Limited edition bevat auto's die je anders ook wel hebt, maar dan met een special design. Niks bijzonders dus. De VIP pack bevat wel een aantal exclusieve auto's waaronder de Bugatti Veyron Supersport en de Mazda 787B.
Ook bij Limited hoor: Want deze auto's die daarbij horen, heb ik ook gewoon (maar dan zonder tune en paint): 2011 Audi RS3 Sportback 2012 Aston Martin Vanquish 2013 Ford M Shelby Mustang GT500 2013 McLaren P1 2013 SRT Viper GTS
Guys, vraagje... In welke (online)winkel is het het beste om de xbox one te pre-orderen? Ga er nu een beetje naar kijken....
Zijn er ook al kwalitatief goede racestuurtjes beschikbaar voor de Xbox One? En zo ja welke gebruiken jullie? Ben benieuwd of mijn racing skills verbeteren door het gebruik van een stuurtje ipv controller
Kijk eens in het Forza competitie forum hier op XBW. Daar rijden een aantal mensen met de thrustmaster en die bevalt goed als ik het zo hoor om mij heen.
Heerlijk stuurtje! http://www.thrustmaster.com/nl_NL/producten/tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition
Fijn spelletje hoor; Forza 5. Prima physics, maar sommige auto's rijden stock echt beroerd. (ik vind upgraden en tunen onethisch... i know). Zo was in Forza 4 de Ferrari 458 mijn favoriete auto, maar in deel 5 is ie echt niet fijn; moet echt met zijden handschoentjes bereden worden. Plaatjes schieten gaat dan weer als nooit tevoren.
Hebben jullie die spraak vertaling al gehoord van Forza 5 wanneer je Xbox op locatie NL staat? Wat een huppelkut heeft dat ingesproken joh, net zo'n vrouwtje wat je in CBR rij-examen filmpjes hoort. Bah bah bah!!
Omg dan gaat hij hier zoiezo niet op Nederlands .... Of kun je de taal in het spel gewoon aanpassen of gaat dat automatisch? Wil mijn spellen echt niet in het Nederlands horen
Kan je dan wel gewoon in de nl winkel dlc kopen met de locale op us/gb, of moet ie dan verplicht op locale nl?