1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haal hem ook vanavond, zet hem neer om stof te happen. Zie wel wanneer hij aan gaat
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je hem niet even omruilen in de winkel? Zeker als je hem net gehaald hebt.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LB en RB-knoppen gaan vrij zwaar, dus misschien goed en hard blijven drukken tot het wat losser wordt of is die echt kapot?
     
  4. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb gebruik gemaakt van de Amazon.de aanbieding met Destiny en Halo, dus omruilen moet via MS gaan. Ik heb er al lang op gedrukt en heel vaak kort maar het wordt er niet anders van. Hij geeft zeg maar geen 2e klik als je de button weer los laat, alsof die plakt. Was direct te merken toen ik Metro aanzette om flashlight enz te bedienen, dat popup scherm valt dan gewoon vaak weg. Verder was de controller perfect, niets geen klachten welke je leest op internet over losse buttons oid. Net weer pech gehad dus, zelfde met ps 4 controller:oops:

    Verwacht vandaag wel een 2e controller, hopelijk is die wel in orde.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is jammer dan idd. Gelukkig heb je straks een tweede controller. Kan je tenminste spelen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dat updaten gaat sneller dan verwacht. Is ook maar een updatetje van 700MB ofzo ongeveer. Verder afgezien van dat je hem dingen hoort laden, is hij mega stil, wat een verschil met de straaljager zoals mijn 360 arcade al een tijdje.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    domme bol heeft alleen mn headset adapter verstuurd. Niet mn P&C
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Even voor de mensen die een xbox one hebben gekocht en nog wat vrienden willen hebben. Jullie mogen mij wel toevoegen hoor op live. gamertag: xPromISSe NLx
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy crap...nu al klaar met updaten en een vriend maar zeggen dat ik hoogstwaarschijnlijk fucking lang moest gaan wachten.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jij moet echt niet naar je vrienden luisteren als ik je postgeschiedenis zo bekijk. :p
     
    Saaslijer, Maddmonkey en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat moest ik ook, ik was toen halve middag bezig met updaten. Misschien heb je nieuwere softwareversie.
     
  12. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Bij mij ook niet.

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 september 2014.


    U geeft aan dat u de 'Microsoft Xbox One Oplaadkit' nog niet heeft ontvangen.


    Het artikel is moeilijk leverbaar en is daardoor vertraagd. U mag ervan uitgaan dat het binnen vijf werkdagen wordt het bezorgd. Onze excuses voor het ongemak.



    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu wat rond te kijken in settings en dergelijken...maar ik hoor de console wel steeds laden, ik kijk nu bij friends bijvoorbeeld en hij is verre van stil. Dit hebben jullie ook? Even kijken hoe dat straks in een game is. Ben nu die Games with Gold games aan het installeren.

    Iets anders..

    Ik heb voordat ik de One aanzette mijn DMZ host in de router settings leeg gehaald en alles gewoon automatic, NAT op One is open. Hoe fucking vet!
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nog steeds geen sms gehad van Gamemania dat ik hem kan ophalen. pfff..wil hem straks wel ophalen als ik klaar ben. kan je ook gewoon langs gaan om hem te halen?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, in het dashboard maakt ie iets meer geluid omdat de fan amper draait. Met gamen is het weg.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goed goed. Ander vraagje...nu hij toch bezig is met installeren van Max..

    1- Hoe kan ik de controller gemakkelijk uitzetten om batterijen te besparen? Ik had begrepen dat hij vrij gauw uitzich zelf uit zou gaan als het niet werd gebruikt?

    2- Wanneer ik een game kan opstarten terwijl install bezig...daar krijg ik een notificatie van?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox button op de controller inhouden. Dan krijg je de optie om de console uit te zetten of alleen de controller

    Ja. Ready to play komt er dan te staan.
     
  18. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Day One (lol) Edition is verzonden! Jammer genoeg heeft bol (jawel, alweer bol) Titanfall niet verzonden. Dat wordt dan waarschijnlijk volgende week. In ieder geval nog genoeg andere games om te spelen. Nu maar hopen dat de postbode niet pas om 4 uur komt aankakken. :p

    Gelukkig had ik wel eerder al een play & charge kit gekocht!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toppie.

    Nou het gaat allemaal erg goed tot nu toe. Ik heb verhalen gehoord van mensen dat hun NAT van open naar strict schakelde zo nu en dan, maar als ik die ongein niet krijg, dan is dit echt geweldig. Met 360 moest ik toen perse of ports openen of IP in DMZ host zetten. Sick!

    Kan het zo zijn dat je bepaalde games niet eerder kunt spelen? 59% van Max nu en nog geen optie om te spelen. :)
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb je op de Xbox One ook gratis Gold games net zoals je op de 360 had? (twee per maand geloof ik?)
     

Deel Deze Pagina