Hey Macouno.. dus je gaat niet liever werken? Ik neem mijn box&telly mee.... er zijn kabels genoeg om de boel te linken? (anders moe'k ff kabeltje scoren).
Kabels a plenty... Ik kan in ieder geval 4 boxen aan elkaar sleutelen.... willen we meer (nog niet eerder nodig gehad) dan moet iemand anders nog een hub/switch mee nemen + kabels.
Ik kan nog een Hubje meenemen + kabeltjes Gelukkig bijna zaterdag. Helaas heb ik vernomen dat Jerhui niet kan komen Greetzzz
ja joh je komt toch met de auto neem ik aan... gooi het er in... altijd makkelijk. hehe zie je zaterdag
Waaat mogen wij niet meer komen!! Ok NU kom ik zeker....nee hoor gaan jullie maar eens eerst flink oefenen, 6 maanden ofzo, dan zullen wel weer komen. Ik doe trouwens mee met world cyber games en ik zit samen met mijn clanmate (gianluca aka greatest) bij de laatste 8. Mocht ik op 24 aug winnen dan ga ik naar zuid korea...zou wel heel vet zijn...maar ja eerst nog die andere halo pro's verslaan...geloof me das geen makkie. Veel plezier in ieder geval....lator
DUDE!!! LOL nee das maar een geintje man, we waren gewoon onder de indruk haha. Jullie zijn natuurlijk welkom... al is't nu een beetje laat. Als je zin hebt kom je maar langs
Heren, Excuses voor de late reactie maar ik kan niet komen. Ik ben mijn huis aan het verbouwen en daardoor was ik de LAN eigenlijk ook al een beetje vergeten............... Nou ja, veel plezier in ieder geval!
ook cool, krijg net een berichtje van Stella... zij heeft nog een oude tv... hoef ik m'n eigen niet steeds heen en weer te slepen!!! dus die haal ik op de heenweg op. coolness!
Tsjaaaa............... Maar misschien dat ik zelf nog wel ff kom vanavond als ik hier klaar ben met de troep.
Alright folks... ik trek nu m'n hubje er uit.... en ga de tv bij stella halen... ben rond 15:45 waarschijnlijk ter plaatse... zie jullie daar. Enne Jaw je weet 't, tis altijd een plezier als je er bent, zie maar. Ik verwacht zowiezo minder mensen dan voorheen, misschien 16 man max, en das de helft van vorige keer, betekent wel dat iedereen continu kan fraggen... als we uberhaupt 4 systemen hebben. hahaha Ik tel nu zowiezo de mijne, die van Crosis en die van brenda/chester. Kees heb ik al even niks meer van gehoord, maar k blijf hopen dat ook hij komt. We merken het vanzelf.... I'm off, Cya's
HEX: Koele LAN weer, Macouno (zo ga ik je voortaan altijd noemen, hihi). Inclusief warm eten en live muziek, waar krijg je het, zo'n luxe? Ennuh: kheb alweer het voornemen om nog harder te gaan oefenen... Thenx mate
1 groot plezier... Volgende keer weer meer mensen. Foto's hier: http://www.alienhelpdesk.com/index.php?id=1,4,7,,1,1, East... stuur je me de jouwe ook nog even? T'was genieten peoplez
Okay dudes.... t'was weer erg cool gisteravond. Ook met een kleinere groep... Anywayz...ben nu eindelijk Live. Mijn gamertag: TJAZTAH dus.... misschien zie ik jullie daar wel......
ik had me digicam niet meegenomen.... ik kijk zo wel ff of de pics van me phone van een redelijke kwaliteit zijn enne.... beetje rustig hè martin...
Foto`s zijn weer leuk Maarehh Macouno.... als jij wil koken oke, maar laat de rest erbuiten heheheh Wij eten het wel op tot de volgende meeting