Wat ik begrepen heb is dat het nu langzamer is. Van mij mag dat ook wel aangezien level 20 toch wel karig is voor mijn gevoel.
knoop doorgehakt PS4 versie gekocht (usa account primary gemaakt op mijn ps4) Maar kan gewoon met mijn eigen account op de PS4 nog 13 uur wachten
Toch ook maar even een goede headset besteld mede voor destiny. Met dat standaard meegeleverde ding zou ik zo'n raid niet vol kunnen houden.
Ik ben voor de sony ps4 wireless headset 2.0 gegaan. Genoeg goede dingen over gelezen en ook te gebruiken op je telefoon en dergelijke. Slechter dan dat draadje wat je standaard bij je ps4 krijgt kan het niet zijn. Ik begin nu toch wel weer te twijfelen of ik begin met een hunter of een warlock. Word waarschijnlijk gewoon ienne-mienne-mutte straks om 01:00.
Ik ga voor de Warlock in ieder geval. Ik kan pas over 12 uur spelen omdat ik het via de US store heb gekocht
Maar 01:00 is als je hem in de eu store hebt gekocht. Jij had hem toch uit de us store? Dan zou 09:00 misschien wel kunnen kloppen.
Geen idee nog. Afgelopen dagen ziek geweest dus ritme is helemaal fucked up. Dus tot ik in slaap val of weer koppijn krijg. Morgen iig vrij dus daar zal het niet aan liggen.
Ach, het begin is het precies hetzelfde als de beta voor zover ik me kan herinneren tot nu toe niks nieuws. Klick anders maar op m'n sig Lethal morgen gaan wij wel los hoor.
Toen ik hem aanschafte vanuit de NL store stond er dat hij beschikbaar was vanaf 0.01u, hopelijk klopt dat. Anders maar wachten tot 1..