1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, m'n toestel is al sinds 9 uur aan het updaten. Ben benieuwd. :9
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou omdat het toch wel erg lang heeft geduurd en dat heeft niks te maken met een twee jaar oud toestel. ;)

    En ja geduldig wachten op een fix, maar het feit blijft wel dat dit al de zoveelste keer is dat de updates enorm lang erover doen. Waarom kan het op Windows 8 wel en waarom niet op Windows Phone? Net zoals die leverdatums de 930 is gewoon de icon. Straks komt ook de HTC One M8 alleen veelste laat uiteraard naar Europa want dat de the way Microsoft rolt. En nee dat ligt echt niet alleen aan HTC maar ook aan MS die het zo nodig vind om een toestel exclusief aan een telefoonprovider te geven en wij hier in de EU maar wachten op nieuwe toestellen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de 830 of we daar pas na de release ook weer een half jaar op kunnen wachten. Ja zo op deze manier wordt het nooit wat met Windows Phone. Elke keer lopen ze achter de feiten aan...
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb de update ook, werkt lekker. Nog ff uitzoeken welke achtergrond ik fijn vind. :cool:
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De 830 wordt wel echt een top telefoon. Geen +5" en geen onscreen nav bar! Dat is alleen maar goed. Daarnaast ziet hij er erg goed uit op de nieuwe foto's.

    [​IMG]

    • The Lumia 1020-like camera housing is present, suggesting the PureView camera rumor is accurate
    • 'Microsoft Mobile' for the first time is seen on the phone label for Anatel/FCC certification; the phone is still branded 'Nokia' though on the front and presumably for marketing
    • The Lumia 830 has a dedicated camera button
    • The Nav bar is hardware based capacitive, not software or on-screen
    • The Lumia 830 obviously has LTE/4G

    Rumored specs of the Lumia 830 include a 4.5 to 4.7 inch display that is at least 720P, though 1080P cannot be ruled out. A Snapdragon 800 or 801 is also likely, although the exact processor speed and on board memory are unknown, possibly dependent on carrier choices.

    Nu deze nog... :+
    [​IMG]
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Donderdag nieuwe toestellen. Waarschijnlijk de 730, 735 en de 830. :)
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja het duurt altijd een eeuwigheid bij Microsoft niks anders gewend.

    Ik zit zelf ook naar de 830 te kijken, hij is qua vorm wat meer de oude Lumia style en dat vind ik mooier dan de 930. (minder ronde hoeken)
    En zoals uit onderstaande afbeelding blijkt is de 830 niet veel groter dan de 930.
    [​IMG]
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, zie er best wel nice uit :eek:

    Al zou ik eerlijk gezegd toch nog eerder voor een 930 gaan of juist een 1520.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mijn broer heeft sinds kort de 1520 (zelf uitgekozen voor zijn werk :'-( ) en dat scherm is echt goddelijk mooi! _O_
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Al zou ik dan even wachten op een 1525 of 1530 mocht die komen, maar ik hoor genoeg positiefs over die phone en iedereen die zo'n ding heeft, zweert er dan ook bij.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volume down en power knop?
    Niet geholpen. :mad:

    Accu er ook al even uit gehad (ik moet toch iets proberen), maar ook geen succes. Verdorie.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij mijn 520 heeft de aan/uit knop het begeven waardoor ik het toestel dus niet meer aan kreeg. Gelukkig kan je ook instellen dat het toestel aan gaat door twee keer op het scherm te tikken. Niet echt de bedoeling verder, dus het toestel is nu even bij de reparatie. Ik ken verder nog iemand waar de aan/uit knop ook niet deed wat ie moet doen. Misschien dat het knopje bij jouw hangt ofzo.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, maar dan zou ie toch ook constant uit stand by moeten komen?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is de soft reset. Als je het probleem nog steeds hebt kan je twee dingen doen. Een hard reset en als dat niet helpt toch even contact opnemen met Nokia. Een hard reset wist dus wel je telefoon maar je kan je telefoon backuppen met de Nokia backup tool.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht alleen Windows?
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Vandaag een 930 gekocht na jaren iPhone. Even wennen, maar sexy apparaatje hoor.
     
    appie21 en Excess-Denied vinden dit leuk.
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Hmm alles helemaal soepel. Erg blij mee, alleen dat Whatsapp is niet helemaal ok. Hij weigert nummers en namen te koppelen. Een nummer exact zoals in Whatsapp staat, staat ook in mijn adresboek, maar hij weigert gewoon die naam te geven, waardoor ik allemaal nummers uit mijn hoofd moet leren! The horror!

    Zelfs als ik het nummer uit Whatsapp toevoeg aan een bestaand contact, of daarmee een nieuw contact aanmaak, dan nog staat er geen naam bij. Iemand tips?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Is dit trouwens echt? Erg mooi
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Da's wel kut, weet geen fix maar Whatsapp heeft erg veel problemen (gehad) met WP.
     

Deel Deze Pagina