1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind 72 nog vrij hoog voor El Ghazi eigenlijk
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vind ik ook, die speler wordt op straat nog nauwelijks herkend en heeft nog maar 2 goals gemaakt in zijn carriere.

    Wel ben ik het met de mensen eens dat de ratings voor geen meter kloppen in de Eredivisie. Aan de andere kant vraag ik me ook af wie er nu serieus met een Eredivisie team speelt. Wat betreft een Nederlands team hebben we toch niets te klagen met spelers als Narsingh, Assaidi, Depay, Robben, van Persie etc. Zit van elke prijsklasse wel wat tussen. De ratings zijn sowieso al scheef zoals in de afgelopen 2 pagina's is beschreven door iedereen. De Spaanse competitie zal altijd voorgetrokken worden en sommige spelers (zoals van Persie) zullen altijd overgewaardeerd of (zoals Yaya) ondergewaardeerd worden. Ik vraag me ook af wie beslist dat van Persie 88 moet blijven en dat Yaya 86 moet blijven. Die kerel mogen ze ook wel eens uit de kroeg halen en aan het werk zetten.
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Schone is belachelijk met z'n 76, maar datzelfde geldt eigenlijk ook wel voor El Ghazi die twee potjes leuk speelt nu en meteen 72 krijgt.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Helemaal mee eens. Het valt me op dat ze spelers zelden een +2 of +3 geven, maar vervolgens geven ze Di Natale wel een -6 wat op zijn beurt ook weer hoogst ongebruikelijk is. Gelukkig kloppen de meeste ratings wel van de spelers die er echt toe doen. Ik zou er ook niet aan denken om met een FUT team van FC Groningen te moeten voetballen.
     
  5. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar vinden jullie alle ratings van de spelers?

    En nog een vraag ik heb een xbox 360 en wil voor FIFA 15 die early access kopen maar ik heb daar niet genoeg geheugen voor weet iemand een oplossing?
    Ik heb ook iets gehoord van een usb-stick.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kun je niet gewoon even een spel verwijderen van je HDD om ruimte te maken?

    Anders kan je inderdaad ook een USB stick gebruiken als externe opslag. Deze moet volgens mij wel minimaal 4 of 8GB zijn en moet je eerst via de Xbox leeghalen voordat je hem kan gebruiken. Vervolgens kan je hier je spellen/EA access wel op installeren.

    De ratings kun je vinden op www.futhead.com.
     
    Funkyommel050 vindt dit leuk.
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoals elk jaar begin ik weer lekker met een 442 BPL teampje :D

    [​IMG]

    Middenveld is btw veelste aanvallend, maar who cares :p
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Van Ginkel zal geen Chelsea kaarten hebben lijkt mij.
    Verder ben ik ook een beetje aan het kijken voor een goedkoop team voordat de game uitkomt, maar wel vervelend dat de posities van sommigen nog niet kloppen.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag trouwens hoe gaat het met webapp. Je kan geen points kopen toch? Vorig jar handelde ik door gratis pakjes (returning player) en web app cadeaus maar zijn deze nog wel tradeable dit jaar of gewoon weer account gebonden? Want anders heeft de webapp starten weunig nut.

    Zit zelf dit jaar op dd PS4 voor eerst maar alvast traden op xbox webapp word wel chill. Je zal zien dat ik Ronaldo trek en heb ik er niks aan. ach kijk wel wat ik er dan mee doe. Tot nu toe elk jaar IF in me gratis pakjes. Altijd lekker starten maar nu vrij nutteloos naar vermakelijk
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb op de Xbox One een nieuwe gamertag genomen, kan ik nu nog op een of andere manier aan gratis pakjes komen als returning player?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik maak wel altijd in FUT een Ajax team, gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind. Vorig jaar als tweede team een BPL (voornamelijk Arsenal) team gemaakt. Zit nog te twijfelen wat ik dit jaar als tweede team ga kiezen.
     
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    FIFA 15 Ultimate Team Web App en Login Verificatie

    Laatst werd door EA bekend gemaakt dat ze harder gaan optreden tegen hackers en cheaters, een aantal dagen terug hebben ze wat meer nieuws gegeven over hoe jij zelf jouw account beter kan beveiligen met behulp van de nieuwe login verificatie. Gebruikers van de FUT Web App en Origin krijgen de mogelijkheid om de nieuwe login verificatie aan te zetten. Dit houd in dat wanneer je voor het eerst inlogt op een onbekend apparaat er een unieke persoonlijke code gegenereerd wordt die nodig is bij het inloggen. Deze code kan zowel via sms als e-mail naar de gebruiker verzonden worden en is maar voor een bepaalde tijd geldig. Dit betekend dus concreet dat hackers niet zomaar op jouw account kunnen komen zonder dat ze die unieke code hebben. Het is daarom dus ook zeker aan te raden om deze wijziging ook zelf te gebruiken. Een gedetailleerde uitleg van hoe dit in zijn werk gaat en hoe je dit kan activeren is hier te vinden.

    Verder is er nieuws uitgebracht over de FIFA 15 Ultimate Team Web App. Afgelopen vrijdag, 12 september, is de FUT 14 Web App officieel offline gehaald en zal niet meer terug online gehaald worden. De FUT 15 Web App zal aankomende woensdag , 17 September, online komen te staan. Zoals gebruikelijk krijgen terugkerende FUT spelers een aantal pakketten gratis van EA. Het aantal pakketten dat je dit jaar krijgt hangt af van jouw activiteit op FUT 14. Hoeveel pakketten dit precies zullen zijn is nog niet bekend gemaakt.

    Deze info komt van een Fifa site af!! weet namelijk niet of ik de link er bij mag zetten:thumbs:
     
  13. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Points kopen kan niet in de webapp, dat kan alleen op de console.
    Je krijgt nog steeds gratis pakjes, gebaseeerd op je activiteit in FIFA 14.
    Ik geloof dat de spelers enzovoort in deze pakjes wel gewoon tradeable zijn, maar die standaard selectie die je krijgt (3 gouden ofzo en wat zilveren en bronzen), die kan je niet verhandelen.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Info was toch al bekend, dus dat het stukje tekst van fifabenelux afkomt kan er dan ook wel bij hoor. :9
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Neee meen je niet:'-(

    Ik kreeg vorig jaar een niet-te-weigeren bod voor mijn 1.1m coins en was dus al na 3 maanden na release gestopt(dit regelde ik trouwens niet via XBW aangezien dat hier ten strengste verboden is:+), achteraf had ik er wel een beetje spijt van had als ik al die gekke gekleurde kaarten met zieke stats zag op Futhead. Die komen altijd pas vrij laat in het spel en bij een paar FUT series was ik toen al gestopt.

    Nu heb ik een vraagje/advies nodig van jullie.

    Als je moest kiezen voor 1 van deze 3 opties, welke zou het dan worden en waarom. ( dit mag trouwens verwijderd worden als het niet toegestaan is hier )

    1. Veel spelen en handelen, shitload of coins verdienen en ze vroeg ( rond december januari ) verkopen wanneer ze nog erg veel waard zijn om je maximale winst eruit te halen.
    2. Nog meer spelen, langer genieten van de gamemode en je coins verkopen wanneer ze nog wel redelijk wat waard zijn (3/4 maanden voor de Fifa 16 release ongeveer)
    3. Het hele jaar genieten van het spel en niks verkopen (maximale verlies maar aan andere kant ook maximaal plezier )

    Vorig jaar heb ik dus voor het eerste gekozen, zo heb ik het geld voor de vakantie met vrienden deze zomer ( die mijn ouders niet wilden betalen omdat ik gezakt was ) veel sneller verdiend. Maargoed elk voordeel heeft z'n nadeel en 3 maanden na de release 'moest' ik al stoppen met UT.

    Dit jaar zal denk ik voor de 2e of 3e optie kiezen omdat ik FUT gewoon erg leuk vind.

    Maar nu mijn vraag aan jullie:D Welke optie zouden jullie kiezen en waarom?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga voor optie drie altijd. Vind het gewoon leuk om steeds verder richting een 'ultimate team' te bouwen dat ik fijn vind spelen en mijn ultimate team is buiten een Ajax team altijd een team met gewoon spelers die ik tof vind of een team dat ik tof vind. Met die pace/skill/phy teams heb ik niks gelukkig.
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  17. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb meestal zo rond de kerst wel een 1 - 1.5 miljoen coins door structureel elke dag een beetje te handelen en gewoon veel te spelen samen met huisgenoten en vrienden. In Fifa 12 en 13 heb ik die coins met de kerst verkocht voor ruim €100,- per keer (100k = 10€). Het afgelopen jaar hebben vooral mijn huisgenoten veel gespeeld en was het dan ook niet aan mij om de coins te verkopen.

    Dit jaar ben ik het ook niet van plan om ze te verkopen, met name omdat de spelers die ik wil (Robben, Reus, Lewandowski of een BPL team) wel weer een stuk duurder zullen zijn. Ik verkocht de coins vaak omdat ik tegen die tijd ook wel met een goedkoper team uit de voeten kon.

    Geen vreemde dingen te zien, behalve dat de algemene ratings niet zo heel hoog zijn. Voor Neuer geldt; it's lonely at the top.
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil niet flauw doen, maar volgens mij is het niet de bedoeling om het hier over coinverkoop te hebben als ik Graveheart goed begreep. Even ter voorkoming van problemen in dit topic, want ik (en jullie waarschijnlijk ook) heb dit topic liever niet gesloten door moderatoren :p.

     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha inderdaad. Neuer is ook oneerlijk, die heeft over het algemeen betere statistieken, want die speelt ook gewoon deels als CB bij Bayern. :+

    Verder is Courtois wel baas.
     

Deel Deze Pagina