1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat overleef ik wel :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon lekker games als Max spelen en al die andere gratis Games with Gold games. :D
     
  3. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik had vandaag mn WD passport ff gekoppeld aan de X1 als je dus niet kiest voor formateren dan kun je gewoon je mp3tjes afspelen en fotos bekijken.

    Oja ik wilde nog wat geld op mn account zetten en gaf ie op de site een error iets met regio conflicten.
    Ik stond ingelogd op mn X1 en dat beet elkaar dus.
    Dus als je opwaardeerd niet ingelogd zijn op je X1 :thumbup:


    Waar die update nou voor was :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben maar voor één ding 'bang' met X1 straks. Dat ik allemaal gekut ga krijgen om de NAT open te krijgen. Voor 360 is dit idioot simpel. Ik heb de 360 een eigen IP gegeven, die ingevoerd bij DMZ host in de router settings en klaar. Het schijnt met de X1 net allemaal wat complexer te zijn. Maar goed...ik zal er gauw genoeg achter komen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend die NAT. Was altijd Open op de 360 bij mij. Alleen op de One stond die Strict de eerste 8 maanden. Nooit problemen gehad. Nu heb ik nieuw internet en stond die wel gewoon gelijk op Open.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ook geen problemen meer sinds mijn Ziggo Z3 abbo :)

    Komt op t zelfde neer als de 360.
     
  7. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    toevallig mee bezig geweest. mijn nat stond op strict.
    toen eental poorten open gezet volgens een port forward site . en staat nu op open :) klein uurtje aan het pielen geweest. misschien als je alleen al een static ip maakt van je X1 dat het dan al werkt .
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb vorige week even met de poorten lopen spelen. Grappige was toen de poorten open waren stond die op Moderate en als dicht waren stond die gewoon op Open.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb geen idee hoe je die porten open moet zetten van je xbox one. staan al heel het jaar op moderate maar ik kan gewoon bij iedereen in de party chat komen en gewoon online gamen
     
  10. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne wisselt steeds van strickt naar open, van open naar moderate etc .. heb m'n xbox eigen ip gegeven en bij DMZ host ingevoerd in m´n router.
     
  11. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb mn X1 dezelfde ip gegeven als mn 360 waar ik portfw gebruikt heb en de poorten staan gewoon open zoals al het geval was.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met alleen het UPC modem / router ertussen stond m'n Xbox One op Moderate. Met de AirPort Extreme van Apple er tussen staat hij netjes op Open. Apple he. :+
     
  13. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    oke ... net zo handig ja
    ik heb ondertussen een andere router.
    dus dat ging niet op bij mij.
    de X1 stond eerst ook open .maar denk na al die updates dat het op strict is gegaan. eerst kon je ook op de xbox zelf de NAT open zetten nu niet meer.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik maakte me er eerst ook niet druk om want ik ging ervanuit dat ik Ziggo tegen die tijd zou hebben. Echter vergat ik effe dat ik nog tot maart 2015 aan Tele2 vast zit en van hen heb ik een modem+router in 1. Juist over die dingen las ik nogal wat problemen van mensen die een X1 hadden gehaald.

    Ja ik ga gewoon eerst proberen het IP in DMZ host te zetten. Zou prachtig zijn als dat genoeg is. Zo niet..dan moet ik een tutorialtje erbij pakken.
     
  15. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Apple, altijd beter imo. :thumbs:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Oh nee he, weer zo'n Apple fanboy :+
     
  17. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Liever een Apple fanboy dan een Windows fanboy :D

    Anyway, iemand enig idee of ze bezig zijn om die mediaplayer in de achtergrond te laten draaien? Muziek onder het gamen vind ik wel chill, maar hij speelt niet door als je iets anders opstart.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Of gewoon geen fanboy zijn, is het beste :cool:
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij is binnen! Ben nu aan het updaten en ga dadelijk eens even alles rustig bekijken. Heb wel een aantal vragen, namelijk:

    - Zit er geen garantiecertificaat bij?
    - Ik heb nog nooit een console via een webwinkel gekocht, heb weleens gehoord dat gebruikte consoles als 'nieuw' worden verstuurd. Bij de mijne is namelijk de bovenkant (gloss gedeelte) wel aardig met krasjes gevuld.. het kan zijn dat ik zojuist allemaal van die haarlijn krasjes gecreëerd heb met een doekje ofzo (mijn slim stond er naast en die had daar nooit last van).. is dit normaal?
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je serienummer en factuur zijn je garantiebewijzen voor 2jaar

    Send with Tapatalk HD for Android
     

Deel Deze Pagina