1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fout lettertype browser Google Chrome

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fisichella, 27 aug 2014.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb sinds gisteravond ineens problemen met mijn Google Chrome browser. De lettertypen op alle sites zijn nu veranderd, lijkt wat vet gedrukt en onderstrepingen staan te dicht op de letters. Bij sommige sites veranderd de lay-out zelfs doordat het lettertype wat anders is. Ik heb dit probleem in mijn gehele browser, dus ook bij de bladwijzers en de url-balk.

    Ik heb al wat gegoogled en kwam een filmpje op youtube tegen van iemand die toen een EU font update van de Microsoft site heeft gedownload. Heb dat ook gedaan, maar geen resultaat. Ook al gekeken bij de instellingen in Chrome maar ook daar is niets veranderd. Als ik daar wat wijzig komt het nog niet bij het oude.

    Probleem gebeurde van het één op het andere moment. Sloot de browser af en startte hem een paar minuten later weer (laptop niet uitgeschakeld gehad) en toen zag het er opeens niet meer uit. Iemand een idee wat de oplossing is?
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat heb ik dus ook! Sinds gisteren, super irritant. Ziet er echt zo raar uit.

    Iemand een idee voor een fix?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb het ook maar vind het lettertype eigenlijk wel fijn dus ik laat het wel zo
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is echt zo fugly, lijkt super pixellig. XBW forum ziet er in ieder geval niet uit.
     

Deel Deze Pagina