1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb Ryse meerdere keren uitgespeeld. Ik vind het echt een toptitel! Het is zeker een game waar je volop van kan genieten. Toch begrijp ik het commentaar op de game wel
     
  2. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, fokking irritant. Ik dacht eerst dat het normaal was, omdat ik games aan het downloaden was. Het aansluiten van de Kinect lost het probleem op, en ik heb ook weinig zin om de console nu te laten repareren met de release van Destiny over enkele dagen.

    Om even €150, uit te geven voor een losse Kinect is natuurlijk geen oplossing. :/
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor degene die een losse kinect willen aanschaffen is Marktplaats misschien een optie ;) Maar tja, de Xbox zou zoiezo met of zonder gewoon moeten werken.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het maar raar dat een Kinect aansluiten het opeens moet fixen. :p
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig heb ik dit probleem niet met mijn X1 die ik vorig jaar op de release gekocht heb!
    ik vind het wel balen voor de mensen die het nu wel hebben!

    maar ik snap de logica niet , je hoort duidelijk dat de flan ergens tegen draait, hoe denk je dan dit op te lossen met een kinect aan te sluiten?

    als het dan een flan is, zou deze dan na een tijd niet afslijten?
    ik zou hem persoonlijk niet binnen brengen, en er op gamen en zien hoe het loopt het is buigen of barsten!

    dan liever hem binnen doen als hij echt aan de wip is, dan nu dat hij nog werkt, je garantie heb je toch

    en zeker met de mooie release games die er nu aankomen
     
  6. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Die van mij is gisteren retour Bol.com gegaan. Ze zeiden al dat ik niet de eerste was met problemen. Rare geluiden en de console liep zelfs vaak vast. Krijg een nieuwe toegezonden. Hopelijk werkt die wel. Wel slecht van sommige webshops dat ze je direct doorsturen naar Microsoft. Die shops verkopen het aan jou dus zei moeten zorgen dat het probleem gefixed wordt.
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik doe het liever nu gelijk, dan dat ik hem op moet sturen terwijl ik al volop in die games zit. Nu weet ik in principe nog niet wat ik mis. Maar goed, de kans is groot dat ik er weer een krijg die niet goed werkt, want het schijnt nog al vaak voor te komen als ik zo het forum op xbox.com lees. Krijg ik weer een defecte, dan gaat hij gelijk door naar MS ter reparatie.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Qua vastlopen he ik alleen dat het even tijdelijk vastloopt wanneer ik in een game zit, ik druk dan de X knop en als ik dan weer terug naar de game wil...blijft ie in dat dashboard steken en niets werkt dan meer even. Ik kan dan wel de X knop ingedrukt houden en dan controller off of console off kiezen. Na een tijdje gaat hij weer verder. Wel echt vervelend..maar geen echte volledige vastlopers.
     
  9. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Kent hier iemand iets van nat type? Mijn nat type is strict of moderate en zou m graag naar open hebben. Omdat ik tijdens destiny beta nog al veel connect errors kreeg... En nu met de full game heb ik deze liever niet .:)Had ergens gelezen dat t daar mischien mee opgelost zou zijn. Maar daar kan ik echt niets van. Of is dit niet het probleem?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je zult wat kennis moeten hebben van je router, aangezien je een aantal poorten moet openen van je router naar je Xbox One. Soms helpt het ook door je Xbox One in de DMZ zone van je router te plaatsen. Echter moet je je Xbox One dan wel een vast IP geven aangezien dit ooit wel eens kan veranderen en dan klopt het IP adres in de DMZ zone niet meer.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goede vriend van mij had net iets heel bizars.

    Hij was Forza 5 aan het installeren en had de game ook opgestart en een tijdje gespeeld. Vandaag wilt hij weer gaan spelen...begint de download gewoon helemaal weer bij 1%. Iemand anders hiermee bekend?
     
  12. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Had ik ook een week geleden.
     
  13. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag mij trouwens af hoe het werkt met EA Access als het abo is afgelopen. Want die games staan op de xbox one en als je niet aan het internet hangt dan werken die games alsnog. Hebben ze een soort ingebouwde killswitch?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup dit heb ik ook. Gisteren bleef hij hangen in een menu voor 30 seconden en daarna ging die opeens weer verder..
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hard reset gedaan?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is iets wat ik zou kunnen proberen. Wordt dan niet alles eraf gegooid? Geen ramp echter als het probleem dan weg zou zijn.

    Ander vraagje...

    De Destiny preload. Die is maar 19GB he? Hoe gaat dat dinsdag? Moet je dan de overige 19 a 20Gb binnenhalen? Want hij is tegen de 40GB toch?

    Zelfde met de Fifa 15 code..ik heb maar 12GB nodig. Dit kan nooit de volledige game zijn. Of komt het erop neer dat je puur een install file van Destiny en Fifa 15 binnen haalt?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja hard reset gedaan. Weet niet in hoeverre het geholpen heeft aangezien ik hem daarna niet meer gebruikt heb. Het lijkt echt laden van de OS ofzo. Alsof je met een slome PC een wat zwaar programma wilt draaien
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alles eraf gegooid? Is gewoon een ram en cache flush.
    FIFA 14 was ook maar 9gb voor de volledige game dus 12 voor FIFA 15 is gewoon normaal. Destiny weten we niet. Waarschijnlijk moet die nog wat uitpakken als je de game opstart net zoals de Beta.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok beter man, klinkt goed. Hoe doe ik zo'n hard reset precies? Oh en..aan de zijkant van de One zie ik een USB portje met SS staan...hier hangen we gewoon een externe HDD aan?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hard Reset doe je door de power 'knop' 10 seconden in gedrukt te houden. Ook nadat de Xbox One uitstaat. Aan de USB poort kun je o.a. een externe HDD hangen inderdaad.
     

Deel Deze Pagina