1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ze niet via de app kopen. Maar je kan ze wel overzetten als je ze nog had van 14 naar FIFA 15 alleen ik weet niet precies hoe dat gaat heb het toevallig gelezen.
    Maar ik doe het zodra het kan.
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Net twee potjes FUT gespeeld met de Early Access. Erg wennen moet ik zeggen, al kan dat ook aan mijn gare team liggen. Eerste potje 2-3 verloren en het tweede 6-0 gewonnen. De keepers halen rare fratsen uit. Ballen stuiteren heel vaak in de loop van de tegenstander. Twee tegengoals in één potje doordat de bal rechtop de keeper wordt geschoten maar hij de bal vervolgens perfect klaar legt voor de tegenstander.

    Wat me verder opvalt zijn de herhalingen na goals en bij overtredingen en uittrappen. Duren echt frustrerend lang! Zeker nu we maar 6 uur kunnen spelen zijn dit kostbare seconden!:+
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Degene die de goal maakt kan hem ook skippen door op A te rammen toch?

    Overigens zijn de keepers in Fifa altijd ruk tot dat je Neuer hebt. Het viel me in de demo ook al op dat het nog steeds grabbelaars zijn die gekke dingen doen. Gelukkig maakt de scheids wel een stuk minder fouten en heb ik nog niet gezien dat een aanval die niet buitenspel is toch afgefloten wordt. Small steps..
     
  4. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan verdomme nog steeds niet op web app
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou dit jaar begint lekker voor mij.
    Kan de acces niet downloaden en me laptop is eergisteren stuk gegaan en met een tablet heb je geen webapp. |:-
    Maar iedereen die kan spelen GOOD LUCK!
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Niemand kan nu spelen, web-app is weer offline gehaald.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hehe, EA is weer goed bezig, lees ik. Ik heb me een avondje ergernis bespaard. ;)
     
  8. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Elk jaar hetzelfde verhaal. 17 september Web-app aangekondigd. En waarschijnlijk de 19e kan iedereen erop.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan iemand mij helpen?wanneer komt die ea acces op ps3
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet.
     
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Normaal gesproken krijg ik nooit wat uit mijn pakjes, maar dit keer zat toch mooi Mata er tussen.
    Beste is om die nog even vast te houden toch?
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wacht in ieder geval 1 of 2 weken totdat er meer coins in het spel zitten, dan kan je hem verkopen. Het is wel een nadeel als Mata bv een in form krijgt volgende week.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een verademing. sinds fifa 11 eindelijk weer lekker snel. Nu komt het echt weer op aan hoe snel iemand een opening ziet. Denk dat clubs ook eindelijk weer leuk wordt nu. Hopelijk wordt hij niet slomer getweaked omdat sommige mensen het niet aankunnen.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Aankunnen? Gaat toch gewoon om realisme wat ze zo graag willen nastreven? En ja, dan is dit tempo veel te snel.
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Maakt mij niet uit wat ze willen nastreven. Ik vind het zo leuker dan realistisch. Snap ook wel dat het tempo niet realistisch is, maar ik vind dat juist leuk.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Natuurlijk, iedereen heeft een eigen mening daarover en dat mag. Maar om nou te zeggen dat mensen het langzamer willen omdat ze het snelle spel niet aankunnen is natuurlijk onzin en vragen om reacties. ;)
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor de mensen die willen profiteren. Ik heb per ongeluk een James Rodriguez (toets bleef haken toen ik Sirigu wou verkopen...)op de xbox voor een startprijs can 150 coins op de markt gezet.....

    Resterende tijd 50 mins.....
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Oee dat is klote, die James gaat straks veel coins waard zijn

    Kan je in de trail points kopen?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Beste wat ik uit de starterpack heb is wat redelijke non-rare golds.
    Ff een tientje aan FIFA-points gekocht, ga ze pas uitgeven als ik de game heb wanneer er ook wat meer IF's zijn.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb Glen Johnson (shiny) en Palacio als oké spelers. Ik heb geen tijd om nu al hard te gaan traden, dus laat ze lekker in m'n club.
     

Deel Deze Pagina