1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hee kijk hier maar even !

    http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen inviten voor de dashboard preview? Ik ben al twee keer geïnvite, maar zit er nog steeds niet in.
     
  3. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja geen probleem geef maar even jouw Gamertag ;)
     
  4. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook een invite kunnen krijgen? GT: Forsythia
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja gedaan als JoJo ook even reageert heb zijn Gamertag namelijk nodig :whistle:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is JoJo nl. Ik was vergeten dat mijn gamertag niet meer op de nieuwe XBW staat.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is het beste en gaat qua speelduur om het maar zo te zeggen het langst mee? Battery pack van MS met P&C kit of gewoon oplaadbare batterijen van een goed merk halen met ladertje?
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Persoonlijke ervaring zegt batterijen. (Let wel, geen ervaring met de One P&C kit.)
    Heb 3 keer een P&C kitje gekocht voor de 360, en allemaal binnen een jaar kapot.

    De batterijen heb ik zeker 8 jaar geleden gekocht voor een camera, en werken nog steeds prima.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Exact man. Hier precies hetzelfde. Ik vond het echt rommel van 360 toen. Ik kocht voor 360 de laatste tijd van die Topcraft batts van Aldi die nog verrassend lang mee gingen. Al zal dat voor de One wel korter zijn. Ik denk dat ik zeer binne binnenkort maar een goede oplader plus batts haal dan.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Afgelopen maandag m'n Xbox One teruggestuurd naar consoleshop.nl, vandaag een mailtje ontvangen dat er krassen op de Xbox staan. Dit is echt onmogelijk want ik heb hem rechtstreeks uit de doos geïnstalleerd en daarna weer netjes ingepakt. Geen kras gezien. Net gelijk even gebeld en wat blijkt, ze gaan hem terugsturen naar Microsoft! Ik krijg niet eens een nieuwe, maar hij wordt gerepareerd! Ik betaal dus 400 euro voor een gerepareerde Xbox One!

    Ik heb gelijk aangegeven dat ik in dat geval mijn bestelling wil annuleren. Nu word ik morgen teruggebeld door iemand van de retour afdeling. Het is toch normaal dat als er een defecte Xbox One geleverd wordt, ik gewoon een nieuwe krijg of vergis ik me nu? Die codes voor Fifa 15 en Forza heb ik nog wel hier liggen trouwens... Ben benieuwd.
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Heb je nu ook aangemeld voor Preview Dashboard :thumbs:
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
  15. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt geen recht op een nieuwe. Ze mogen hem ook laten repareren. Normaal kun je je order cancellen, want dat recht heb je als je koopt op afstand. Maar volgens consoleshop.nl is de console beschadigd en zei zeggen dus dat jij dit gedaan zou hebben. Dus dan kunnen die rechten wel weer anders liggen. Hoop voor je dat dit goed afloopt.
     
    Santino vindt dit leuk.
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Volgens mij lezen ze hier mee!

    Zojuist een mailtje ontvangen dat de nieuwe Xbox vandaag nog naar mij opgestuurd wordt. Ik heb hem dus als het goed is morgen. Jammer van de tegenstrijdige berichten, maar als ik morgen een goed werkende Xbox One in huis heb hoor je mij niet meer klagen.:D
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig dat ze "meelezen" :lol: Maar wel aardig van ze dat ze alsnog een nieuwe Xbox opsturen. Hopelijk werkt deze wel naar behoren. Ik hoop ook morgen mijn nieuwe binnen te krijgen "X fingers" en dat deze beter werkt als de eerste =(
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Werd ineens van Live gegooid en nu bij network test krijg ik :

    DNS isn't resolving Xbox server names.

    Iemand anders dit ook of is mijn router gewoon raar aan het doen?
     
  19. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Geen last van
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou echt alleen maar gekut. Kon ik net eindelijk weer Live op, wordt ik er nu net weer van af gegooid. Internet werkt verder overal, op de Surface, op de telefoon maar Xbox One doet fucking raar. Nu kan ik ineens geen party joinen, maar wel eentje starten. Marketplace werkt ook gewoon goed. Uren lang goed en dan ineens dit. Heeft dan toch misschien te maken met de ports en een NAT die van open naar moderate, naar strict springt en weer naar open.
     

Deel Deze Pagina