1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil iedereen feliciteren die de Year 2 Day One editie binnen hebben gehad! Veel speel plezier :D
     
    DAU_MGS vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nice! Handig die lange kabel van de P&C Kit... makkelijk m'n foon opladen! :)
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat een downies bij de Intertoys zeg. Ik bestel duidelijk een One zonder kinect, staat ook op het reserverings papiertje.
    En wat hebben ze voor Edjuuh liggen? Jawel u raad het al... de One met kinect!
    [​IMG]

    Ze krijgen maandag of donderdag nog 1 binnen zonder. Nou we gaan het zien.
     
  4. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Je kunt de Xbox het beste op PCM (Uncompressed) zetten, de Xbox doet dan het decoden voor je en je krijgt de track die het medium (bv Blu-ray) ondersteunt. Dus ook True HD en DTS HD. Wanneer je kiest voor bitstream heb je alleen DTS en Dolby. De receiver laat dit niet zien, er blijft PCM of iets dergelijks staan, maar je hebt wel degelijk de juiste audiotrack eronder.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Verklaart wel het een en ander. Sonos leest alleen Dolby Digital en vandaar moet hij eigenlijk op Bitstream out staan. Als ik hem om uncompressed zet en de BluRay is DTS HD, dan krijg ik geen of slechts stereo geluid uit mijn soundbar.
     
  6. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat komt omdat PCM output enkel wordt doorgegeven met een HDMI kabel. Wanneer je de Sonos daarmee zou kunnen aansluiten zou deze PCM wel afspelen en dus ook de True HD en DTS HD tracks, ook al ondersteunt de Sonos dit officieel niet.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooooh ok dan. Maar is er echt uberhaupt wel verschil tussen DD, DTS en dan DTS HD of True HD? Ik vind het altijd shit wanneer de receiver niet zegt wat het precies gebruikt...ik ga er wel een beetje mee testen. Maar in principe voor het beste geluid met HDMI dus uncompressed 5.1?

    Maar stel ik hoor niks uit de surrounds komen bij uncompressed, dan fuck it...dan blijf ik bij bitstream. :D
     
  8. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan dat kiezen..

    He hebt followers en favorite

    Als je notification wilt ontvangen van vrienden, zet je die vrienden als favorite
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft niet per se. Je kan ook een notificatie krijgen van vrienden. Hoeven niet per op favorites te staan. :)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Grazi, het was mij overigens al gelukt. Soms plemp ik hier iets te snel een vraag neer zonder Google raad te plegen :+

    Daarnaast heb ik nog wat vragen, in hoeverre werkt dat tv kijken via de One. Mijn TV decoder staat naast mijn xbox en zou dus makkelijk aan elkaar gelinked kunnen worden. Ik heb daar nog niet echt ervaringen over gelezen. Kan je dan ook echt tijdens het gamen tv blijven kijken?

    Question deux; Wat zijn allemaal de voordelen om je locatie naar een ander land te zetten, zijn dat alleen de goedkopere games of zijn er in USA meer offers/acties en eerdere releases van games?

    Overigens vind ik de apps op de Xbox wel fijn werken, er mag nog wel een groter aanbod komen maar dat komt vanzelf wel. Ik zou graag nog een keer willen zien dat ik muziek kan blijven luisteren tijdens het gamen. Nu kapt Xbox Music / Soundcloud er mee als ik switch naar een game :)
     
  11. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: als ik een game start (gewoon met mijn controller, hebben Kinect niet aangesloten), dan moet ik steeds eerst mijn eigen gamertag kiezen. Moet dat steeds of kun je dit ook uitschakelen?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga naar system en dan in de linkerbalk. Sign in, Security etc. Dan kan je instant sign in kiezen.
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb ingesteld dat mijn account zich automatisch aanmeld bij het opstarten, ik hoef dan per spel niet telkens een account te kiezen.
     
  14. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het opnieuw opstarten van de console werkt het wel, duh! :+
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gelukkig kunnen oplossen met m'n Day One Edition. Die kon vandaag uiteraard niet bezorgd worden (omdat ik niet in Den Bosch woon). Heb via Twitter de juiste track & trace code gegeven en kunnen instellen dat ie morgen meteen naar een postkantoor gaat, waarbij ik gelukkig ook een postkantoor in Maastricht kon kiezen! Morgen dus maar eens zien of ik een Golden Ticket heb en anders gaat ie retour. Of op MP.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wat een gedoe allemaal. 8)
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Bedankt voor de tip.
    Had al gebeld. En hij stond nog in bestelling. Vaag op de site was hij niet uitverkocht. Maar ze hadden er nog 3 over, en die heeft hij keurig op mijn naam gezet. Ben nu bezig met bf4 installeren. Jammer alleen dat er geen Tulp aansluitingen op zitten voor mijn dolby surround systeem. Nu moet ik gaan zoeken van HDMI out naar tulp. Hoop maar dat dat bestaat.
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Optical out zit er wel op toch?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wie van jullie heeft hem van USA naar Nederlands gezet? Ben wel benieuwd wie het heeft gedaan. Ik ga het voorlopig nog niet doen als ik hoor wat voor prijzen de NL store heeft.
     

Deel Deze Pagina