1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van 1 tot 8 juli weer een dubbel XP weekend. Beter houden ze dat lekker zo, want het is voor iemand die alleen quest een stuk beter te doen dan. De rest houd ik niet zo van. En met die graflading rested XP die ik heb word het helemaal een feest. Word een keer tijd mijn beide chars op 55 te krijgen. Zal dus 1 juli weer een tijdelijke subscription nemen. _O_
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi eind opgeschoten met de game, maar ondanks dat is er nog steeds weinig veranderd sinds ik vorig jaar gestopt was met spelen. Zelfs sinds de launch weinig veranderingen, behalve het achterlijke FTP systeem. Nu word je gedwongen Cartel Points aan te schaffen. :mad: Heb er nog 1100+, maar daar kan je niet zoveel mee. Eerst de verhaallijn maar afmaken en voor het eerst ever sinds de launch level 55 halen. :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk flink mijn professions aan het levelen. Level 41 nu, moet wat meer tempo maken, maar dit weer is gewoon kut en dan is gamen niet lekker.

    Leven jullie nog? :'-(
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij ben je de enigste die de game speelt? Ooit gekocht tot lvl 32 geraakt daarna nooit meer aangeraakt.. Game viel voor mij wat tegen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik doe het vooral voor de verhaallijn. Er is inderdaad nog een hoop wat verbeterd zou kunnen worden.

    Weet je dat die bekende star ship bug er ook nog in zit? Die als je op esc drukt je weer gekickt word naar de landingsplaats. Die zit er al in sinds vanilla, want normaal gesproken moet je direct naar een laadscherm springen. Nu moet je weer die hele cutscene kijken, iedere keer weer als je wil opstijgen. 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Werd een keer tijd zeg. Voor het eerst de level cap bereikt van 55 sinds de launch. Oude level cap was 50, maar heb ook al echt sinds december niet meer gespeeld en had zoveel rested xp dat het van 34 tot 50 meeging, 16 levels, daarna een paar dagen via mijn starship mijn professions geleveld en toen had ik genoeg rested xp om die laatste 5 levels te doen.

    Maar alle jezus wat was het soms frustrerend. Vooral die shard en shroud missies waren echt tergend en dan nog maar te zwijgen over de vele bugs en glitches, waarvan sommigen er al sinds de launch van de game inzitten.

    BW, maar vooral EA, zijn echt verschrikkelijk lui geworden. Als je 1x een char levelt naar 55 kom je echt zoveel dingen tegen die verbeterd kunnen worden dat ik mij verbaas dat er nog mensen zijn die deze game actief spelen. BW EA luisteren ook totaal niet naar mensen die het over de bugs en glitches hebben, want dat kost geld en levert niets op als je het repareert. Maar allemaal veel te dure items op de cartel market knallen voor echt geld is kennelijk belangrijker dan klantenservice. :emo:
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Slotje ? ;)
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wel jammer, heb er best veel plezier van gehad. echter liep het spel bij mij niet lekker (haperen) en ik ben mijn vorige telefoon kwijt geraakt en daar stond de Security Key app op. en ook een prog, waar mijn antwoorden voor de geheime vragen op stonden. dus bellen om te resetten zou een grote gok om de antwoorden te geven.
    en acht..scheelt weer tijd :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Huh, slotje? Waarom?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zal wel een grapje zijn omdat niemand dit spel meer speelt.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oh. Haha.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben nog druk bezig. :+

    Het is wel true, f2p zooi heeft een hoop verpest. Perks kosten ook geld, maar die van Legacy hoef je maar één keer aan te schaffen. Naja, het is dat ik niet de grootste hater van micro transacties ben. Probleem is de verslaving. :+

    Nu met een Sith bezig, tegen mijn Rep. principes in, maar ga wel volledig voor de dark side. Mijn main is een mix van beide, mijn consular is volledig light side.

    Heb wel mijn meest gehate planeten op een rij: Taris, Corellia en Makeb. Goddomme zeg, dat zijn echt kut zones. :x Niet echt een Top 3, maar vind die planeten echt kut. Korriban voor mijn Sith was ook niet altijd een pretje, maar wel lekker klein en compact, net als de andere startplaneten.

    Flashpoint systeem hebben ze nu wel aangepast. Je kunt met level 15 in een FP worden gedropt, als jezelf 40 of hoger bent. Ik denk echter dat dit een noodzakelijk middel was om de groepen een beetje gevuld te krijgen en te houden. :+

    Voor de rest vermaak ik me nog wel even, tot het najaar begint. :9
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    O flikker toch op met die nieuwe expansion. Echt de meest nutteloze game expansion ooit. Zelfs fucking Horse Armor uit Oblivion had nog meer nut. :x
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar moest je voor betalen, hier niet. En super veel mensen willen altijd een eigen huis en gedoe bij MMO's dus niks nutteloos aan.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je ziet hoeveel zooi je alleen met betalingen kunt krijgen voor deze expansion, dan praat je wel anders. Dat is het klote aan F2P. ;)

    Het enige waar ik voor betaal zijn de Sub kosten en misschien een lading credits. Voor de rest ga ik geen geld uitgeven aan veel te dure items. Heb ook maar één mount, en die kan ik account wide gebruiken. Die rood, gele Czerka.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze game vol bugs en glitches sinds de launch krijgt nog weer een expansion en level cap tot 60. Nou, fix de game eerst maar eens. Is nog erger dan Ubisoft dit hele verhaal.
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben dit spel nu aan het downloaden. KOTOR en KOTOR 2 op de Xbox vond ik heel gaaf. Nooit de tijd gehad om The Old Republic te spelen. Nu dus maar even proberen en kijken in hoeverre dit spel lijkt op de eerste 2 games en of het geheel gratis is. Iemand tips voor een beginner?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet geheel gratis, want als je alles in de game wilt spelen zul je toch een sub moeten aanschaffen, anders zit je met 350K credits als aan de cap. En voor alle perks etc moet je ook betalen, net als de betere mounts, gear etc etc. Deze game speel je niet uit zonder op zijn minst te betalen voor de sub. Zelfs met preferred status kom je er niet. En de enige tip die ik je voorlopig kan geven als beginner: Erger je niet aan de bugs en glitches, want die zijn er nog bizar veel. Meeste stammen uit de dag van de release.
     
    Amigo NL vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb in ieder geval nog een paarse lightsaber :cool:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Knalrood voor mijn Sith en Blauw/Geel voor mijn Jedi heb ik. In deze game zeggen kleuren alleen geen zak meer. Epics zijn reteduur, maar dat zijn wel de betere kleuren kristallen. Jammer dat de game zo verneukt is door het f2p systeem en nog zoveel bugs en glitches kent, dan blijft het vaak maar een korte periode leuk.
     

Deel Deze Pagina