    Vietnam in HD.

    Indrukwekkend....
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Lol... Was net Godzilla aan het eehh... kopen. Maar toch maar gecanceld ivm ale bovenstaande reacties. Ga ik dus niet kijken :) Thanks!
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Pff, laat die reacties je niet in de weg staan die film te kijken. Dikke Kaiju actie. Gewoon kijken die hap.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, inderdaad, zie nu die reacties en denk, lolwut! Godzilla was echt een goede film in het genre. Het ging een beetje mee in de populariteit van Pacific Rim, en het was echt geen bagger. Kijk, kritiek op een script kan je altijd hebben, er zijn sites gemaakt die toppers als Star Wars en 2001 helemaal afkraken of scriptholes etc., feit blijft dat een film maar 1.5/2 uur duurt, sommige dingen zullen hoe je het ook doet altijd vaag of ongeloofwaardig aan blijven voelen, maar geloofwaardigheid moet niet een reden zijn om een film af te kraken. Dit is een fantasy/monster/actiefilm, en eigenlijk doet het niets mis. De hele sfeer in de film is toch wel goed gedaan. Ik ben het met mensen eens dat het begin zeer sterk was en het daarna meer ging leunen op de actiescenes, maar dat was gewoon allemaal dik en orde. Goede 7 of 7.5!
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Fast and furious 6 gekeken. Niets anders dan de vorige F&F films, auto's en veel actie, met een verhaaltje eromheen.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Limitless was een belachelijke film :emo: Het begon aardig maar ontspoorde daarna compleet.

    5/10
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    I liked it. Wat jij daar beschrijft is Lucy
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, Limitless vond ik ook wel tof.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het begon echt wel goed al was het wel weer volgestopt met cliches. Maar het werd steeds belachelijker. Die scene met die schaatsen was het toppunt. Ik heb zelden zon slechte scene gezien. En daarnaast klopten er gewoon dingen niet. Die Oost-blokker was bijvoorbeeld met die shit op nog steeds dom.
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, misschien heb jij ook wat NZT nodig :p In de film wordt duidelijk vertelt dat het niemand geniaal maakt, het zorgt er alleen voor dat wat je hebt, nog beter wordt. Net zoals jij en ik met annobolen Bolt niet gaan inhalen maar hoogstens middelmatige sporters worden, kunnen niet geniale personen niet plots geniaal worden. Vond het echt een super film, vooral dat contrast was zo mooi gebracht, en dan nog die scenes waarin alles overloopt. Vond en vind het nog steeds een aanrader. Snap niet dat je het echt belachelijke film vond.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Turtles gekeken gisteren... Weer in slaap gevallen helaas. Verder echt dertien in een dozijn troep.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar hij (Cooper) was voor NZT ook geen genie, althans dat lieten ze niet merken. Met NZT wel, daar is je eerste plothole :b: Misschien heb jij wat NZT nodig?

    En dat drinken van het bloed, c'mon die paar likjes kunnen nooit genoeg NZT bevatten om ineens weer helemaal in die trip te komen. Het was gewoon overdreven en belachelijk. Het was een aardig tussendoortje tot die belachelijke scene met die schaatsen waar je me echt kwijt was. Ik ben een aantal keer in lachen uitgebarsten terwijl het overduidelijk niet de bedoeling was van de regisseur.

    Het verhaaltje staat bol van clichés en cliché eendimensionale characters. Het kon me nooit pakken en echt bijzondere shots heb ik ook niet gezien. Ja wat coole blurry effecten met de camera, goed man:b: Als je geil wordt van dat soort shots moet je "Enter The Void" eens gaan kijken.

    Ik vond het gewoon een belachelijke film.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Val je nu over het feit dat hij geen einstein was? Hij was een afgestudeerde schrijver die te lui was om ook maar 3 woorden op papier te zetten. Dus nee, geen genie, maar wel slimmer dan de gemiddelde Amerikaan. Dat drinken van het bloed kan wel, aangezien die crimineel het direct injecteerde, zo was de promillage NZT in zijn bloed hoger.
    Vreemd dat je over dingen die prima zijn uitgelegd valt maar niet over

    het feit dat hij de voordelen van NZT tijdens zijn campagne heeft zonder het te gebruiken....
     
  18. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij insinueerde heel duidelijk tegen DeNiro dat hij nu een verbeterde versie had.

    Scene met die schaatsen was inderdaad lachwekkend. Zag je ver van te voren al aankomen en vroeg me daadwerkelijk af of de film zo stom was daarnaar toe te gaan. Ja dus.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, hij insinueerde tegen DeNiro dat hij afgekickt was en het dus niet meer nodig had.

    "What if...[..]I may have someone ready to take you out already[...] I don't need the drug anymore I've found a way to go without it[...]"
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn nog een beetje toffe thrillers of actiefilms van de afgelopen tijd?
     

Deel Deze Pagina