Kheb die spell al gekocht, je kon dat kopen bij die mevrouw!!! Ik heb wel stuk of 8 keer moeten proberen maar kistje is eindelijk open. Bedankt voor je hulp!!! (eerst dacht ik dat als er stond: lock level 30 dat je level 30 moest zijn om dat te openen)
Weet iemand waar die adhirannir is? Ik heb hluyeeya al gevonden en die ene marie milo ondervraagd, maar ik kan die vrouw niet vinden. Ik heb overal al gezocht. Het is geloof ik zo dat in bijna elke underworks wel een shrine met sterke lui zit, toch? Sorry, maar waar is het umbra sword precies? Ik ben al om suran heen geweest, maar ik kan het toch niet goed vinden.
Zij zit in het canton van St Olmes. Je moet helemaal naar beneden gaan een trapdoor vinden. (= luikje naar beneden) ga erin en ze zit in het in die riolen. Als je uit dat luikje komt naar rechts, dan naar boven en dan naar rechts. Je vind haar wel. In die riolen zit ook een heel sterk ventje maar die moet je niet doden. Je gaat haar wel vinden. GL.
Ik moet nu voor Main quest een boog ophalen bij die kamp in het hoge noorden, mag je die boog houden?? Dan weet ik het vantevoren want ik doe vaker dingen weg of houd ze en dan kan ik nie verder komen. De beste lock pick is tog die ene die je 50 x kan gebruiken en in een kistje ligt bij Crazy Legs in zijn kamer?
De beste lockpick is de master's lockpick, of misschien de grandmaster's lockpick. Ik weet alleen niet of die bestaat. Weet iemand trouwens hoe lang je weg moet blijven voordat Caius je weer een order wil geven?
idd later teruggaan. Of anders een scroll kopen/vinden. Lukt makkelijk. Weet iemand trouwens waar de Hiervu locket ligt. Dat is van de molag mar missies van the thieves guild. Kan hem echt niet vinden, zelfs met gamefaqs.
Haten jullie ook alle quests die zich afspelen in het midden van de wereld? Je weet wel, met die donkergrijze ondergrond...Ik haat dat echt, en dan die stomme zandstormen en die hatelijke vogels! Net DRIE vogels gehad die mij aanvielen. Ik kan ze wel gemakkelijk aan maar duurt wel ff voor ze eraan zijn.
Die rare vogels zijn altijd wel irri maar niet met mijn nieuwe zwaard die ik heb gevonden in die grot waar je die Neverine test moet doen en die Boog moet halen, ik sla die beesten met 1 kick nu de lucht uit. Maar de beste lockpick is de Skeleton Key, Gentleman Jim heeft die, die lockpick kun je 50 x gebruiken en heeft een kwaliteit van 5.
Ik had zat in de mages guild in Balmora en die madam die normaal bij die desk staat, staat nu op die trap. Ik heb alle soul gems van haar gestolen. Eentje is 6000 waard ! Is dat erg?? Of mag ik die gewoon houden, verkopen, gebruiken?? Ik heb wel ervoor nog es gesaved en nu erna op een andere savegame gesaved. Dus er is nog niets verloren.
Mag je mooi allemaal houden ja. Maar ik heb net de fighters afgerond in Sadrith Mora, en die zei dat ik maar naar Ald'Ruhn moest gaan. Daar had ik ook al alle quests gedaan, maar nu kreeg ik de opdracht om de Edis Fire-eyes en die vent in Vivec te vermoorden. Maar ik heb de opdrachten in Vivec nog niet gedaan . En nu is die vent dood. Kan iemand mijn vertellen of ik nog sterke items tegenkom op die quests. Btw, Morrowind speelt nog een stuk lekkerder met dolby surround , vandaag binnen gekregen.*)
Laat maar zitten, had de order voor Hard-Heart nog niet gekregen gelukkig. Het was een andere vent in Vivec. Kan nu toch nog die opdrachten doen gelukkig
Bij die laaste opdr8 van Hard-Heart moet je die Gentleman Jim koud maken, die Jim heeft die Skeleton Lockpick, en die is supah goed.
die is er wel( de "Secret Master lockpick") maar die moet je om de zoveel tijd repareren. dus een spell of scroll is goedkoper!
weet iemand waar ik het boek "Secrets of Dwemer Animunculi" kan vinden? als je die leest krijg je een nieuwe spell "Summon Centurian" namelijk! plz help!!!!!!