Die cubes droppen alleen maar rommel. Net als je alleen maar rommel krijgt voor die bloodshards bij die vendor. Gisteren 500 in totaal ingewisseld voor items. Allemaal crap. Zaten zelfs blues tussen!
Ja die bloodshards snap ik niet helemaal, hebben die nog een ander nut dan die mistery vendor? Want die verkoopt alleen maar rotzooi
Maar ik las gisteren dat er speciale legendaries in die horadic caches zitten. Is dit niet in de consoleversie?
gems, ik wil paarse Voeg mij toe= Dutch Uempie als je paarse gems hebt, krijg je ze in jouw favoriete kleur terug!!!
Ik ben ze nog niet tegen gekomen tot nu toe maar dat zou wel beter zijn De standaard meuk in die caches is niks bijzonders
Ik heb al meer dan 50 bounties gedaan en dus van die cubes/caches gehad. Maar allemaal troep. Veel standaard crafting shit en wat yellows ... Bij die shards vendor heb ik op ongeveer 700 bloodshards inwisselen 1 keer een crap legendary gehad, ook nog eens beneden mijn level.
Die vendor is de gambler? Ik las namelijk bij blood shards iets over "go to the gambler and try your luck" En horadic krijg je na alle bpunties in een act van Tyrael.
NA het spelen van de story unlock je adventure mode. Daar kun j ervoor kiezen om bounties te doen. Die leveren exp, items, bloodshard en rift stones op. Met die laatste kun je in diezelde adventure mode rifts starten. Rifts zijn niet anders dan volledig gerandomizede levels die je helemaal mag clearen, dwz alles killen. Bovendien komt er na zoveel kills een Rift Guardian, de boss, die je moet killen, voor, jawel, meer items en rift stones
Ik moet alleen nog Malthael killen om alle bounties gedaan te hebben, maar ga alleen maar dood met mijn Huntress De rest lukte gewoon met gemak, maar nu ben ik opeens in een keer dood Edit: mocht er iemand online komen zo op de PS4 en zin hebben om mij te helpen, ik ga even roken dit is vermoeiend
grades Ik speel op xbox one met witch dokter, mijn stats zijn, van links naar rechts= 80k -13,5M - 8k level 70 35paragon, en ik ben pas een week bezig... Weet iemand iets van pvp??
Je hoeft niet alle bounties op de worldmap te doen he! Je kunt ook bijvoorbeeld alle bounties in Act I doen, beloning incasseren, quitten (main menu) en weer starten. Zo kun je ook als je bijvoorbeeld de bounties in Act 5 wil doen en je ziet dat Mathael erbij zit als een van de bounties en die niet wilt, ook quitten, weer laden en weer Act V kijken. Geen Malthael, dan starten, Zo kun je dus gewoon steeds de acts/areas herhalen die jezelf het leukst vindt!
Bij Kadala bloodshards uitgeven wordt inderdaad gambelen genoemd. Wanneer je wat meer gaat riften krijg je echt duizenden van die bloodshards. Als je dan 1 specifiek item wil, kun je daarop 'gamblen' bij Kadala en heb je hem vaak binnen een week. Ik heb vanmiddag ook een Thunderfury geloot met socket en strength. Samen met mijn Shard of Hate nu al de twee beste wapens in de game.