1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Gister weer begonnen met spelen en nu al full akkhan set gevonden. :D Die greater rifts zijn wel leuk maar om nou te zeggen dat het echt een grote toevoeging is valt ook wel mee.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het bied competitive gameplay wat nodig was.
    Je zelf kunnen onderscheiden in skill wat echt een gemis was RoS.
    Geeft meer een drive om te willen gearen om zo hogere level Greater Rifts te kunnen halen.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wacht lekker tot 2.1 naar de consoles komt. Tot die tijd ben ik wel benieuwd wat jullie van 2.1 vinden op de PC! De eerste berichten zijn dat de Monk in ieder geval wel redelijk aanvoelt ondanks alle nerfs. 2 hand wapens schijnen een behoorlijk buff gekregen te hebben en zijn nu een te overwegen optie. Er zaten ontzettend veel goede 2H in het spel waar je niets mee kon (zoals 50% minder cooldown op een skill of 50% meer damage). Je kunt nu je hele build om één item heen bouwen en vervolgens weer omgooien als je 1 ander beter item vindt. Die variatie vind ik het leukste aan dit spel.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben juist weer helemaal into Diablo door deze patch. Zowel Seasons als de Greater Rifts zijn een aangename toevoeging. Voegt toch iets extra toe end-game. En omdat ik sowieso hardcore speel, ga je heel langzaam naar de hogere difficulty levels. Mijn hoogste rift tot nu toe is rank 19, wat gelijk zou staan aan Torment 4 á 5.

    Seasons vind ik ook leuk, eindelijk weer van scratch beginnen. Wel heb ik het idee dat de droprate qua prefixes gunstiger uitvallen in seasons. Ik zat binnen no-time al tegen Torment I aan op hardcore.

    + leaderboards. Lekker tegenover je friends houden :). Geeft toch die drive om het nog sneller/beter te doen.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook het gevoel dat de kwaliteit van items die je vind op de console beter is dan eerder op de PC. Welk item valt is nog steeds compleet random, maar de items rollen wel een stukje hoger (vaker 500 van je mainstat dan 400). Nu hoef je niet meer 4x hetzelfde item te vinden om eindelijk eens een goede te vinden. Je bent pas de 2e die het ook opvalt dus misschien hebben we gewoon geluk.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, zolang ze de level cap voor de PC versie niet verhogen, denk ik niet dat ik deze PC versie snel weer speel.
    Misschien eens een keer de nieuwe toevoegingen proberen, maar hoop wel dat ze ook hier echt wat aan de loot-
    drops hebben gedaan. Of is nu alles echt gelijk met de consoles??? Dat laatste zou imo wel beter zijn.

    Gelukkig hebben een aantal van de console spelers de dure gems niet meegemaakt, want ook dat is qua kosten-
    gunstig generfed. Het is nog steeds duur, maar beter dan een aantal maanden geleden.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol level cap. Wat een onzin weer. Anyways, de nieuwe patch is weer fijn. Seasonal character is leuk. :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het gaat mij niet zo zeer om de level cap zelf. Ik heb juist liever niet dat die verhoogd word, had ik beter kunnen zeggen, want anders voel ik mij zo verplicht om-
    eerst weer het hoogste level te bereiken voor ik weer bruikbare legs kan farmen.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik speel ook HC Season. Ben bezig met een WD (37) en een Crusader (43 ), maar die zullen zo 70 zijn.
    Heb net adventure mode unlocked, dus nu gaat het wel wat sneller :).
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die Seasons zijn echt tof gedaan.
    Genoeg redenen om weer lekker aan de slag te gaan met de PC versie.
    Was binnen 5 uurtjes al Torment gegeared dankzij mijn clan.


    X1 niet meer aangeraakt.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja precies. Zeker het feit om helemaal 'fresh' te beginnen vond ik erg aangenaam aangezien ik toch wel alles had op mijn normal characters.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand tips voor Crusader Build met Blade of Prophecy en Frydehr's wrath? T1 rift oneshot ik alles met crap gear. Weet niet of ik moet aimen voor CDR of Cost reduction. Champion 100% up met 56% CDR geeft waarschijnlijk infinte wrath in de build.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Crusaders altijd voor CDR gaan. Zoek eens op youtube naam de MannerCookie build (filmpje van ongeveer een uur). Hij geeft in het kort info over alle gear, skills en difficulty progression.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar dat is een Shotgun build. Waar ik het over heb is season only op het moment. Het schild dat ik gevonden heb geeft geen CD op Condemn maar een Wrath cost. CDR doet daar niks aan. Probleem wat ik nu met mijn build heb is dat ik vaak wrath starved ben. Enige wat ik kan verzinnen is een CDR build zodat Akkrat Champion 100% up kan zijn. Helaas zit Wrath/sec alleen op wapens dus daar heb ik ook niks aan. Als ik dus iets kan vinden met increaed Wrath regen en reduced cost...

    Alleen vind ik er nog weinig over op inet omdat waarschijnlijk nog weinig het schild getest hebben. Op de PTR server was de Wrath cost 30 voor Condemn met het schild.

    Het verzamelen met CDR gear kan sowieso geen kwaad als ik naar een shotgun build wil switchen. Akkhan set wil ik daarom sowieso hebben. Dan Vigilante belt en evt Leoric's Crown.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De shotgun build is volledig gebaseerd op het wapen de Fate of the Fell. De video van Mannercookie gaat in op de Fist of Heavens build en die is een stuk veelzijdiger. Codemn zou je makkelijk naast Fist of Heavens als 2e damage skill kunnen gebruiken (zit ook een fire rune op meende ik). Wrath costs in plaats van een cooldown betekent alleen maar dat je meer kunt spammen.

    Je moet inderdaad voor een CDR build gaan en Akkarat 100% up proberen te houden wil je in de endgame voldoende wrath regen hebben. Wrath per second op je gear is simpelweg te slecht om een nuttige primary affix op een item te vervangen (je moet voor STR, CHC, CHD gaan wil je max damage doen). Verder zijn all res en vitality nog altijd belangrijker dan wrath regen, als je dood bent regenerate je namelijk niets. Reduced costs stapelen zou ook kunnen, maar met CDR sla je eigenlijk een dubbele slag (je kan je skills vaker casten én je krijgt meer wrath door Akkarat's Champion).
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met Blade of Prophecy en Frydehr's Wrath gebruik ik geen 2e skill meer. Ook niet nodig in build atm. Gebruik nu skills om Wrath te krijgen zoals Provoke, Law en Champion.

    Verder heb ik geen Fate dus wil ook niet voor die build gaan en ook al had ik die wel gevonden is de Condemn spam veel sterker. T1 met crap gear oneshot ik nu alles en met de damage kan ik T6 solo. Alleen op surv kom ik te kort en het duurt te lang door Wrath starve. Echter zie ik nergens een guide oid voor de build die ik wil spelen.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu ik er over nadenk heb je gelujk met een CDR build. Enige verschild tussen de shotgun build is dat je een andere skill gebruikt. Kan gewoon dezelfde gear gebruiken met alleen een andere schild en 2h.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort Reaper of Souls gekocht, hij speelt lekker weg hoor. Helemaal overnieuw begonnen en dan als Crusader. Ik had gelezen in reviews van reaper of souls dat de campaign door deze expansion donkerder zou zijn etc maar veel verschil zie ik niet. Eerste act lijkt nog net zo als eerst qua sfeer/ grafisch. Of ik moet dingen missen of de verkeerde modus spelen ??
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerste acts is niks aan veranderd, alleen act 5 is nieuw (qua campaign dan he, buiten de campaign is er van alles nieuw)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij wel al opgevallen dat er veel betere en leukere drops zijn, ook als je op normal speelt :)..
     

Deel Deze Pagina