Het grote controller snoeren probleem topic?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mikez, 27 mei 2002.

  1. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Xbox en een Ps2 en een GC. maar ik zit met een probleem die denk ik heel veel gamers heb. HET SNOEREN probleem. Ik heb nu 2 controllers bij ps2 en krijg zodirect de 3e van Xbox binnen, ook heb ik 3 NGC controllers. En die snoeren en controllers zijn echt lelijk. Zie hier mijn bureau. Heeft iemand een id om dit op te lossen ? Is er een snoeren klem of een dump doos of wat dan ook. Want ik heb geen ruimte meer LOL, een beetje praktisch en origineel is wel vereist :p Oprollen vind ik zo tricky want er zijn al 2 ps2 controllers door gesneuveld doordat ie niet goed meer ging werken, connectortje afgebroken door te strak oprollen ofzo.. Een klemmetje voor onder mn buro dat je em daar ophangt ofzo dat lijkt me wel wat. Ik werk bij de Praxis dus het installeren is niet zo'n probleem :D Maar een idee ervoor : GEEN ID. jullie misschien ?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2002
  2. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...

    Gamewalhalla or what!??
    Nou, voor de psone had je toch van die speciale plastic-cases waar je je draad in kwijt kon ofzo? Voor de xbox kun je iig beter zo'n tas kopen, want dan kan je daar tenminste alles in kwijt.
    Voor de ps2 bestaat ie ook.
    Hoop dat dat een beetje helpt!
     
  3. KRZ

    KRZ MSC

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossingen:

    1. een kabelslang = soort van in de lengte opengesneden stofzuigerslang. Niet echt mooie oplossing

    2. Een soort van kabelgoot/bak onder je bureau schroeven en daar al het overtollig kabelspul in vrotten. Strakste oplossing, wel veel werk en je moet niet nog een kabel erbij willen stoppen of eruit halen, want dan kun je opnieuw beginnen

    3. Hele goeie tape waarmee je alles onder je bureau plakt

    4. een schaar......
     
  4. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehehehe zolangzamerhand komen we er wel!
    nog ff doordenken mensen
     
  5. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    nou voor de ps2 zijn er al draadloze controllers als je die nou koopt, (geld zat zag ik in een andere topic) scheelt dat toch alweer een hoop draden.
     
  6. markorius

    markorius Guest

    oplossing 1

    Draden vastbinden

    Oplossing 2

    Al je shit wegpleuren behalve xbox stuff :D

    oplossing 3

    Gewoon bakjes o.i.d onder je bureau vastmaken en die dingen erin doen;) werkt bij mij perfect
     
  7. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook een soort spiraal klem!!
    Die doe je om al je kabels, zo zitten ze allemaal bij elkaar..
    Ik weet niet waar je die kan kopen, maar het is wel een mooie oplossing.
     
  8. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm klinkt als een oplossing verder nog wat mensen
     
  9. Flagg

    Flagg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een quantumbitdiffuser. (www.quantumbitdiffuser.com/shop) met deze gadget kan je je snoeren naar een andere dimensie diffusen.

    Dan zijn ze er wel maar je ziet ze niet, mensen in een andere dimensie kunnen er dan natuurlijk wel over struikelen.

    Er komt waarschijnlijk een xbox variant binnenkort, zodat je ook kan multiplayen met wezens uit andere dimensies. Je moet dan wel spelletjes hebben die in beide dimensies verkrijgbaar zijn. Kijk hier voor een lijst www.bestofbothworlds.dem/uvelubilliti.

    ps ik zie dat beide sites offline zijn. probeer het later nog eens.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2002

Deel Deze Pagina