1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je met de strike had meegedaan, had je nu ook arc wapens nodig. Armoe salvage ik ook, maar ik hou wel wat blauwe items in mijn stash. Desbetreffende element is echt super goed namelijk (ook van skills btw)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongen probeerde een keer te joinen en toen zei die dat die vol zat. :p
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan had je dat moeten zeggen haha :p wij gingen uiteindelijk lobbyen bij anderen.

    Anyway, die strike was wel leuk om te doen. Kan niet wachten om meer van dat soort dingen te krijgen :) Leuker dan telkens dezelfde missies op dezelfde manier. Dat zeker
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zucht.. Vind ik legendary legs van 204 defense en 18 light, is het voor Hunter :emo:.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    “Beneath Venus, evil stirs.”
    The Director is light on details for the Raid in Destiny. This is by design. The most elaborate mission ever created by Bungie is a mystery as much as it is a challenge – a puzzle and a gauntlet. The race to see who can be first to solve it - with their cunning and their skill - is about to begin.

    At 2:00 AM Pacific on Tuesday, September 26th, the Raid will accept challengers in Destiny. That’s 9:00 AM GMT.

    Become Legend.

    Not everyone will qualify. Among those who do, not everyone will succeed. To even approach this trial of teamwork and combat, the Guardians in your Fireteam will need to be Level 26.

    Gear up. Team up.

    Bring with you a team that has made the commitment to work together. Configure your loadouts so that you are powerful together in a variety of ways. Communicate with each other. The Raid will demand that you operate as a team. Cooperation is the key to your success.

    Follow the Leader.

    It’s very likely that you will not finish the Raid in one sitting. Your Fireteam leader is crucial to your eventual potential success. Your progress will be saved for one week. To resume your mission where you left off, you’ll need to follow the same Fireteam leader back into battle.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou, ben de game echt zat. Constant dezelfde strikes doen of die unbalanced multiplayer wordt echt heel saai. Totaal niet rewarding
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Klinkt nice. Iemand in het groepje xbwers die kan streamen? Ik wil wel even kijken hoe jullie het gaan doen :p
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Rewarding mag idd wat frequenter.

    Game ibereidt je voor op de vault! Daar moet je flink wat zitvlees en doorzettingsvermogen voor hebben. Ik vermaak me nog uitstekend!
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    De amor stukken die je kan kopen in de tower, zijn dat de beste amor die je kan kopen/krijgen?
    Omdat ze bij allemaal exact het zelfde defense hebben?
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon of legendary?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kwam deze beschrijving van Destiny ergens tegen, moest er wel om lachen:

    :+

    Het is wel vaag. The Ghost doet alles voor je, waar the fuck ben ik als Guardian voor nodig?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Die legendary.
    Of je die nu koop bij vangaurd of dead orbid ze zijn overal het zelfde.
    Ik vrowg me dus af als je alles koopt of je dan maximale lvl ben.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je bent ook geen guardian van de traveller maar van je ghost :p Wat ik ook niet snap in het verhaal is dat je planeten "bevrijd" maar nergens merk je ook maar iets van in de wereld of de mensen die er wonen.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Geen idee of dit al gepost is, maar ik ga het vandaag wel even proberen.

     
    PrutserNL vindt dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nu heb ik 3 collega's overstag gekregen en hebben alle 3 een Destiny bundel gekocht. Kan je ook met 4 man missies doen? En kan je een bepaalde party aanmaken om vanuit daar missies te kiezen of moet je altijd ingame invite doen? Kan iemand een beetje uitleggen hoe het werkt aub? :)

    Vette game!!

    Iemand een idee wat er voor update er ineens plaatsvond in de avond?
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Niet teveel in het verhaal blijven hangen, dat ben je straks na 60 uur gameplay gewoon vergeten. Dit spel gaat om knallen, wapens, levelen, gear, strikes, raids en nog meer knallen. De rest is bijzaak ;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Boem! Headshot :+

    Hoeveel strange coins zijn er eigenlijk nodig voor die weekend gast? Ik heb er nu 12 namelijk.
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    13 voor armour, 23 voor een weapon.

    Je kan niet met 4 man missies doen, alleen de raid en PvP (control en clash) want dat speel je met 6, de rest met 3. Je gaat met z'n drieen in een ingame party, een fire team. Daarna werkt het hetzelfde als wanneer je alleen speelt. De fireteam leader kan kiezen welke missie je doet en of je naar je schip terugkeert.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx voor de info

    Kan je ook een clan starten?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2014
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoop het. Tot nu toe is het een cake walk. Solo heroic weekly op lvl26. Ik verwacht dat de VoG ook een cakewalk zal zijn en de game voorlopig aan de kant zal gaan...
     

Deel Deze Pagina