1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn nog 2 maanden tot dat de game uitkomt. Dus laten we zeggen dat er nog zo'n krappe twee maanden development gedaan kon/kan worden na afmaken van de demo. Kortom, kan nog verbeteren. Ben ook benieuwd naar de flexibiliteit van de edit mode. Er zijn altijd fanatiekelingen die er prima OF's voor maken.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het dik-gedrukte ben ik met name benieuwd naar. Wat bedoel je? Dat spelers op een rails liepen, zoiets? Heb geen idee, eerlijk gezegd. Verklaar U nader :)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het vooral over voorgaande edities, vooral PES 2014. Ik doel op bijvoorbeeld de speler die een pass moet ontvangen. Ik wil niet super cancel moeten doen om naar een bal toe te kunnen lopen. Zit ook nog in dit deel, vaste looplijnen, echt niet cool.
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je wel ik had niet 1 potje van je moeten winnen met pes en dan heb ik niet over de 10 potjes die ik verloor van je.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Draait bij jullie die demo ook alles behalve vloeiend?
    Zwaar schokkerig.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Probeer een een andere resolutie?
     
  7. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Ff een intro van pes 4...
    Als je dan toch bepaalde dingen ziet...

    Dan zou je denken: wat je toen met een intro kon, kan je nu met next gen doen.

     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Europese Demo a.s. woensdag:
    Ik begrijp hieruit dat ze bij de Europese Demo het verkeerde knopje gebruikte om iets te bevestigen, dus niet de (A)
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat begrijp ik er niet uit, er staat dat de demo niet op de Europese stores verscheen i.v.m. een klein technisch probleem. Verder zeggen ze dat de verschillen tussen de demo's minimaal zullen zijn, maar dat het een stuk prettiger is dat je nu X i.p.v. A kunt gebruiken om een keuze te bevestigen. Dat was namelijk erg wennen bij de HK demo.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze schrijven x/a en daarmee bedoelen ze X voor de PS en A voor de Xbox om te bevestigen.

    Er werd dus aanvankelijk een andere knop gebruikt om te bevestigen, en ik weet dat dat in de Aziatische spellen dan de O is.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De AI maakt ook nauwelijks overtredingen. Ik heb nog nooit een vrije trap gehad rond de 16 :confused:
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    De PS4 versie heeft inderdaad ook de knoppen omgekeerd.

    Vanavond weer een aantal potten tegen een maat gespeeld. Is toch echt wel een lekker spel hoor. Niet perfect, maar prima gameplay en geen wedstrijd hetzelfde. Love it.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is al jaren zo, ook bij Fifa trouwens. In de demo van 2015 ook nog nooit een vrije trap gehad in de buurt van de 16. In PES 2015 dus ook niet. Erg jammer.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jij speelt toch ook de One/PS4 versie van FIFA15? Ik krijg daar regelmatig een vrije trap, vind ik ondanks de crappy AI juist een van de pluspunten.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Wel het zelfde spel gespeelt ? Ik krijg het toch regelmatig voor elkaar een strafschop of een vrije trap te versieren.
    Het uitlokken van een overtreding gaat prima.
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt. Ik had van de week ook dat ik net buiten de zestien werd neergelegd door de AI. Pirlo verzilverde dat buitenkansje met een prachtige geplaatste bal.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij fifa juist heel snel, gebruik je rechter pookje maar eens op het moment dat je de bal aan neemt, als er dan een verdediger bij staat en de bal afpakt is hij vaak te laat
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jazeker, maar ik heb zelden een vrije trap in de demo gehad. Ook in FIFA 2014 niet vaak. Meer dan in PES overigens, dat is echt heel nep gedaan
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pas 1 keer een vrije trap gehad in zeker 10-15 potjes ofzo.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Komt dit spel 2 maanden na Fifa? Want dan ga ik misschien sowieso voor Fifa volgende week hoor... Al komt NBA ook, sjit
     

Deel Deze Pagina