Splinter cell Pandora exlusive voor XBOX?

Discussie in 'Algemeen' gestart door hello, 1 aug 2003.

1. hello

hello Guest

Toen ik gister xbox magazine ging halen zag ik ook het officiele xbox blad liggen (engels) op de voorkant van het blad stond sam fisher met zn nieuwe titel naast de titel stond only xbox
    heeft dat dan betrekking op de nieuwe splinter cell of staat dat op het blad altijd. Misschien staat het in het blad maar de demos vond ik niet leuk dus ik heb hem niet gekocht. misschien weet iemand het alvast bedankt alvast bedankt.

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    k heb hem niet gekocht maar dat zeiden ze ook van splinter cell 1 dat ie exulsief was maar een paar maanden later was ie er ook voor ps2 en NGC zal nu ook wel zo gaan

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kwam Pandora tegelijk op alle platformen uit. Dus waarom er nou weer exclusief bij staat mag een raadsel zijn.

4. hello

hello Guest

ik hoop dat exlusief is maar ik denk het niet. xbox kan wel goed opschieten met ubisoft dus ik hoop dat het lukt om hem only xbox te krijgen.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    T maakt eigenlijk niet zoveel uit of ze achteraf besluiten om em xbox exclusive te maken. Als ze het van tevoren beslissen wel want dan kunnen ze het spel optimaliseren op de xbox. Ik denk niet dat ze em exclusive houden. Kost alleen maar geld. Zelfs HALO is niet "echt" exclusive xbox. Alleen onder de consoles, maar nou komt ie ook alweer voor de pc. Beetje saai vind ik.

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  6. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja tussen halo xbox en pc zit wel een ruime tijd, dus was wel lang exclusief en was wel echt voor de xbox ontwikkeld volgens mij.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had juist gehoord dat Splintercell 2 juist wel xbox exclusief zou zijn. Achja, dat zien we dan wel.

Het is eigenlijk goed dat Halo op de pc komt, voor microsoft dan. Als mensen Halo meemaken, kopen ze misschien speciaal een xbox voor Halo 2.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pandora Tomorrow is geen Splinter Cell 2

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    OXM zei ook dat Indiana Jones only on Xbox was , maar dat is niet zo dus het kan ook onzin zijn...

10. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal me niet verbazen als de P2 en GC een betere versie krijgen net als deel 1. Niet qua grahpics maar wel qua gameplay en extras.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    PS2 en GC hadden niet echt een btere versie hoor ... gameplay .. tja ook daar was ik niet onder de indruk van .. ik denk dat ze de xbox nu wel beter gaan tweaken ... maar ja we zullen wel zien

op de pc vond ik splinter het beste spelen

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Stond er niet "exclusive" naast ipv "only xbox"? Want in dat geval betekend het gewoon iets van dat ze als eerste, exclusief de info over Pandora Tomorrow hebben (wat alle bladen altijd gelijktijdig claimen btw)

want ik kan me vaag iets herinneren dat hij juist gelijktijdig multi-platform een release zou krijgen!

13. hello

hello Guest

nee er stond op de kaft only xbox

Deel Deze Pagina