1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Hangt er verder natuurlijk af in welk genre je trek hebt :)
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kick! ;)

    COD Ghosts of BF4?

    Speel eigenlijk weinig MP, heb gewoon zin om ff te knallen met een SP shooter.
    Daarnaast lijkt t me wel ook tof om met m'n broer wat co-op ofzo te doen. Iig samen online ofzo? Heb geen idee of dat met deze games überhaupt mogelijk, vandaar dat ik t vraag :+!
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Hallo,

    Ik had ook een vraag;
    Destiny, Forza Horizon 2 of Assassin's Creed Unity?

    Met vorige ac's goed vermaakt en horizon ook.

    Over de vraag hierboven Battlefield 4 heeft betere gfx en vind ik leuker heb alle 2
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Voor alleen sp kan ik ze beide niet echt aanraden. Qua MP voor mij duidelijk battlefield

    Als het echt alleen om de sp gaat zou ik eens kijken naar Metro Redux, dat vond ik wel een goede SP game, vooral Last Light (het tweede deel)
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Metro Resux ziet er idd tof uit, bedankt voor de tip! En ik zie dat doe komende week al uit komt, dus daar kan ik best nog even op wachten.
    Maar het gaat mij niet puur alleen om de SP, maar ook om eventuele co-op mogelijkheden. Wat zijn bij deze drie games (COD, BF, Metro) daar de mogelijkheden voor?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen van drie hebben ze campaign co-op

    Ghosts heeft de extinction mode,.. die is wel co-op gericht maar geloof niet dat die zoveel replay value heeft als de oudere zombie modes

    Metro is echt SP only (maar heeft dan ook de campaign lengte die daar bij past) en BF en COD zijn gewoon echt MP gerichte games

    als je op zoek bent naar iets met een co-op campaign a la Halo die ook in split screen kan dan zou ik eerlijk gezegd nog geen game op next-gen kunnen noemen die dat heeft

    Misschien kun je het beste nog iets langer wachten en voor Destiny gaan.

    Die game is een en al co-op
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Sniper Elite deel 3. Daar kanje het gehele spel online co op spelen.

    Ik vond het zelf alleen niet zo'n goed spel. Dus ik zou hem niet aanraden, maar iedereen heeft een andere smaak, dus je zou wat reviews kunnen lezen.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz ok. Heb ondertussen iig ff EA Access voor een maand gekocht, dus kan iig BF4 een maand spelen voor $5, dus dat is al prima.
    Destiny heb ik me nooit echt in verdiept, maar denk niet dat mijn ding is. Heb ook nooit Halo gespeld, trok me nooit echt.

    Thanks voor de tip, ken de game helemaal niet. Net ff snel filmpje gekeken en vond het er eigenlijk wel ok uitzien? En met z'n tweeën beetje snipen lijkt me wel tof. Ga me er eens in verdiepen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volledige co-op shooters zijn er geloof ik niet op dit moment op de consoles.
    Er zijn wel erg leuke co-op games verder. Diablo 3 _O_
    Battlefield is verder wel een heel gaaf spel als het lekker loopt, maar helaas is dat niet vaak zo.

    Tja, zijn nogal uit elkaar liggende games of niet dan 8)? Dat heeft puur te maken met waar je zin in hebt. Ik zou voor Destiny gaan persoonlijk, aangezien dat niet deel zoveel is. AC is echt een uitgemolken kutfranchise geworden, maar als jij je er mee kan vermaken dan kan je daar best voor kiezen ;) Er zijn wel genoeg dingen veranderd in dat spel :) Forza is ook leuk als je van racen houdt. Beetje een rare vraag moet ik zeggen aangezien de games compleet van elkaar verschillen :+
     
  10. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, is een beetje een rare vraag :)
    Maar ik zit uit deze 3 te twijfelen,
    Ik vond de beta van Destiny geweldig,
    Ac Unity ziet er prachtig uit :)
    En horizon 1 heb ik me goed mee vermaakt en vond de trailer van deel 2 super vet !
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou gewoon eerst lekker voor Destiny gaan, dat gaat heel veel gespeeld worden en word echt een grote release, die andere 2 kun je altijd tzt nog bekijken

    helemaal ook omdat je de beta geweldig vond (vond ik ook) zou ik die niet laten schieten voor games die later uitkomen
     
  12. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zou moeten kiezen: Destiny > Horizon 2 > AC Unity.

    Het word over het internet al verspreid dat Destiny een van de spellen van het jaar gaat worden. Ga ik geen mening over geven, maar ik raad het zeker aan om daar gewoon als eerst voor te gaan. En zoals Delphiki al zei, Destiny gaat heel veel gespeeld worden, alleen al naar de pre-orders gekeken.
     
  13. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Volgend weekend 'verloopt' zo'n €20 van mijn Xbox Live tegoed. Iemand een goede suggestie waar dit aan uit te geven? Ik heb al een fysiek exemplaar van Destiny besteld. Het liefst besteed ik het aan iets dat download only te verkrijgen is.
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    expansion van destiny? Die is geloof ik 20 euro. Daarnaast zijn er echt genoeg keuzes mbt download games. Minecraft is bijvoorbeeld een hele populaire game waar je behoorlijk wat uurtjes in kwijt kan
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Expansions zijn nog niet los te koop denk ik. In jouw schoenen zou ik voor Child of Light of Valiant Hearts gaan.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 of One?
     
  17. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Thanks voor de suggesties. Destiny dlc was een goede optie geweest, maar helaas.

    @DulleNL mag beide
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @pi3t Mocht je ze nog niet gespeeld hebben, zou ik inderdaad Child of Light of Valiant Hearts aanraden.
    (Zijn beide voor One & 360 te krijgen.)

    Of eventueel een 'oudje', State of Decay. Heerlijke zombie game. :)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beetje offtopic vraag misschien, maar hoe/waar zie je wanneer je tegoed verloopt? Ik heb namelijk volgens mij ook nog paar euro op mn NL account dat was omgezet vanuit MSPoints.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Microsoft account staat alles netjes vermeld.
     

Deel Deze Pagina