1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bel GameMania, een vriend heeft dat gisteren gedaan en kreeg te horen dat hij hem vanaf 10 uur kon ophalen
     
    heuft vindt dit leuk.
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Staan er specifieke apps voor NL in de marketplace? Mijn xbox one staat op US. en werkt one guide met ziggo?
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Binnen :) Nu Killer Instinct aan het downloaden. Forza 5 ook maar even aanzetten en vanmiddag komen Ryse en Dead Rising 3 binnen. Jammer dat Bol Titanfall niet opgestuurd heeft.
     
  4. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Argh!

    Ik zit nu de hele ochtend te wachten op een pakket van MM en nu kijk ik op mijn track&trace en is de eerste afleverpoging mislukt. Wat een onzin, er is niemand langs gekomen.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Account snaren wilt nou niet lukken :mad: elke keer als wij weer op ons eigen account inloggen staat die weer als home Xbox ingesteld.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn locatie staat nog op Ierland, ik ga er van uit dat ik die vanaf vandaag om kan zetten naar NL? Hoe doe ik dat precies?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer je een 5.1 surround set hebt en die Dolby Digital, DTS, DTS en True HD aan kan...moet de X1 dan op Bitstream out of op Uncompressed 5.1?
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij System kan je dus wel taal nederlands selecteren maar bij Location staat Nederland er niet bij. Komt dit nou eigenlijk doordat dus wanneer je de console op nederlandse taal zet dat je console ook de location aanpast naar nederland? Dat je het niet apart van elkaar kan selecteren?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Settings en dan gewoon Nederland kiezen.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Kan je de xbox one op de nl taalinstelling zetten en gewoon in de us store aangemeld blijven?
    Andere kant vanaf nu ga ik gewoon xbox one games kopen met disks. Kosten via internet hooguit 50 euro en die kan je uitlenen aan vrienden en verkopen.
    De digitale versies zijn wel makkelijker, aangezien je niet van disk hoeft te verwisselen maar de us prijzen zijn omgerekend ook 46 euro. En je kan ze niet uitlenen en verkopen.
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je kan taalinstellingen op nl zetten en locale op US. Zijn er nog NL specifieke apps?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sommige mensen kunnen installen die EA Access hebben.

    [​IMG]
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er nog 18 euro voor betaald. :+
     
  14. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die game vandaag ook niet binnen van bol. Even een mail gestuurd, krijg je natuurlijk een standaard reactie:

    Niet dat ik de game nu zou kunnen spelen, want die **** postbode is natuurlijk nog steeds niet langsgeweest. :mad:
     
  15. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mijn Day One editie binnen.
    De eerste update ging redelijk snel maar ik ben bezig met het downloaden van killer instinct, forza 5 en Dance Central en dat gaat echt traag. Is dit altijd zo bij de Xbox One of is dit omdat er nu zoveel mensen zijn bijgekomen?

    Bol.com heeft bij mij Titanfall ook niet verstuurd =(
    Ik moet morgen in de stad zijn. Als ze hem dan nog niet verstuurd hebben haal ik hem wel ergens anders
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mislukt wilt niet zeggen dat hij langs is gekomen. Misschien heeft ie wel ontslag genomen vanmiddag, of is hij ziek naar huis. Of pakje uit de bus gevallen, beroofd etc. Mislukt is een groot woord
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hij moet bij Optical audo op 'Bitstream out' staan als je hem via een optische kabel aan je surroundset heb aangesloten.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was vergeten te melden dat dit via HDMI gaat. Hij staat nu op Bitstream out en dan pakt hij DTS of DD als ik dat kies. Bij Uncompressed zegt de receiver PCM 5.1 en dat moet ik niet hebben.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    PCM 5.1 is de 'simpele' versie van 5.1. DTS en Dolby zijn de 'geavanceerde' audioformaten. Die moet je dus hebben!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Maar ik had ook gelezen dat de Xbox One True HD en DTS HD aan zou moeten kunnen. Maar dit verschilt per game zeker? Kan het echter ook nergens kiezen in de sound options.
     

Deel Deze Pagina