Soort van vergeten dat ik nog een pre-order bij Wehkamp had staan, maar ik heb m zelf al een paar maanden uit Duitsland. Mag weg voor 499 euro, ophalen in Oirschot (tussen Eindhoven en Tilburg). Komt morgen tussen 11 en 15:00u binnen. Als je Fifa 15 niet hoeft mag je 'm voor 479 overnemen
Dus als ik het goed begrijp rijd ik niet naar de dichtstbijzijnde winkel, maar in plaats daarvan naar Oirschot(?) om vervolgens aan jouw deur de winkelprijs te betalen voor een bundel met kinect (het volledig mislukte stalkcameraconcept dat ook door Microsoft inmiddels in de vuilnisbak is gesmeten), waarbij de kers op de taart is dat jij mij voor 20 euro fifa 15 door de neus boort? Ik ga er eens over nadenken..
Is de day one edition overal nog te krijgen? Zo ja, dan kan je beter naar de winkel in je buurt, zo nee dan kan je 'm bij mij ophalen. Anders gaat ie gewoon terug naar Wehkamp. Genoeg mensen die Fifa niet hoeven btw. 20 euro is misschien wat cheap maar hey, onderhandelen is toegestaan op dit forum.