Valt me trouwens op dat de hype helemaal niet zo groot is als ik had verwacht. Geen nacht releases ofzo. Nog geen reclame gezien op tv. En normaal is het met grote game releases niet bij te houden op dit forum. Als je even een half uurtje niet keek waren er zo weer 10 extra pagina's bij...dat is bij de Destiny release nu wel anders. Ben benieuwd of de game verkoop mee gaat vallen voor bungie/activision.
Swapping weapons from inventory now only takes 50% of the ammo in PvE Hier ben ik blij om want vroeger was je alles kwijt!
Ander tijdperk sowieso zitten hier wel een paar members als kindjes af te tellen, maar er is minder gedoe om de release door digitaal. Heerlijk juist
Location heb ik op Ierland staan. Nog niks gekocht, maar heb geen zin om te switchen van Marketplace.
Probeer hem nu binnen te halen, maar gaat erg traag. Staat inmiddels toch al half uur aan maar nog steeds op 1 procent. Meerdere mensen die hier last van hebben?
Duurde bij mij verscheidene uren Ajax, maar hij bleef wel rustig aan doorratelen. Hoop dat je vannacht niet wil spelen zo lang duurde het wel bij mij.!!
Ja heel vaag inmiddels wel al op 5%, wilde wel spelen inderdaad zometeen. Aangezien ik vanaf woensdag goed vol zit gepland. Wel vreemd want dit spel is 'maar' 18 gb, forza5 van de week had ik binnen een uur binnen. Ik download altijd wel rond de 12 mb dus hopelijk trekt hij zo nog beetje bij. Anders maar weer even wisselen van wifi.
Ik had eigenlijk verwacht hem vandaag wel ergens te kunnen oppikken, maar was me niet gelukt. Maar de drang om vandaag te spelen was zo groot, aangezien ik drukke week voor de boeg heb, dat ik hem net maar in de nl store heb aangeschaft dus vandaar . Nu kan ik tenminste vannacht doortrekken en morgen de hele dag nog spelen. Op de een of andere manier gaat het nu wel snel, zit alweer op 16%. Moet wel lukken met een uurtje zou je denken. Schrok me wel de pleuris net toen die na een half uur nog steeds op 1% stond