1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, alles de komende 10 jaar is dus pure winst.
    Goed dealtje van Activision.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Lekker hoor, binnen 24 uur je break even point bereiken. :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat is de fuzz about met die cloaks? Ben level 8, heb er een gevonden, zo'n lelijk kort ding, maar meer dan cosmetisch is het niet toch ?
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In mijn ogen heeft het spel last van een identiteitscrisis. Het wil een FPS zijn, maar er zijn veel betere FPS games. Het wil een lootgame zijn, maar er zijn veel betere lootgames. En als laatste wil het een MMO zijn, maar er zijn veel leukere MMO's.

    De wereld is groot, mooi en het spel is goed uit gewerkt, maar toch heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt waardoor het de topgame is wat iedereen claimt. De storyline is matig (niet zoals ik bij Halo gewend ben van Bungie). De quests zijn niet zo leuk en gevarieerd als die van Borderlands, het verkennen van de wereld levert je vrijwel niets op, de loot zorgt er ook niet voor dat je een gat in de lucht springt zoals ik doe bij Diablo en de wapens schieten vrijwel allemaal hetzelfde.

    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik probeer hier geen flamewar te starten, maar ik zie de hype gewoon niet en hoop dat te kunnen beargumenteren. In mijn ogen ontstijgt deze game het gemiddelde niveau op geen enkele manier en camoufleren ze een groot deel door de omvang van het spel. Het is alsof ze gestart zijn met een hele lange checklist van alles wat in de afgelopen 10 jaar in de game industrie heeft gewerkt en dat in één game stoppen. Alsof ze dan kunnen zeggen 'kijk, dit kan je allemaal doen in in Destiny'. Ik had gewoon zoveel meer verwacht tot de beta en zie schijnbaar niet wat jullie zien. Een MMO van 500 miljoen zou in mijn ogen het beste spel ter wereld moeten zijn en zo verkopen ze het ook.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Is Destiny voor de 360 nog aan te raden?
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je de game al uitgespeeld dan? Hoe lang ben je bezig geweest?

    De game is zeker niet perfect, maar smaken verschillen. Simpel.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is (tot nu toe) een prima co-op FPS met loot als je het mij vraagt. Ik snap ook niet waarom mensen denken dat het een MMO wil zijn, want dat is imo niet zo?

    De storyline volg ik eerlijk gezegd al niet eens meer, maar daar speel ik de game ook niet voor, als ik een uitgebreid verhaal wil spelen ga ik wel voor een singleplayer RPG ofzo.
    De quests zijn tot nu toe niet heel variërend nee, maar ik vermaak me prima, de AI van de vijanden en de gunplay zorgt er steeds weer voor dat ik en mijn maatje ontzettend veel lol hebben bij die missies, het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit dat het steeds op hetzelfde neer komt.

    Oh ik heb anders al best leuke dingen meegemaakt tijdens het verkennen van een wereld, een public event bv of een kist met loot. Het zou misschien nog uitgebreider kunnen allemaal maar mij valt het exploren me nog niet echt tegen, kwam gisteravond voor het eerst op de Maan en heb daar een lange tijd gewoon rondgevlogen op mijn Sparrow om de verschillende gebieden te bekijken, heerlijke sfeer daar ! Ik ben het ook niet eens met dat alle wapens hetzelfde schieten, gisteravond kreeg ik een nieuwe Auto-rifle en die had een hogere firerate en meer recoil dan de vorige die ik had.

    Ik begrijp je niet verkeerd en zie geen flamewar starten, het zijn niet meer dan meningen he van jou en mij. ;)

    Dat laatste ben ik het trouwens ook echt niet mee eens, die 500 miljoen is sowieso een beetje gebakken lucht aangezien ik had begrepen dat dit het totale budget is voor de komende jaren, inclusief marketing, en ik heb bungie ook echt nooit horen roepen dat dit de allerbeste en grootste game ooit is, maar ik heb dan ook niet echt ALLES gevolgd vooraf.

    En nogmaals, het is geen MMO. ;)

    Als ik nu een cijfer zou moeten geven zou het een 8/10 zijn en dat is in mijn ogen gewoon erg goed.
    Misschien dat extra DLC en wat patches met verbeteringen de game nog beter maken.
     
    Ypuh en WinterBase vinden dit leuk.
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Story uitgespeeld en op level 20. Zoals al vaker uitgesproken is de muziek in de game erg vet. Er is best nog wat te doen als ik het zo bekijk dus ga me niet snel vervelen.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nu breekt me helemaal de klomp. Mijn (negatieve) review op Metacritic is gewoon verwijderd! Ik ben niet verder dan level 8 gekomen en heb de game dan ook een 4/10 gegeven.

    Ik schrijf graag korte reviews waarin ik mijn mening op een nette en onderbouwde manier uitspreek. Meestal doe ik dit alleen voor games dit voor games die ik leuk vind, maar gezien ik zelf teleurgesteld ben in deze game heb ik dit ook voor Destiny gedaan. Ik vond het al belachelijk dat er een reviewembargo op zit zodat de verkopen van de eerste week niet geschaad kunnen worden, maar des te belangrijker vind ik dan de user reviews of het zelf schrijven van een review. De negatieve reviews worden massaal van Metacritic verwijdert schijnbaar, want gister stond de game nog op een 4/10 gemiddeld met ruim 500 reviews. Nu is dat een 5/10 met 450 reviews en we zijn 24 uur later (het lijkt me dat er een paar honderd per dag bijkomen). Nu ben ik er direct helemaal klaar mee en zal ik jullie topic dan ook niet langer vervuilen. Stiekem ben ik gewoon jaloers.

    Edit: Pfff, wat een grote grap is dat Metacritic zeg, in het uur nadat ik deze post gemaakt heb zijn er gewoon ruim 100 negatieve reviews verwijderd. De positieve laten ze staan uiteraard. What money can't buy..
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Okay, trek het niet meer op stage. Wil nu naar huis om Destiny te spelen.
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik kan me hier best wel in vinden.
    Qua gameplay besturing etc. vind ik het echt goed werken.. steekt technisch top in elkaar!
    Maar het mist goede setpieces.. het is nu telksens die Ghost verdedigen tegen waves aan enemies.. zeg maar een Space Invaders 3.0
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het een tof spelletje en krijgt van mij een 8.0 maar ik mis gave missies met coole setpieces.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat die raids wel tof gaan zijn. Volgende week dinsdag komen die toch? Misschien handig om voor die tijd een lijstje/date neer te zetten.

    edit: oh daar kunnen we het speeddatetopic mooi voor gebruiken :)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Op de Maan heb je bij de eerste grotere encounter opzwepende muziek, dat was echt supertof! Paste precies bij de intense vuurgevechten die we toen hadden. :)
    Ook de geluidseffecten trouwens vind ik echt top!

    edit: deze track dus:

     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Jup! Eens kijken of de soundtrack ergens te krijgen is.
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu je het zegt jammer dit niet bij the ghost edition zat!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan het absoluut eens zijn met bepaalde mensen hier. De game is verre van een revolutie of uberhaupt waardig aan de hype, vind ik zelf. Constant tijdens het spelen heb ik zoiets van ''Fuck zeg, er valt zoveel meer met dit te doen.'' Mega grote gebieden zoals Earth maar ook de maan, het komt nu steeds neer op.....de boel verkennen, baddies afschieten en dan eindigen met drie waves aan vijanden terwijl Ghost zijn ding doet. Hoppa...mission complete. De sidemissies stellen echt geen ene shit voor ook. Moet je helemaal naar de andere kant van de map reizen om daar iets te scannen, mission complete....zucht. Waarom gebeuren er niet meer dingen op die maps? Meer random encounters, gewoon meer dingen om te zien en doen, meer leven? Iemand maakte de vergelijking met Borderlands al en ondanks dat die game net zo goed redelijk recht toe recht aan is, voelt het toch echt anders in die game en is het gewoonweg boeiender. Een goede vriend van mij ook zegt dat hier zoveel potentieel in zit, maar of dat eruit gehaald gaat worden nog.....

    Maar ondanks dat alles is de game wel verslavend als de pleuris. Heb de Xbox One sinds vorige week vrijdag en iets van 15 games en de enige game die ik dan toch weer op start is Destiny. Het vinden van loot en toffe gear is leuk, die maps verkennen met vrienden is leuk, de strikes zijn fun, al soms wel insane langdurig, maar ok. Kan je nagaan als Bungie echt het volle potentieel eruit haalt...hoeveel bruter het dan nog kan worden. Misschien is dit herhaaldelijke van missies wel gewoon echt wat bij zo'n game hoort...maar zelf zou ik graag veel meer variatie en diepgang zien.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zoek een simpel programma zodat ik even mijn Destiny clips achter elkaar kan zetten. Hoeft niet nieuw, fantastisch of uitgebreid te zijn. Genoeg dat ik de clips achter elkaar kan plakken en direct kan uploaden naar Youtube! Hopelijk heeft iemand een suggestie? :)
     
  19. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Windows moviemaker?
    Gebruik ik altijd, werkt easy
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Tot level 20 is het inderdaad alleen cosmetisch. Op level 20 kan je een cloak (of bond voor warlock en zo'n heupding voor titan) kopen van een faction (Future War Cult, Dark Orbit en New Monarchy) en dan krijg je reputation voor die faction (denk Tabards van WoW). Als je rank 2 bent kan je armor kopen bij ze en rank 3 wapens.

    Hier is een link naar een reddit thread over wat te doen als je level 20 bent (er is aangegeven dat er spoilers in staan, maar dit zijn alleen de game modes volgens mij): http://nl.reddit.com/r/DestinyTheGa..._to_hit_level_20_heres_what_to_do_next_minor/

    Hier is er eentje over reputation en marks: http://nl.reddit.com/r/DestinyTheGa..._vanguard_rep_faction_rep_and_vanguard_marks/
     

Deel Deze Pagina