1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Whaaat Neuer 90!? Ik zal EA nooit gaan snappen denk ik.

    Hoe kan hij nou weer 90 rating hebben, hij is gewoon een goede keeper, niks meer niks minder, maar omdat hij er altijd een showtje van maakt is iedereen helemaal weg van hem, met zijn showtjes doel ik vooral op dingen als; vaak op middenlijn rondlopen, altijd als en gek ze doel uit rushen en fungeren als extra veldspeler bij een achterstand, maar deze dingen maken hem geen betere keeper, natuurlijk wel een specialere keeper maar daar gaat het niet om bij het geven van de ratings.

    Verklaar mij voor een gek met een blauwe bril, maar ik vindt hem echt niet beter dan Cech hoor. Petr Cech is echt nooit maar dan ook nooit op een foutje te betrappen, keept altijd een dikke 8 (zoniet hoger) en bewijst al jarenlang een keiharde puntenpakker geweest te zijn voor Chelsea. Als ze Neuer nou 87 gaven ( nog steeds te hoog imo ) zou ik wel denken van oke ze vinden hem gewoon de beste en dus de hoogste rating, maar 90? No way. Wat maakt Neuer nou weer 5 rating beter dan Cech? Ik heb beide keepers minimaal 100 wedstrijden zien keepen en ik zie het écht niet hoor.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima zaak!
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad een goede zaak. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de trade player functie ook af en toe misbruikte. Je kon op die manier gewoon een speler verkopen in plaats van coins en daarmee bespaarde je weer die 10% EA tax (op 1 miljoen coins is dat 100k en dus €10). Ook heb ik het in Fifa 12 wel gebruikt om op een 2e account ook spelers te pricefixen (je kon maar maximaal 30 spelers te koop zetten, door met 2 accounts te handelen kon je een pricedip goed opvangen door nog eens 30 spelers op te kopen en te koop te zetten). Je hoefde dan niet de EA tax te betalen als je spelers van je 2e naar je eerste account wou transferen. Dat is net die marge van 10% die je nodig had om voldoende winstgevend te blijven. Ik weet zeker dat de pro handelaars de tradefunctie konden gebruiken om écht dikke winsten te draaien.

    Naar mijn idee is dit geen cheaten, maar wel misbruik maken van de mogelijkheden. Ook zijn er ontzettend veel spelers opgelicht door de tradefunctie. Al met al wegen de kleine voordelen die ik er van had niet op tegen de vele nadelen. Op deze manier kunnen ze bots en oplichters veel makkelijker traceren. Als alternatief hebben ze nu toegevoegd dat je spelers tijdelijk kan verhuren aan vrienden meende ik, dus een goede zet!
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit jaar met FUT nou de rugnummers aanpassen? Irriteerde me altijd dood aan het feit dat dit niet kon en dat een Keeper soms zelfs automatisch met een 2 speelt of iets dergelijks..
    (Kan zijn dat dit in Fifa 14 is aangepakt, die heb ik overgeslagen)
     
  5. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Je geeft zelf al het antwoord, in FIFA 14 was dit al mogelijk.
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Twee vraagjes voordat morgen de web app open gaat..:
    Hoe laat verwachten jullie dat we morgen kunnen gaan traden?
    Hoe werkt het met FIFA points? Deze kun je niet kopen in de web app maar wellicht wel overzetten vanaf fifa 14? iemand enig idee hoe dit gaat?
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de points eenmalig overzetten als Fifa 15 uit is.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ook FIfa 15 ge preordered. En dit keer voor het eerst ga ik ook FUT spelen. Ben benieuwd. Eigenlijk nog nooit eerder aandacht aan besteed deed meestal gewoon Team Play of seasons. Heb er zin in :D
     
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ook hier begint het nu toch echt wel te kriebelen.
    Morgen gaan de webapp online! Ben benieuwd wat er uit de pakjes te voorschijn komt.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Webapp? Heb jij de codes al dan? Ik krijg die pas met mijn game.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je krijgt ook een aantal standaard pakjes als je een actief FUT14 gamer was. Die krijg je hoogstwaarschijnlijk tijdens de WebApp al. ;)
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Juist.. Dat bedoelde ik :)
     
  13. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga die Season ticket kopen maar kan iemand mij nog even goed uitleggen hoe dat werkt als je niet genoeg geheugen hebt.
     
  14. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja vergeten maar hoeveel gb is het ongeveer heb ik aan 8 genoeg of toch maar voor 16 GB
     
  15. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar dat is gebaseerd op je activiteit op FUT 14. Heb je tien wedstrijden gespeeld bijvoorbeeld dan krijg je misschien twee spelers. Dit is gedaan om mensen met 40 accounts tegen te gaan. Dus niet standaard meer twee pakjes, maar misschien wel 4 als je veel gespeeld hebt.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het hele spel is waarschijnlijk zo'n 12-13 GB (op de Xbox One that is). Op de 360 zou hij wel iets kleiner kunnen zijn.
     
  17. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ruilen werd in de game te vaak misbruikt. Daarnaast werd het ook veel gebruikt voor wages. Ik ben eerlijk gezegd blij dat het weg is. Misschien wordt de markt nu een x wat goedkoper dan de absurde prijzen voor sommige spelers de laatste jaren. Zo had ik dit jaar Ronaldo in m'n pakje (voor het eerst in 5 jaar FUT eindelijk iets bijzonders haha) en heb ik deze kunnen verkopen voor 2.000.000 coins!!! Mensen zijn gek dat ze het ervoor betalen haha. Heb daardoor wel een leuk Nederlands teampje kunnen bouwen btw met De Boer, Bergkamp, Kluivert enz.

    Heb gister fifa 15 online gepreorderd in de US store. Zo te zien kan ik hem dan al vanaf dinsdag spelen:D
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Oftewel: om 9:01 begint de maintenance en om ongeveer 15:01 is deze afgelopen. Dan zal de WebApp wel online zijn.
     
    bertan88 vindt dit leuk.
  19. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah nice. Hopelijk is het niet zo'n maintenance die een paar uur uitloopt, want het begint nu toch wel een beetje te kriebelen. Nouja een beetje kriebelen, jeuken is het. Met de Web App kunnen we dan in ieder geval al lekker gaan klooien met zijn allen.
     
  20. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    als de webapp uit is gaat de hele site toch plat zoals altijd.
     

Deel Deze Pagina