1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Elke keer die trillende camera hoeft van mij ook niet hoor bij een goal. Speel je in een stadion van 10.000 man en scoor je de 5-0 dan trilt de camera ook. Beetje lame.
     
  2. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Home knop, dan "start" knop en tot slot quit.

    Heb nu 2 potjes gespeeld en de keepers lijken me in 1e instantie idd een stuk intilligenter als in de demo haha.

    AI durf ik niet te zeggen alleen nog online gedaan.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Gisteren ook de trail gestart maar nog niemand wat horen zeggen maar ik heb toch de sterke overtuiging dat de uiteindelijke versie nog zeker 10% sneller is dan de demo.
    Vond de demo al een stevig tempo hebben maar gisteren speelde ik ff met barca en het was eigenlijk net wat te overdreven. Zal wel wennen zijn.

    Op zich ligt dat snel denken/kijken en beslissingen nemen in een game mij wel maar het oogt onrealistisch.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoe zijn de keepers? Kun je nog steeds makkelijk met een Finesse Shot scoren?
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Keepers zijn beter dan in de demo. In de demo kreeg ik zeker in 50% van de potten goals te zien waarbij of een raar capriool plaatsvond door de nummers 1 of dat ballen strak langs de keepers ingeschoten werden (en dus houdbaar leken). In de Trial is dit nog niet gebeurd en word erg veel gestopt. teveel? weet ik nog niet.

    Finesse shots vond ik niet overdreven in de demo maar ik kreeg ze in de final versie (demo meer dan 25 wedstrijden gespeeld, trail slechts 4) er niet in.
    Let wel ik heb het dan over finesse shots geprobeerd van 16 meter tot 20 meter.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
    Daz vindt dit leuk.
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In het home menu op Start drukken en dan Quit.

    Edit: Oh, iemand was me al voor, zat nog op de vorige pagina.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @apoc

    Ik weet niet of je wedstrijden van Barca volgt, maar het tempo is gewoon heel normaal hoor bij Barca.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @C O U G A R
    Voorheen wel ja maar ben geen Barcaliefhebber, vaak duikelen ze eerst in een nog hoger tempo maar dat zit gelukkig niet in de game.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Vannacht wat potjes gespeeld, en als PES speler zeer onder de indruk van alle randzaken.

    Gameplay is uiteraard nog wel wennen, ben ook kapot slecht. Maar verder echt een toffe game.

    Nu nog ff de PES demo spelen en dan maar een keuze maken.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    PES heeft geen Ultimate Team lijkt me. Dus daarom kies ik altijd voor Fifa.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede demo, heb de game ook al besteld erdoor. Al was ik wel zeker dat ik deze ging aanschaffen. Hier en daar nog een foutje tegengekomen, maar deze zullen hopelijk wel opgelost zijn in de Final version. Keepers zijn heel goed geworden de reddingen zien er stukken beter uit. Ze maken ook een een blundertje hier en daar zoals in het echt. ( een keer naar de bal boksen )

    De game ziet er algemeen ook beter uit als Fifa 14 op de X1/PS4. Nu nog PES 2015 eens proberen.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Zelfs als offline-speler lijkt FIFA me interessanter. Career mode + de arena/loading screen zijn voor mij selling points :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Alleen zo jammer dat EA de rechten van de CL niet heeft. Qua presentatie zou het dan helemaal top zijn.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Zoals ze het nu met de Premier League hebben gedaan.. fantastisch. Hoop dat dit de komende versies van FIFA door wordt gevoerd met meerdere competities. Champions League zou ook geweldig zijn op die manier.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gameplay is inderdaad erg wennen, maar ik heb het idee dat deze fifa veel beter wordt dan zijn voorganger. Keepers zijn eindelijk beter geworden en het is een stuk moeilijker om te scoren!
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als UT een stuk langzamer zou zijn zou het ook minder frustrerend zijn. Snap sowieso niet waarom er zoveel verschil zit tussen online seasons en UT online.
    EA doet meestal de eerste week een update uitbrengen (die bij FIFA 14 op de last gen echt het spel heeft verneukt, maar dat geheel terzijde), en daarna hoor je er nooit meer wat van.
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zie al aardig wat mensen spelen op PSNlive ziek hoor
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    weet iemand of je 2 vs 2 online kunt spelen met zelf gekozen vrienden? of is het weer zo bagger dat je alleen 1 vs 1 online kunt en 2 vs 2 opgedrongen in coop seasons?
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Kan je de game al downloaden/spelen met de day one edition code?
     
  20. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Spelen kan nog niet, tenzij je early acces hebt van ea.

    Met early acces kan 5 dagen voor release de game 6 uur lang spelen.

    Of je de game kan preloaden durf ik niet te zeggen.
     

Deel Deze Pagina