1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je speelt ook op een lelijke camera stand. is dit trouwens wel de Xbox One versie ?
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Demo nu ook te downloaden op PS4.
     
  3. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo speel ik altijd, vind ik fijn spelen. Met career speel ik altijd zo :eek: Nee dit is de Xbox360 demo. :mad: Ik hoop dat het een foutje van de demo is maar het 2e doelpunt van Dortmund werd aan Barcelona toegekent :lol:
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Xbox One is next gen en daar ziet Fifa 15 er dus stukken beter uit dan de 360 versie.
     
  5. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op de One en los van de keepers (lees: hard maar houdbaar schot wordt in goal gebokst) en het veld wat te hard slijt, is ie heerlijk. Met mijn Astro A40 zit ik gewoon met kippenvel als de supporters losgaan en zingen, dat voelt echt next-gen. Ook lijk je op meer verschillende manieren te kunnen scoren. Een soort 'instinct' zit erin. Bal viel tussen keeper en Diego Costa op borsthoogte. Costa bukte een beetje en zette zijn hoofd er tegenaan om zo nog net bij de bal te kunnen, wat resulteerde in een goal. Dat voelt echt heel erg verbetert.
     
  6. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    ow jammer, op de Xbox360 is het dus weer gewoon bagger :'-( ik las al die dingen en dacht nou nou leuk, maar tevergeefs blij geweest dus |:-
     
  7. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Is reeds bevestigd dat de Jupiler League (eindelijk) in deze FIFA komt?
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nee er zit geen Jupiler League in Fifa 15!

    Is er nog kans op de Jupiler League?

    Een kleine kans is er altijd. Maar net als met de Champions League licentie verwachten wij niet dat de Jupiler League in FIFA 15 zal zitten. Men moet zich realiseren dat de Nederlandse Jupiler League alleen in Nederland gewenst is, maar internationaal vrijwel niets voorstelt. Hierdoor valt een keuze van EA, voor het niet toevoegen van de competitie, te begrijpen.

    Dit stukje tekst komt van een andere Fifa website af!;)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2014
  9. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee de mexicaanse 2e divisie en argentijnse 2e divisie is interessant voor iedereen,,, slaat toch nergens op.... :mad:
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind wel dat na een goal eerst veel luid gejuich is maar dat het daarna erg snel afzwakt. Had graag wat langer dat luide geluid gehoord voor het "wow" gevoel.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mooier, betere animaties, toffe schoten (al laadt het schiet-balkje wel érg snel?!), etc.. maar die snelheid is wel een tegenvaller. Wat al eerder aangekaart werd klopt, de demo is veel te arcade. Lijkt wel FUT met die hoge snelheid en dat Ping-Pong-passen. :mad:
     
  12. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb stuk of 5 potjes gespeeld (tegen de computer) op de PS4. Moet eerlijk zeggen dat hij me meevalt. Had verwacht dat hij minder zou zijn na het zien van eerdere video's. Vooral de speelsnelheid vind ik goed. Op de video's leek het veel te snel en op ping pong voetbal. Moet nog alleen even zien hoe het tegen een andere persoon spelen is. De computer wacht natuurlijk wat vaker af. De sfeer en herhalingen zijn in ieder geval adembenemend. Maar toch blijft het helaas Fifa... met andere woorden: heen en weer counteren zonder middenveld spel... dat is erg jammer
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kun je de demo niet op een lagere snelheid zetten?

    Ben benieuwd, zo thuis en als t goed is staat ie al klaar....
     
  14. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff zou wel erg jammer zijn. Zitten inderdaad meerdere tweede competities in die met dezelfde argumentatie ook niks waard zijn.
     
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    jezus, die keepers hebben ze wel erg goed gemaakt
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Welke tweede competities bedoel je? Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje zijn veel grotere landen met veel meer inwoners dan Nederland. Daarbij zijn dat "top" landen in Europa en Nederland stelt elk jaar minder voor. Logisch dat er dus geen Jupiler League komt.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet patserig bedoeld, maar ik vind het spel juist érg makkelijk (World Class niveau). Bijna ieder potje weet ik er wel drie of vier in te leggen en de tegenstander komt amper bij de goal. De keren dat ze één op één komen schieten ze naast of over, beetje sund, dat was in FIFA14 ook al het geval.



    Zeker, maar de full-game niet als je online speelt. Vandaar. Ik vind het nu i.i.g. veel te arcade/snel gaan.
     
  19. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    PATSER! :p
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zie wel heel erg veel onnodige reboundgoals, hoop dat dit veranderd wordt in de retailversie.
     

Deel Deze Pagina