1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dus wanneer ik geen Nederlands gesproken taal in mijn games wil hebben, kies ik Engels-Amerikaans? Maar het gevolg is dat ik dan ook vastzit aan de Amerikaanse store? Account regio kan ik verder gewoon op Nederlands instellen, zodat ik wel een Nederlands dashboard heb? Wat is het verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse store?
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Je dashboard taal is afhankelijk van je keuze in je console settings..
    Kies je voor Engels, dan kan je naar de US of UK store (dit is weer afhankelijk van je gekozen locatie!). Kies je voor NL, dan kom je in de NL store terecht.
    Dashboard op NL instellen en kopen in de US store is niet mogelijk.

    Verschil tussen de US en NL store is voornamelijk de prijs van de games e.d. De dollar koers is gunstig op dit moment, dus je betaal voor een nieuwe game zo'n 45 - 50 euro. Daarnaast is de US store op dit moment beter gevuld als de NL store, maar ik verwacht dat dit de aankomende dagen nog wel bij trekt.
     
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ongeveer €25 per game. Plus dat bij gespreide release dates games vaak een paar dagen eerder in de States beschikbaar zijn.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik laat hem lekker op USA staan want ik hoor alleen maar nadelen
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Guys, vraagje...
    Ik ben van plan om xbox one te bestellen.
    Liefste wil ik hem zonder kinect met Forza 5 en fifa 15.
    Iemand een idee waar ik deze kan bestellen? Op website zoals Mediamarkt en Saturn zijn die al uitverkocht.
    Iemand nog website's voor mij? :)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Intertoys.nl bartsmit.nl ?
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Had er eentje bij bol.com gezien alleen dat staat er dit: (eerdere post, ander topic)

     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat houdt in dat bol.com slechts een tussenpersoon is. Audio Video Van Gils is de daadwerkelijk verkoper.
    Let ook op, dat de prijs niet enorm verschilt met de 'normale' prijs van €399

    Want voor zover ik kan zien, is degene bij Audio Video Van Gils €505
    Wat natuurlijk gewoon belachelijk is.

    Wat je kan proberen, is een winkel binnenstappen op 5 Sept. Bijvoorbeeld een MM, BartSmit, Intertoys of whatever.
    Best kans dat er nog een preorder set staat voor €399
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die kost 500 euro gek.
    Online kun je dat pakket voor 400 euro wel vergeten denk ik. Maar bij een winkel bij je in de buurt valt die vast nog wel te reserveren.

    Ik was maandag de eerste die de nieuwe xbox reserveerde bij de Intertoys hier in het dorp :p
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Uitverkocht op MM en Saturn site? Zo dan...dan gaat het denk ik wel aardig verkopen straks. Zo te zien hebben genoeg mensen gewachten dan.
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dus het beste is gewoon naar een winkel ergens gaan bij mij in de buurt en hem in de winkel zelf pre-orderen?
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Elke MM of Saturn waar ik de laatste tijd ben geweest ligt hij gewoon op voorraad, ga er gewoon even naar toe zou ik zeggen.
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks! En kan ik de console settings te alle tijde veranderen of zit ik daar aan vast? Als ik bijvoorbeeld iets wil kopen in de US store, kan ik dan switchen naar Engels en vervolgens weer terug naar NL? Of kan ik de game die ik heb gekocht in de US store dan niet spelen?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wel ideaal. Op 360 werkt dit niet zo. Dan moet je echt speciaal inloggen op een volledig ander account. Nice!
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Switchen is inderdaad mogelijk. Alles wat op je console geïnstalleerd is, blijft gewoon werken! Wel is er een consolereboot nodig om de wijzigingen in taal te verwerken.

    Jups.. Ik heb bijvoorbeeld vanaf maart 2014 de console op Amerika gehad en dat met mijn NL account.. Zodra NL als locatie beschikbaar kwam, ben ik geswitched i.v.m. nog aanwezig tegoed op mijn account. Dit verliep vlekkeloos en werkt allemaal perfect. Wat dat betreft echt 10 stappen vooruit ten opzichte van de 360!
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Dashboard op NL instellen en kopen uit US store is wel mogelijk als je koopt via xbox.com. games zijn regiovrij dus maakt niet uit in welke store je ze gekocht hebt. je kan ze altijd spelen
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Bedankt voor de tip:thumbs:
    Heb hem in de winkel zelf besteld. Console + Forza5 + FIFA 15 + Headset voor €399,-
    Ik zeg: Niet verkeerd toch....:thumbs:
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik sprak met een vriend vandaag over de Xbox One games die meteen in de winkel zullen liggen en dat zijn niet eens alle games die er tot nu toe zijn uitgekomen. Wat is dat voor gekke onzin?
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat ligt aan de winkel zelf, lijkt me?
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn alle games direct op disc én in de store verkrijgbaar zodra ze gereleased zijn? Zijn games in de store goedkoper dan op disc?
     

Deel Deze Pagina