R6: RS Release?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 1 aug 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi allemaal,

Kan iemand me even vertellen wanneer de precieze release datum is van Rainbow Six: Raven Shield? Sorry als er al n topic is. Voor ik wegging (10 dagen geleden) moest t nog uitkomen, ik dacht dat t nu uit zou zijn maar kan t nergens vinden. Iemand wat info? Alvast bedankt.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op de Xbox komt Rainbow Six 3, geen Raven Shield. Is dus eigenlijk een ander spel, met een wat ander concept :) Lees er binnenkort alles over in een verslagje van een pers tripje waar Mirik laatst was in Parijs.

Release ligt op 15 november, en die datum ligt vast. Release heeft overigens nooit in de zomer van 2003 gelegen :) Dus denk dat je in de war bent met iets anders?

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik dacht al, ik zocht op www.tothegame.com voor hem maar ik kreeg alleen pc, ps2 en gc resultaten.

srry m8

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Raven Shield komt ook niet op PS2 en GC, ook daar komt de Rainbow Six 3 versie uit zoals die voor de Xbox. Hebben ze denk ik nog niet verandert omdat de aandacht nu vooral uitgaat naar de Xbox versie.

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    een tijd geleden was er toch een release gepland voor augustus?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Not that i'm aware of... Nu is de nieuwe release iig 15 november, en dat is de uiterste deadline.

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat dacht ik ook! En ik wist niet dat t geen Raven Shield was. Rainbow 6 3 IS toch Raven Shield?

En zit er dan wel Live! in? Want dat hoop ik dan toch wel, daar koop ik het (evt! Na het zien van die GameKings-DVD heb ik maar besloten om uiterst spaarzaam te gaan leven, ik wil nog zooooveel kopen :p) voor

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Raven Shield is wel Rainbow Six 3, maar de Xbox kent alleen Rainbow Six 3 en geen Raven Shield :cool: Net als dat Thief op de PC Thief III zal heten, en op de Xbox gewoon Thief.

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Rainbow Six serie _O_ net als het boek! :p
    Ding Chavez; je bent een held!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als we ons dan toch even in het boekengeweld gooien ben ik meer een fan van Popov :D Of Dmtriy Arkadayevich of Serov of whatever name you prefer *)

Iets met mn gamertag misschien?

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik had deze zomer special forces gekocht. ook van tom clancy.
    eerste tientallen bladzijdes waren leuk. maar na een bladzijdje of 100 word je strontziek van de swat-teams en terroristen.

en op een gegeven moment komt er een 2e WO stuk en dat vond ik helemaal niet tof. 2e WO is afgezaagd

12. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    kan me ook niet voorstellen dat een BOEK over dat onderwerp leuk is

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ze verkopen anders best goed hoor...

14. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het R6 boek ook en ik vind t best leuk - alleen moeilijk te lezen in engels, vond ik wel :)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rainbow Six, en Tom Clancy boeken in het algemeen, zijn niet echt van hoogstaand Engels hoor :) Boek is overigens óók gewoon in het Nederlands verkrijgbaar.

Deel Deze Pagina