1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bestaat niet voor Xbox One. Alleen voor Xbox 360.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, ik zit al op bijna 55% opslagruimte! 8)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeiden begin Augustus dat die op de release beschikbaar was.

    "
    Bij de Nederlandse release van de Xbox One, op 5 september, is de videostreaming-app Pathé Thuis direct beschikbaar. Dat medlt Entertainment Business.



    Pathé Thuis is momenteel al beschikbaar voor de Xbox 360, PlaySation 3, pc , tablets en smartphones en is vanaf 5 september ook beschikbaar voor Xbox One-bezitters in Nederland en België. Binnen de app kunnen recente (bioscoop)films on demand worden bekeken. Aan een PlayStation 4-versie wordt momenteel gewerkt.
    "
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik zie het inderdaad, heb het ook eindelijk aangeschaft nu.. Jammer dat mn Forza 5 download zo lang duurt, moet nu wachten tot Battlefield 4 gaat downloaden:+

    Ik heb mn local nu trouwens weer terug geswitcht naar US, maakt dat uit voor m'n EA Access?
     
  5. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    UNcompressed juist toch? Het gaat erjuist om dat als je apparatuur het aankan je voor uncompressed moet gaan, aangezien normale dts en dolby digital compressed is, dus kwaliteitsverlies.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooops...typotje van mij :D

    Ik heb trouwens gekeken op de Marketplace maar bij games zie je niet wat voor audio het is.
     
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Mis ik nou iets maar zijn er een boel games nog niet beschikbaar? Ik mis bijvoorbeeld Super Time Force en de Ultra Edition voor Killer Instinct. :/
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Had net de taal op nederlands gezet, maar dan ga je dus ook naar de nl store. Of doe ik iets verkeerds?
    Vind de prijzen btw nog meevallen in de nl store. Kon alleen de prijzen van games zien die ik nog niet gekocht heb. Tomb Raider was 39,95, Titanfall 49,95. In ieder geval geen 69,95.
    Maargoed us store is nog altijd goedkoper.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer je Nederlandse taal kiest dan is je Location ook direct Nederland of België. US Store kan alleen met Engelse taal.
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Een boel games zijn niet beschikbaar, de store is een zootje, Tombraider is een nieuwe game... , er is ook geen enkele nieuwe app-beschikbaar voor NL.

    Meerendeel van de NLérs weten geeneens dat hij vandaag officieel is gelanceerd.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat voor een soort kabeltje heb ik nodig om de controller op de X1 aan te sluiten (om ze te kijken of ik deze kan updaten)? Ik dacht micro-usb, maar het micro-usb kabeltje dat ik heb, past niet (is iets dikker en kleiner)? Of zijn daar verschillende formaten in?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dat met Warframe? Ik heb de tutorial missie gehaald en daarna zit je in dat spaceship en vervolgens geen idee wat ik moet doen. Ik druk op start en kies navigation...maar ik kan....niks? Lekker uitgelegd dit,
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Play & Charge kit kopen.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    O die heb ik?! Vandaag binnen gekregen, maar nog niet uitgepakt :+
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hahah gaat snel ja kunt beter een externe harde schijf er bij kopen

    Aanrader vind ik zelf die heb ik net 2 dagen

    My passport ultra 1 of 2 TB
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2014
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tnx, ik zal 's kijken. Binnenkort wel nodig! :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok effe gekke shit net....

    Ik zat in Warframe, drukte op de Xbox knop op controller om even wat te doen en toen ik terug wilde liep de boel voor een minuut of twee helemaal vast. Enige wat nog werkte was de Xbox knop ingedrukt houden maar ook dat liep vrij gauw vast. Na die 1 a 2 minuten was het weer goed...vaag.

    Niemand die iets van Warframe weet hiero? :)
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Van Bol.com:
    "Op 4 september 2014 heb je bij ons onder bestelnummer 8348065450 de ‘Xbox One pre order edition’ besteld.

    Wij hebben geen goed nieuws. Jouw pre order editie kunnen we helaas niet uitleveren. Doordat wij dit niet tijdig op onze website hebben kunnen aanpassen, zijn er helaas meer bestellingen geplaatst dan wij daadwerkelijk kunnen uitleveren. Je bestelling wordt door ons geannuleerd. Je ontvangt hiervan een automatische e-mail."


    Ik kan nu als compensatie wel een gewone XOne bestellen met gratis de game Destiny, maar die hoef ik niet. Morgenochtend in de stad kijken of nog ergens een pre-order edition ligt en anders is het gewoon zwaar kut :/
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik wil Destiny wel kopen van je :rolleyes:
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb net de controller geüpdatet, maar niet de headset aangesloten terwijl dat wel moest (zag ik later pas staan). Is dit heel erg?
     

Deel Deze Pagina