Het gigantische Halo Warthog Jump Topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mikez, 25 mei 2002.

  1. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere Halo fan kent het filmpje van onze vriend rglass@oz.net waarin hij spectaculaire mega jumps maakt met de Warthog buggy.

    Voor degene die niet weten waar ik het over heb moeten hier even heengaan en het filmpie downloaden:
    http://halo.bungie.org/misc/warthogjumpmirrors.html

    Ik heb het filmpje nu denk ik 100 x gezien en tis nog steeds super. Nadat je het filmpje heb gezien zijn er meteen vragen die antwoorden nodig hebben.
    Bijvoorbeeld : hoe komt hij aan al die grenaatjes ? of Hoe komt hij bovenop op de berg daar ?

    Ik ben er zelf nog niet helemaal achter hoe hij zoveel grenaadjes in single player kon verzamelen. Maar hier volgt mijn tutorial om wat fun te hebben met een warthog:

    INTROTJE

    Allereerst, rglass deed het in singleplayer, maar mijn ervaring is dat het met co-op veel simpeler is. Aangezien je dan met 2 personen bent. En iedereen heeft dan 4 grenaadjes bij zich. Als je mijn instructies volgt kan je binnenkort vliegen! Maar je moet wel goed en snel zijn.

    Neem allereerst het strand level. Waar je gedropt wordt op zoek naar de map room.

    Zodra je gedropt wordt op het strand moet je ervoor zorgen dat je heel snel iedereen neermaait. En je vooral concentreerd op de groepjes vijanden, Want je mede mariniers beschouwen dat als grote vijanden en gooien dan een eigen grenaadje naar hun. En dat is nou juist niet de bedoeling. NIEMAND MAG EEN GRENAAT GOOIEN, dus je moet zelf ook al je grenaatjes bewaren.
    Probeer iedereen dus snel uit te schakelen. Daarna wacht je totdat je eerste warthog gedropt wordt. Aangezien je co-op speelt gaan jullie samen de buggy in met 1 computer ventje. Je keert je om en gaat de kant op waar je gedropt was.
    Na een tijdje rijden zie je een omgeflipte warthog liggen. Je co-op bud stapt dan uit en pakt die warthog en rijd terug naar de andere mariniers. Onderweg wordt je wel beschoten maar let daar niet op. Hij zit nu in Warthog 2. Diegene moet terug rijden om 2 andere mariniers op te halen. Degene in Warthog 1 rijd door totdat je bij de rotsformatie bent die je ook in het filmpje ziet. Daar zet je je warthog precies voor de steen die daar op het strand staat en stapt zelf uit.

    Het vergaren van de grenaatjes...

    Je beveelt je mede marinier die er nog in zat om uit te stappen en je schiet die neer. Als het goed is vallen er 2 grenaatjes! Als dit niet het geval is raak dan niet in paniek. Zodra je vriend terug is met 2 mariniers kill je ook deze 2 persoontjes om hun eventuele grenaadjes te krijgen.
    Als het goed is heb jij en je co-op vriend nog steeds 4 grenaatjes in jullie bezit. Dat is jullie redding. Want soms laten de mariniers te weinig grenaatjes vallen om een goede jump te krijgen. Het is de kunst om de grenaatjes zo dicht bij elkaar te laten vallen voor een mega grote explosie. Alleen de grenaatjes die op de grond liggen geven een explosie , niet degene die je in je broek zak hebt. Dus je moet je team maat neer schieten zodat hij zijn grenaatjes laat vallen. Ga dus op de plek des onheils waar alle grenaatjes liggen staan en laat je neerschieten door je teammaat. Daarna wordt je weer neergezet op de plek waar je maat staat. Zorg dat hij niet te dicht bij de grenaatjes staat anders pakt hij ze automatisch allemaal weer op. Schiet daarna je team maat neer. zodat ook hij zijn grenaatjes laat vallen.

    Het uitvoeren van de stunt

    Zet daarna de warthog op de goede plek. (Met zn reet op de grenaatjes) En pak heel voorzichtig 1 (JA 1tje MAAR) grenaat op van het hoopje en doe een paar stappen achteruit. Gooi deze grenaat op het zooitje en WATCH THE SHOW!!! Als het goed is zorgt de ene grenaat voor een ketting reactie en vliegt je warthog met eventuele mariniers lichamen die op de grond lagen een tiental meters de lucht in en misschien wel over de grote rotsformatie heen. (dit is mij al zo vaak gelukt , niet veel aan). MAAR dit is belangrijk. BLIJF STAAN WAAR JE BENT, nadat je de grenaat gooit moet je blijven staan. Als je beweegt trigger je misschien wel een checkpoint zodat je je save game kwijt ben. Na de show druk je op start en doe je revert to saved. Dan wordt je weer terug gebracht voor het moment dat je een grenaatje gooide.

    Wat te doen als je Warthog maar 1 meter de lucht in vliegt

    Als je merkt dat er te weinig grenaatjes liggen dan moet je even de berg-pas ingaan en daar een paar ventjes mollen die plasma grenaatjes hebben. Daarna laat je je weer killen door je team maat en er liggen er weer wat bij.

    Hoe kom ik op de top van het level zoals in het filmpje

    Dan zijn er nog mensen die willen weten hoe je op de berg top komt. Dit is in het begin een beetje lastig maar als je het eenmaal gedaan heb is het simpel.
    Check dit filmpje dan snap je alles meteen:
    http://www.cybrfrk.com/xbox/HaloJump_supplemental1.wmv

    HAVE FUN
    mikezzzzz@hotmail.com
    :) :) }:]HET IS FUN:) :) }:]
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2002
  2. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Zodra ik me reward pack binnen heb ga ik het ook nog eens proberen want in me eentje kreeg ik het niet goed voor elkaar ;)
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    4 Granaten? 8 Zal je bedoelen, 4 Plasma Grenades en 4 gewone grenades :)
     
  4. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    mij is het allang gelukt.
    coop,

    en gewoon 16 granaten bij die 2 wagens gooien met die mannekes erin.. en dan een HUGE explosie :)

    supah vet
     
  5. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 8 idd, ik heb serieus 1 keer gehad dat ik mn warthog niet meer terug zag komen, en ik zweer hetj e hij ging recht omhoog ik volgde met sniper-pistool maar hij verdwijnde en kwam niet terug
    heheheh was echt zo coool :D
     
  6. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHA
     
  7. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal van de planeet afgeschoten...
    LOL!! 8)
     
  8. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat best lullig was :p
    ik was met een maat aan het spelen en hij ging in de warthog zitten op de voorste stoel. Ik had de nades (grenaatjes voor de n00bs onder ons :p) precies eronder gelegd zodat hij recht omhoog ging. En toen gooide ik er eentje ... met als gevolg een enorme knal (DOHHH) maar mn maat bleef leven!!! hij zat in de buggy en die ging niet flippen dus hij bleef erin zitten en recht omhoog. En toen zagen we de bug. Toen ie door de "wolken" was verdween de warthog!! En mn maat ging "mysteriously" dood. Zo vaag, maar wat het lullige was.

    een of andere kut mongool bij bungie vond het nodig om een checkpoint te maken op 5 km hoogte! dus toen we in de lucht zweefden. BLING* checkpoint!, oftewel ik kon weer opnieuw beginnen met nades halen :D hehe was wel lache
     
  9. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme ik haat die checkpoints!! net weer een leuke jump mislukt!
     
  10. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah .... gewoon grootste deel level uitspelen ... bij ingang (waar later dropship komt om je op te halen) zet je 1/2/3 warhogs neer (boeit eig. niet) Haal dan granaatjes, laat jezelf bij warthog neer schieten, en ga weer granaatjes halen. Net zolang tot je een stuk of 20 granaatjes hebt. Gooi dan 1 granaatje en KABOOOEM! daar gaat ie ... (Bij mij kwam die zelfs zo hoog dat bijna niet meer te zien was .... :D *hehe*

    mzzl Munch and Abe
     
  11. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    BWAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! 8)
    COOL!
     
  12. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe ja enorm grappig maar ut was aalleen niet zo grappig op het moment
     
  13. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel wrede filmpjes effe kijken of ik hetzelf ook kan. ;)
     
  14. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zo moeiljik als je maar mijn guide-threw volgt
     
  15. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel sec. is jullie record om je warthog te laten vliegen? mijne 12.31 sec. (kweenie of da veel is... zal wel niet)
     
  16. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    is al een topic over, maar in coop is et idd makkelijk
     
  17. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb je ook als je bij het level de silent cartographer het water in rijdt dan krijg je ook op een gegeven moment een checkpoint en dan vindt je de weg nooit meer terug.
     

Deel Deze Pagina