1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb vandaag de hele dag gespeeld (level 20) en met geluk een legendary heavy uit een rare engram, verder heb ik niet eens volle blauwe gear!

    Dus soms moet je geluk hebben denk ik.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou weet ik niet hoeveel je van je gear verkregen is door farming spots. Maar je kan e r vanuit gaan dat al deze plekken gepatched gaan worden. Het zijn gewoon 'exploits', domme foutjes van bungie. Ze zullen absoluut niet de bedoeling gehad hebben dat mensen constant op 1 plek blijven staan om telkens opnieuw dood te gaan en weer hetzelfde beestje te blijven vermoorden.

    Er zitten wel meer van dit soort domme fouten in, maar mensen kiezen er zelf voor om het te gebruiken. Het hoeft niet.

    Overigens gebruik ik zelf de farmspots ook. Hoewel mijn geluk echt om te janken is.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je zou qua blauwe gear vrij gemakkelijk de 23-24 aan moeten kunnen tikken. Doe je wel strike playlist van 20-22? Daily mission. Weekly etc
     
  4. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Helm of Saint-14
    Defense van 311/401
    Speel jij op de One?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie dit mij ook nog wel gebeuren. Gisteren door de laatste missie van Mars heen gehobbeld, rechtstreeks vanaf de laatste missie van Venus. Iaw: alle tussenliggende missies overgeslagen. Ik had niet het idee ook maar iets van het verhaal te hebben gemist: find black garden - tadaaaa black garden. Met level 17 of 18 was het alsnog een eitje. Waarvoor zou ik precies betere gear willen? Om nog een keer die missies te doen? Ik had verwacht dat hogere levels ook noemenswaardige stukken van het spel toegankelijk maakten en dat free roam ook meer content zou hebben.

    Atm level 19 en ik vermaak me nog wel, maar ik zie totaal geen reden om nog 60x hetzelfde level te spelen, what's the use? Je kan er toch niks mee.

    De PvP vind ik dan wel weer super.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Betere gear voor Strikes op hogere levels en uiteraard de Raid, er is niets beters in de game dan dat.
    Vooralsnog verveelt de game mij nog geen sec. ookal heb ik sommige missies al 25x gedaan.

    De ene keer is het voor een mission de andere keer voor een daily.
    Voor mij is Destiny wel game van het jaar (al zal die dat waarschijnlijk wel delen met AC Unity)

    Is rank 3 het hoogste bij een faction?
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb je dit nu al meerdere keren zien zeggen, maar leg dat eens uit dan. Waar mis je balans? Ik vind het reuze meevallen. Ik zou alleen willen dat de Titan (?) die domme bubble niet had. Is zo'n beetje de armor lock van Destiny. Vertraagt het spel onnodig.
     
  8. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of deze al gepost zijn maar zal ze nog wel ff een keertje delen dan :p

    Je moet de codes invoeren op http://www.bungie.net/en/User/coderedemption

































    Number Type Naam Code
    1 Grimoire Warlock YKA-RJG-MH9
    2 Grimoire Titan 3DA-P4X-F6A
    3 Grimoire Hunter MVD-4N3-NKH
    4 Grimoire Rixis TCN-HCD-TGY
    5 Grimoire Old-Russia HDX-ALM-V4K
    6 Grimoire Hive 473-MXR-3X9
    7 Grimoire Moon JMR-LFN-4A3
    8 Grimoire Gjallorhorn HC3-H44-DKC
    9 Grimoire Duke MK.44 69P-KRM-JJA
    10 Grimoire The Tower 69P-VCH-337
    11 Grimoire Ogre 69R-CKD-X7L
    12 Grimoire Valley of the kings, Mars 69R-DDD-FCP
    13 Grimoire The Fallen 69R-F99-AXG
    14 Grimoire Red Death 69R-VL7-J6A
    15 Grimoire The Cabal 69X-DJN-74V
    16 Grimoire The Devastated Coast, Venus 6A7-7NP-3X7
    17 Grimoire Vex Minotaur 6A9-DTG-YGN
    18 Emblem Sign of the Finite 7F9-767-F74
    19 Emblem Binding Focus FJ9-LAM-67F
    20 Emblem Illusion of Light JD7-4CM-HJG
    21 Emblem Ab Aeterno JDT-NLC-JKM
    22 Emblem Field of Light JNX-DMH-XLA
    23 Emblem Lone Focus, Jagged Edge 7CP-94V-LFP
    24 Emblem Note of Conquest X4C-FGX-MX3
    25 Emblem The Unimagined Plane X9F-GMA-H6D
    26 Emblem The Reflective Proof N3L-XN6-PXF
    27 Emblem Flames of Forgotten Truth A7L-FYC-44X
    28 Shader Double Banshee 7MM-VPD-MHP
    29 Shader Oracle 99 RXC-9XJ-4MH


    Ik heb geen idee waarom dit helemaal beneden geplaatst wordt zal waarschijnlijk met het forum te maken hebben.
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Had ik al gedaan, maar weet nog steeds niet waar die Grimoire's voor zijn:+
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nee, je kan na rank 3 nog door ranken, maar daar kan je geen nieuwe dingen voor kopen. Je krijgt dan wel nog steeds voor elke nieuwe rank een legendary item, niet engram.

    Ik denk dat ik een legendary of twee van die spot heb. Ook voor die spot had ik meerdere legendary engrams per dag puur door pvp of strikes te spelen. Bovendien bedoel ik niet dat het te snel gaat door de farming spots, maar dat de drop rates over het algemeen hoog zijn. En dat mensen al lopen te zeuren dat ze na een week niet veel legendaries hebben terwijl dat in andere games weken zoniet maanden kan duren.

    Ah, een Titan Defender helm, hebbennnn! Die talent dat elke enemy de je schild in loopt blinded wordt is echt tegek.
    Ik speel op de PS4.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2014
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Begrijp nog steeds niet helemaal het voordeel van een Faction ten opzichte van de Vanguard. Met een faction krijg je dus Crucible marks en experience en kun je gear kopen met stats die per Faction verschillen. Is er nog iets wat ik heb gemist?
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Met een faction krijg je geen crucible marks! Die krijg je alsnog alleen in de crucible.

    http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2g7lxk/guide_factions/
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ok gister avond nog een uurtje gespeeld. Ben gewoon het spel op lvl20 opnieuw begonnen dus alle missies op 20 doen. Als je dat doet heb je misssie variatie. Beetje moeilijker. En ik begin gewoon light gear te vinden dus ik denk dat ik halverwege de missies wel op lvl24 ofzo kan doen :)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind al die powers beetje dom in MP. De Hunter is veels te sterk imo en Warlock het minste in MP
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vandaag bezig geweest met de raid. Wat tof _0_

    Je hebt sowieso wel een headset nodig en vrij veel communicatie, want je moet echt tactisch spelen. De raids maken de game sowieso wel veel toffer imo.
     
  16. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gun wil je juist wel hebben, voor die gun was ik een ramp in het pvp gedeelte. Met die gun haal ik zonder problemen een een k/d ratio van 2 (wat erg goed is voor mij) Ook op range is hij zeer goed te gebruiken, gewoon in bursts schieten en lichtelijk naar beneden sturen tijdens het schieten. Oja, en je zult nooit zonder kogels zitten tijdens een vuurgevecht. :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop vandaag mijn eerste stuk armor bij de vanguard te kunnen kopen. Kan ik eindelijk voorbij level 24 :p
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Pascal
    Heb je je pm gezien?
     
  19. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    krijg je 5 minuten later een paarse engram die beter is als het item wat je net gekocht had:p
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Tof! Hoe ver zijn jullie gekomen? En op ps4 of Xbox one?

    Haha, zeggen jullie wel het RNGsus gebed op voor jullie gaan spelen? Baat het niet, dan schaadt het niet:

     

Deel Deze Pagina