1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja het hielp niet mee dat ik een nieuwe handcannon aan het gebruiken was, ik dus geen skills had en dan tegen gasten kwam die echt goed waren. Was volgens mij een volledige squad ofzo want alles was continu gedekt. Dan begin je gewoon niks :)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lightswitch houdt in dat je light op je gear niet telt in de heroic?
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eindelijk weer een online game waarmee ik mij ontzettend vermaak! Zowel de SP als MP zijn ontzettend gaaf. Had totaal geen verwachtingen dus dat scheelt misschien... Maar het doet mij weer denken aan mijn vroegere Halo games op de eerste Xbox. Graag zou ik nog een Voice chat mogelijkheid zien om nog beter te kunnen samenwerken en puur voor de fun.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net even de MP gespeeld maar dat is niks voor mij. Ben denk ik te verwend met Battlefield. Voelt allemaal net niet aan. En je hebt echt veel teveel kogels nodig voor een kill.
    Heb ook niks met Halo dus dat was te verwachten. Blijf wel lekker bij PVE.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here. 1x crucible gespeeld.

    Vond het geen zak aan en leek teveel op Halo waarvan ik de MP ook niks aan vind.

    Heb maar 1x een public event gehad jammer genoeg.....
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt een verrassing. Nog geen framedrop gezien in 10 uur speeltijd.

     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    vind zelf het voordeel dat als je meerdere kogels nodig hebt, je als je beschoten wordt niet meteen kansloos bent, wat bij games als BF en COD wel zo is.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Na flink wat games via MP kan ik mij voorstellen wat Maddmonkey bedoeld. Het verschilt een beetje per pot maar er zijn inderdaad een aantal sterke spelers die al rond Level 20. zitten. Die kunnen een beetje met een zwaard rond hengsten en wat ik nog het vervelendste vindt zijn al die magic toestanden ofso? Dan ontplof ik in eens en komt er ook een explosie tekentje te staan bij de killnamen. Maar niet van een granaat of iets dergelijks.
     
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren op de valreep (17:50uur) toch maar naar de winkel gegaan aangezien mn hele buddylist (ps4) Destiny aan het spelen was. Ik wou kalm aan doen qua uitgaven deze maand, maar dat gaat em toch niet worden haha. Gisteren tot level 4 gespeeld. Ik wist vrij weinig van de game, maar wat ziet het er bruut uit, en wat speelt het lekker!
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Is dat niet die special ability van een warlock?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat bedoel ik dus :+ die hunters met zo'n zwaardje en cloak aan... Dat heb je natuurlijk in elk spel, maar het nodigt dan niet uit om de MP te gaan spelen als je keihard afgemaakt wordt en zelfs in een interceptor in eens gekilled wordt :p

    Dat is zoals Jorrie al zegt de special van de warlock. Nova Bomb <3 Daar haalde ik lekker veel kills mee haha
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ah toch:+ Vond het wel grappig dat ik tussen al die mensen jou ineens zag lopen:)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De MP bak ik ook niks van, maar speel dan ook nooit versus mp games. Coop is wel erg cool. Ik houd het ook lekker bij PvE.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb je even toegevoegd man.
    KidNappin1135 ben ik
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al 4 cloaks, 2 gevonden in kistjes, 1 als beloning van een strike dacht ik, en een gekocht in de tower
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij BF kan je nog prima reageren hoor. :)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nouja, als je in je rug wordt geschoten is het meestal einde verhaal :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor jou misschien. :+
    Perfect 180's all day :p
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zie die er niet tussenstaan.....?=(
    Level 11 en heb er al 3 gehad. 2 gevonden tijdens battles, 1tje gekregen als reward.:cool:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Destiny brengt half miljard dollar op binnen 24 uur
    Destiny heeft binnen 24 uur na release ruim vijfhonderd miljoen dollar (390 miljoen euro) opgebracht voor Activision. Dit heeft de uitgever woensdag bekendgemaakt.
    [​IMG]
    Daarmee is de lancering van Destiny de meest succesvolle tot op heden van een geheel nieuwe spelreeks, aldus Activision. Het record van bestverkopende game binnen 24 uur staat op naam van Grand Theft Auto 5, maar dat betrof geen geheel nieuwe serie.

    De vijfhonderd miljoen dollar aan opbrengsten betreft verkopen aan winkels en ingekochte exemplaren door bedrijven als Microsoft en Sony.

    Investering is er dus al uit :+


     

Deel Deze Pagina