1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maybe dat dit niet helemaal het juiste topic is, maar ik wil graag een headset kopen. Alleen geen, of iig niet perce, gaming headset.
    Ik wil graag een (simpele) headset/koptelefoon die ik op m'n tv kan aansluiten als ik 's avonds laat nog wil gaming, of een serie of film wil kijken als m'n vriendin al in bed ligt en ik dus stil moet zijn.
    Voorheen heb ik lange tijd, met veel plezier en naar tevredenheid, de Turtle Beach Ear Force X41 gebruikt. Voor gaming een hele fijne, draadloze, 7.1 headset. Echter zijn we een tijdje geleden verhuisd en waar ik de basestation van de headset ook zette, ik had altijd een (kleine) storing. Dus heb ik de headset aan m'n schoonbroer gegeven.
    Ik zoek nu dus een bedraade headset, die ik gewoon simpel in de tv kan pluggen. De bank staat zo'n drie meter van de tv af, dus de draad zal? 4 meter minimaal moeten zijn?
    Surround sound is tof, maar ik game nog amper, dus dat is zeker niet nodig. Voor series en films hoef ik dat ook niet perce, kijk nu ook gewoon met het geluid uit de tv. Zo lang het enigszins goed geluid is, het zelfde (of wellicht iets beter) als m'n tv, dan ben ik al tevreden.
    Dan nog het budget. Omdat ik m niet super vaak zal gaan gebruiken, wil ik er ook niet te veel aan uitgeven. Laten we zeggen onder de €75?
    Wie kan me op basis van bovenstaande iets aanbevelen?!
    Alvast bedankt!
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Turtle Beach PX5 overnemen voor €70 van Rampage. ;)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die is wireless en dat wil ik juist niet meer ;)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die van Microsoft, de Xbox Stereo Headset van €70,- is ook een echte aanrader. Wordt gevoed via een kabel naar de controller en heeft verder geen draden/batterijen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup heeft een vriend van mij ook en vind hem eigenlijk best goed.
    Kabel in de headset adapter steken en je bent klaar. Verder niks aan te sluiten.
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb zelf vandaag de Kingston HyperX Cloud binnen gekregen. wat een geweldige geluid komt daar uit zeg (ICM een Astro Mixamp voor de surrond), niet te geloven. hiervoor had ik een steelseries siberia v2 (ook een hele goeie headset met goeie recensies, maar deze headset gaat daar nog even hard overheen. Kost je een tientje meer dan je budget, maar dan heb je ook wel wat. Ook zeer comfortabel.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    De Xbox Stereo Headset had ik idd ook gezien en zou voor alleen gamen de perfecte oplossing zijn (op Amazon.de ook nog eens maar €52, dus mooi geprijsd). Echter kun je deze, voor zo ver ik weet, alleen op je controller aansluiten. En aangezien ik ook films en series ermee moet kunnen kijken, moet ik m dus ook op tv aan kunnen sluiten (met een lange kabel). En dat kan dus helaas niet. Toch?!

    Ziet er goed uit. Net ook een zeer positieve review op Hardware.info gelezen. Alleen net iets boven m'n pricerange. Maar ik hou m iig in gedachte!
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is ook een optie ja. En dan zou je m dus gewoon in de tv kunnen steken en dus gebruiken om films/tv te kijken?
    En kan ik dan niet beter een iets duurdere verlengkabel kunnen kopen, zodat ik iig zeker weet dat ik geen kwaliteit verlies en hij ook lang meegaat? Of maakt dat bij zo'n soort kabel niet veel uit?
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de standaard meegeleverde headset goed genoeg om af en toe mee te kunnen communiceren? (:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup prima.
     
  12. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor de geinteresseerde nog een Turtle Beach PX5, Zo goed als nieuw =) met bon.
    7.1 Surround, erg tof!
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn er mensen met een ps4 gold wireless headset?
    Wat vinden jullie van de bass?

    Vind het zelf wel wat tegenvallen,ondanks de compagnion app waar je bass boost mee kan uploaden.

    Weet dat ik geen wonderen moet verwachten van een headset van 90,- maar had wel iets meer verwacht.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb de headset niet, maar bij de Pulse is dat net zo. Alles klinkt prima, maar de bass is gewoon te laag/weinig.

    Maar dat is dan ook het enige minpuntje. Voor de rest is het prima, vooral dat wireless is toch wel heeeeerlijk.:cool:
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, waar kan ik zo'n connector kopen dat ik met mijn Turtle Beach X42 ook kan praten op de Xbox One? Krijg het niet gevonden omdat ik de naam zo niet weet. Ik heb wel geluid maar kan hem niet in mijn controller aansluiten helaas.
     
  16. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Zoek op:

    Xbox One Stereo Headset Adapter
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb dus die adapter gekocht en een ander draadje van mijn headset naar de controller toe. Dit was eerst iets van 2.5 mm naar 3.5 mm jack en nu 3.5<>3.5, maar ik krijg maar geen chat geluid :'-( Is mijn headset dan toch niet compatibel? Mad Catz Tritton Gears of war 3 huppeldepup headset.

    Ik hoop het toch wel eerlijk gezegd..
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Das een Xbox only headset, dus nee, dat gaat niet werken helaas....
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mannen,

    Sinds kort in het bezit van een Turtle Beach PX4.

    Dit is nu mijn 2e exemplaar in 2 weken tijd, besteld via bol.con.

    De eerste had ik terug gestuurd ivm kraken bij hoge en lage tonen bij eq 2 en 4.

    Maar nu doet de 2e precies hetzelfde!
    Kan geen toeval meer wezen lijkt mij?

    Het is vooral merkbaar bij het start scherm van The Last of Us of als je opties wilt selecteren ( geeft een speciaal geluid)
    Ook bij het start scherm van Destiny hoor ik de headset soms kraken.

    Kan iemand met een PX4 zijn bevindingen even melden?

    Want heb ik nu gewoon een 2e defect exemplaar of kraakt de PX4 gewoon afentoe bij hoge/lage tonen?
     
  20. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Zelfde probleem gehad helaas. Dacht zelfs aan een kabelbreuk. 2e ook terug gestuurd en de Sony Gold headset genomen.
     

Deel Deze Pagina