1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
    Sostic vindt dit leuk.
  2. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Yes is gelukt, verificatiecode was foutO-)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oh pardon, helemaal overheen gelezen. Bedankt! Ik denk dat ik mijn CC maar even ga activeren :) Heb ik ook geen gedoe meer met altijd maar die pre-orders :)
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    In de US hebben ze nu een actie waarbij je een game mag uitkiezen als je een One koopt. Als ze dat nou ook hier hadden gedaan..

    Ik heb hem in ieder geval alweer terug van MS, straks even aansluiten en hopen dat er dit keer geen sprake is van een ratel.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt hier wel 2 games bij ( Je mag ze wel niet uitzoeken maar toch) .
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijk taal man. Van het weekend flink gamen en dan het geluid daarop zetten.

    Ik zet morgen de X1 bij broer neer en haal dan al zijn games ook naar mijn console toe, overdag zijn we weg, dus dat is chill. Ik neem aan dat games gewoon in de queque terecht komen en wanneer eentje klaar is...dat ie automatisch overgaat naar de andere game?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Amazon.de wel.
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekker is dit net mailtje van bol.com:



    Ik was er uiteraard laat bij met 'pre-orderen' maar krijg wel beetje een kut gevoel als je dan vervolgens dit ziet:

    http://www.bol.com/nl/p/microsoft-x...ition-zwart-xbox-one-bundel/9200000028133541/

    Lekker 58 euro meer betalen en dan zou die wel geleverd kunnen worden opeens?
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Die van €58 meer komt niet uit de voorraad van Bol maar wordt via een andere winkel aangeboden
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    EA Access werkt trouwens. Jaarabonnement kost €24,99 en maand €3,99. Als je PayPal hebt gekoppeld werkt het meteen! :)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zag het net staan inderdaad, alsnog wel frustrerend. Klantenservice wist me net te vertellen dat dezen bundel waarschijnlijk over twee weken weer leverbaar is maar dan 30 euro duurder... Dan zou ik deze 30 euro terug kunnen krijgen in de vorm van een kadobon. Das wel weer netjes van ze moet ik zeggen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus je had de pre order versie met Kinect voor 400 euro?
    Edit: My bad zonder Kinect dus.
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Das mij überhaupt niet helemaal duidelijk, is deze bundel met forza en fifa nou in principe ook gewoon in de winkel voor 400 euro te vinden?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Gaat dat downloaden altijd zo tergend traag? Ben al een uur bezig om Forza 5 binnen te halen en de console heeft net de 5% aangetikt. Wellicht dat ik hem in de nacht aan laat staan maar zo traag als nu heb ik het op live nog nooit meegemaakt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen is bezig waarschijnlijk. Gratis met Gold deze dagen en ieder tier 2 land heeft ook Forza erbij gekregen.
     
  17. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9

    Ja, hoe bol.com hier ook gewoon 460 voor durft te vragen is me een raadsel.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Das inderdaad een gemis en wie weet komt het er nog wel in. Toen ik net deze surround zet had gehaald waarvan de bluray speler ook de receiver is, was er een bug die ervoor zorgde dat het display altijd PCM zei, terwijl er dan een DD, DTS etc game of film draaide, maar het geluid was toen ook duidelijk niet echt surround. Na een update was dit verholpen en toen liet hij alles correct zien op he display, dus ook Dolby TrueHD, DTS HD. Gewoon iets waar ik nu gewend aan ben. Maar goed....ik weet het nu. Compressed PCM is gewoon wel wat ik moet hebben. Altijd handig dit soort fora. :D
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hopelijk kunnen ze met behulp van een update ook ervoor zorgen dat het netjes wordt weergegeven op je receiver. Vooralsnog gebeurt dat niet helaas.
    Maar het is wel gewoon echt surround in ieder geval.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik op de NL Store de Pathe Thuis app vinden ? Onder apps niet in ieder geval
     

Deel Deze Pagina