1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Laatste aflevering van the Leftovers vond ik erg mooi, maar ik ben altijd een sucker voor dit soort sentimentele dingen. Nu ik binnenkort een kleine krijg kan ik soms ook mooi en corny niet helemaal onderscheiden. :D

    Ik begrijp die Remnants nu eindelijk ook.
    Op zich al sinds die ene zich dood stak. Dat is ook precies de reden dat ik ze zo tergend wreed vind. Er is een fijne grens tussen kop in het zand steken aan de ene kant en hoopvol en optimistisch zijn aan de andere kant. Ik vind mezelf hoopvol en optimistisch, maar mijn vriendin die dat helemaal niet heeft, beticht mij wel eens dat ik mijn kop in het zand steek voor sommige zaken. Deze mensen willen de pijn die ze zelf misschien wat intenser voelen bij iedereen in hun face gooien, omdat ze vinden dat anderen doen alsof het allemaal niet gebeurd is. Maar je ziet eigenlijk iedereen het erg zwaar hebben en hard hun best doen hun normale leven op te pakken. Die Remnants interpreteren dat anders. Ik blijf erbij dat ik het erg wreed vind. Bovendien schuilt er ook een soort misplaatst superioriteitsgevoel achter die witte fuckers die me mateloos irriteert.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, eerste twee eps gezien. ehm, ja... ik snap er niet echt veel van nog :+ wel tof dat Arwen hierin speelt. Verder is het gewoon wtf-moment op wtf-moment. Niks wordt duidelijk en er komen alleen maar meer vragen. Opzich wel interessant, maar ze mogen ook wel IETS geven nu :p
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nogmaals, waarom en hoe al die mensen verdwenen zijn, zul je nooit weten. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat om de achterblijvers en hun leven na de verdwijningen. En daar zal gaandeweg steeds iets meer duidelijk over worden.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja maar die mensen zelf zijn ook vaag. Die riot in de eerste aflevering moest ik bij lachen omdat ik totaal geen beeld kon schetsen wat er aan de hand was.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Voor de komende tijd ga ik volgen:

    - The Leftovers
    - Sons of Anarchy
    - The walking dead
    - Orange is the new black
    - Prisonbreak (moet laatste seizoen nog steeds kijken)
    - Parks & Recreation
    - 2 broke girls
    - Suits
    - House of cards
    - New girl
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Prisonbreak laatste seizoen zou ik echt skippen, zonde van je tijd. Seizoen 3 had je zelfs al mogen skippen.
    2 Broke Girls is ook niet echt veel soeps, flauw en zeer matig acteerwerk, heb de pilot niet eens af gekeken.
    Rest allemaal prima series waar je wel ff zoet mee bent ;)!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sons of Anarchy ook weer begonnen dus. Aflevering van meer dan een uur haha.
    Blijft wel een oke serie. Soms een beetje onrealistisch maar ach.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Seizoen 1 recent gezien. Best vermakelijk, al is het soms beetje too much. Zo krijg je soms meer haat neigingen met sommige characters ipv dat je een band met de club opbouwt. :p
    Rustig aan afkijken en tussendoor moet ik eens beginnen aan Penny Dreadfull (maar 8 eps), Leftovers (1 seizoen tot nu toe als ik het goed heb) en Da Vinci's Demons (2 seizoenen).
    En dan beginnen hoop nieuwe series bijna. Kijk onder andere erg uit naar American Horror Story. Seizoen 3 vond ik erg tegenvallen en hoop echt dat seizoen 4 weer gruwelijk wordt. Setting kan iig erg tof zijn.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    The Leftovers....

    Not my cup of tea. Na 3 afleveringen doet het me nog steeds niks en voel ik geen connectie.

    Ik stop ermee.
     
    Pascal vindt dit leuk.
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Begonnen aan Green Lantern - Animated Series. :p Heb liever old-school animaties ipv 3d gebeuren, maar vind Green Lantern wel tof, hehe. Meer als tussendoortje en vind animaties vaak wel chill in de middag. Als ik daarmee klaar ben eens aan He-Man. :p En dan eens zien of ik meer animated series / films kan vinden.

    Ook begonnen aan The Leftovers en bevalt me wel. 4 eps gezien vanavond en ga de komende dagen de rest van de (beschikbare) eps kijken. Regelmatig wtf momenten en de groepering in het wit is behoorlijk mysterieus. Na lang weer eens een serie waarbij je na elke ep verder wil kijken om antwoord op onduidelijkheden te krijgen (Lost of cliffhanger style).
    Nu eindelijk eens Penny Dreadful aangezet en ben ook wel benieuwd naar The Strain.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    The Strain is echt poep. Heb het een paar afleveringen volgehouden, telkens met de hoop dat het de volgende keer wèl lekker goor en bloederig zou worden. Maar het is gewoon echt TE matig. Verhaal suf, acteerwerk suf, gewoon niet aan beginnen. Reviews zijn ook alleen niet echt positief, vooral hoe verder de serie vorderd.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, dat is wel jammer dan. Krijgt op IMDB nog best een goed cijfer, dus had enigszins de hoop dat het wel ok zou zijn.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb The Leftovers (toch maar wel) uitgekeken en heb er geen spijt van. Elke aflevering roept meer vragen op dan het beantwoord en dat blijft ook zo, maar ik ben het toch wel leuk gaan vinden. Ze wijken een keer af van de normale indeling season opener > cliffhanger > actie > einde. Het zet je aan het denken en geeft je nooit een logisch antwoord terug.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Aflevering 5-6 en 7 waren zo geniaal.
    Ben nu bij 8 dus nog 3 afleveringen te gaan, maar het wordt steeds beter en beter.

    Voor mij nu al een van de top series van dit jaar.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kijkt er iemand The Knick? Is het de moeite waard?

    Ik moet zo maar weer eens op zoek naar nieuwe series om te kijken.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ben wel benieuwd naar Extant en Forever. Binnenkort eens kijken of het wat is.
    Verder zie ik dit najaar niet heel veel meer bijzonders, dus ik ga mijn to watch series maar eens inhalen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Extant is deze week de laatste episode van het seizoen. Vind het wel oke. Geen hoogstaande serie ofzo maar ook geen straf om te kijken
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is Weeds eigenlijk een leuke serie?
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja vind ik wel, het gaat na een paar seizoenen wel wat vervelen, maar zeker de moeite waard om op te pikken..
     

Deel Deze Pagina