1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] GRID: Autosport

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 apr 2014.

  1. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Grid Autosport moet gaan vergelijken met Forza Motorsport 4 ( mijn favoriete racegame ) is Grid slechter of ongeveer hetzelfde niveau van cockpitview en besturing ??
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm..

    Kun je 'niveau van cockpitview' en 'niveau van besturing' definiƫren?
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is in GRID Autosport allemaal een stuk minder/slechter..
    De controls en het gevoel wat je met de wagens heb in Forza mis ik totaal in GRID Autosport... Kunt wel lekker scheuren en met de (blurry) cockpit-view word de actie ook behoorlijk intens, wel lekker moet ik toegeven, maar het is zo arcade als maar kan!

    Waar ik nu ook helemaal gek van word in Grid Autosport is die 'rubber-banding AI'. Sjezus hoe opvallend kun je het programmeren, zo slecht!

    Rij jezelf slecht rijdt de CPU ook slecht, rij je ronde na ronde de snelste tijd (foutloos) doet de CPU dat ook ineens. Weg rijden is haast onmogelijk.
    Even wat gaan kloten met de CPU, flink crashen en kijken wat er gebeurd met de achterblijvers... Zie ik ineens iemand zonder achterband nog steeds even snel rijden en inhalen, WTF?! 8) (uiteindelijk in het klassement hadden de gecrashte coureurs bizar snelle ronde tijden t.o.v. van het podium, jaja)

    Ook het feit dat de laatste 3 bijna altijd even snel, of zelfs snellere ronde tijden neerzetten dan de top-3 rijders is echt een teken dat dit spel behoorlijk verkeerd in elkaar steekt. Codemasters, stelletje prutser!! |:-
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Grid Autosport

    Door deze reactie is duidelijk te dat het niveau van Grid Autosport veel minder is dan Forza Motorsport 4 , dus ik koop Grid Autosport zeker niet .
    Ik ben dan wel benieuwd naar reviews van Project C.A.R.S. in November en of deze mij kan overtuigen een Playstation 4 te kopen .
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gewoon nog even het geduld bewaren, komen zoveel race-titels uit op korte termijn, daar moet haast wel iets goeds bijzitten. :)

    Zult voor een optimale beleving wel een nieuwe console moeten hebben...
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben nu bezig met de 'open wheel' klasse en dat speelt wel lekker moet ik zeggen. Spel komt zo veel beter tot zijn recht en de AI komt hier ook veel geloofwaardiger over. Geeft toch wat meer voldoening bij een overwinning.

    Wat verder nog positief opvalt aan GRID Autosport is dat alle circuits best wel levendig in beeld gebracht worden, best een mooi totaal plaatje voor een 360 titel. Effecten zoals rook, stof en alle geluiden in en rondom de wagen mogen er ook best zijn. :) (grappig hoe het geluid telkens veranderd wanneer er een raam van jou wagen sneuvelt, zijn wel mooi details die ik dan weer bij Forza mis)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  7. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Grid Autosport Xbox 360 gekocht en ben van het begin heel erg enthousiast .
    Ik heb alleen maar ForzaMoterSport 4 en F1 2012 in bezit maar nu met deze nieuwe aanwinst is het voor mij de allerbeste racegame op de Xbox 360 .
    De balans tussen sim en arcade bevalt mij heel goed en de AI artificial intelligence zijn zeker beter als de race games die ik al had .
    Voorlopig kan ik lekker racen met deze goede race game en ben zeker benieuwd wat het volgende spektakel word op een Playstation 4 die mij doet overhalen naar deze console .
    Ik houd vooral van F1 games en het genre touring cars en geen arcade zoals Driveclub PS4
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Project Cars komt 22 november uit voor de PS4 en Xbox One. Die game bevat GT2, GT3, GT4, DTM (oud en nieuw), LMP2, LMP1, en verschillende Formule 1, GP2 en F3 auto's. Verder bevat de game 50 verschillende tracks (met elke weer een aantal layouts), regen effecten en een dag en nacht cyclus.

    Verder komt er begin 2015 ook een F1 game van Codemasters naar de PS4 en Xbox One.
     
  9. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze echt goed gaan worden koop ik meteen een Playstation 4
     

Deel Deze Pagina