Hoi allemaal, Kan iemand me even vertellen wanneer de precieze release datum is van Rainbow Six: Raven Shield? Sorry als er al n topic is. Voor ik wegging (10 dagen geleden) moest t nog uitkomen, ik dacht dat t nu uit zou zijn maar kan t nergens vinden. Iemand wat info? Alvast bedankt.
Op de Xbox komt Rainbow Six 3, geen Raven Shield. Is dus eigenlijk een ander spel, met een wat ander concept Lees er binnenkort alles over in een verslagje van een pers tripje waar Mirik laatst was in Parijs. Release ligt op 15 november, en die datum ligt vast. Release heeft overigens nooit in de zomer van 2003 gelegen Dus denk dat je in de war bent met iets anders?
Ja ik dacht al, ik zocht op www.tothegame.com voor hem maar ik kreeg alleen pc, ps2 en gc resultaten. srry m8
Raven Shield komt ook niet op PS2 en GC, ook daar komt de Rainbow Six 3 versie uit zoals die voor de Xbox. Hebben ze denk ik nog niet verandert omdat de aandacht nu vooral uitgaat naar de Xbox versie.
Ja dat dacht ik ook! En ik wist niet dat t geen Raven Shield was. Rainbow 6 3 IS toch Raven Shield? En zit er dan wel Live! in? Want dat hoop ik dan toch wel, daar koop ik het (evt! Na het zien van die GameKings-DVD heb ik maar besloten om uiterst spaarzaam te gaan leven, ik wil nog zooooveel kopen ) voor
Raven Shield is wel Rainbow Six 3, maar de Xbox kent alleen Rainbow Six 3 en geen Raven Shield Net als dat Thief op de PC Thief III zal heten, en op de Xbox gewoon Thief.
Als we ons dan toch even in het boekengeweld gooien ben ik meer een fan van Popov Of Dmtriy Arkadayevich of Serov of whatever name you prefer *) Iets met mn gamertag misschien?
ik had deze zomer special forces gekocht. ook van tom clancy. eerste tientallen bladzijdes waren leuk. maar na een bladzijdje of 100 word je strontziek van de swat-teams en terroristen. en op een gegeven moment komt er een 2e WO stuk en dat vond ik helemaal niet tof. 2e WO is afgezaagd
Rainbow Six, en Tom Clancy boeken in het algemeen, zijn niet echt van hoogstaand Engels hoor Boek is overigens óók gewoon in het Nederlands verkrijgbaar.