1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is echt erg aan pvp. Ik vind het wel erg tof in elkaar zitten en doe het ook met veel plezier. Vooral de combi autorifle en fusion werkt heerlijk.
     
  2. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem met mijn NAT type, ik word constant uit Destiny gegooid en ik krijg verschillende errors. Iemand zei dat ik mijn NAT-type moest open zetten, die staat nu op gemiddeld. Weet iemand hier hoe ik mijn NAT type open zet op de Xbox One?
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lastig om zomaar één-twee-drie te zeggen waar dat aan kan liggen. Zit jou XBOX direct aangesloten op een router/modem? Of heb je eerst modem - router - XBOX? Wat voor type heb je?

    Iets meer informatie zou fijn zijn!
     
  4. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het probleem dus ik heb er echt 0.0% verstand van :')
    Onder staat een router, en boven op de zolder heb ik de modem staan, met een internetkabel naar de Xbox One.
    Mijn IP-adres op de Xbox One is: 192.168.1.72, en op mijn modem waar ik nu in zit staat:


    DHCP server:
    Start IP-adres : *
    Eind-IP-adres: *

    Kan het zijn dat ik het Start IP moet veranderen naar hetzelfde adres als de Xbox One?
    Durf niet teveel eraan te kloten omdat ik bang ben dalijk iets verkeerds te doen en helemaal niet meer online te kunnen komen.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, dat moet je niet doen

    je moet even naar het NAT problemen topic gaan en daar zo compleet mogelijk de in de startpost gevraagde info opgeven
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik blijf het spel toch met name spelen voor de PvP. Bungie heeft imo daar echt goed werk afgeleverd. Skirmish is met een goed team echt heerlijk. Door bij elkaar te blijven en zoveel mogelijk reviven kan je echt over andere teams heen lopen. Control blijft ook vermakelijk, al blijft het vreemd dat je minder punten krijgt voor een capture dan een kill.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Control is ook geen domination, maar een "je krijgt meer punten per kill als je meer vlaggen hebt"
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    D'r is ook nog niks bekend over die Queens Wrath? Wat je daar nu precies allemaal kan verdienen? Zijn het missies? Bounties? Nieuwe missies op de Reef? Had wel verwacht dat daar meer over bekend gemaakt zou worden.
     
  9. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Zoals ik het las ging het om bounties met unieke rewards. We zullen het morgen zien :)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt die vanaf morgen? Waar kan je zien wat er bij komt :)?
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Een maat van me die had hetzelfde probleem. Bleek uiteindelijk niet aan zijn internet connectie te liggen, maar nadat hij destiny opnieuw had geïnstalleerd was het probleem verholpen.
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
  13. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Nog nergens, maar morgen na 11u 's morgens zul je vanzelf wel een ingame melding krijgen wanneer je naar orbit gaat.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee ik bedoel waar kan je zien wanneer nieuwe dlc komt
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Serieus? Ik vind het de slechste MP die ik ooit in een game gespeeld heb. Totaal geen balans, geen ranking systeem, nog meer verbindings problemen dan Battlefield 4 en zo kan ik nog wel door gaan. En dan vind ik het persoonlijk ook nog eens geen bal aan lol.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dan speel je of amper games, of je bent misschien een heel klein beetje aan het overdrijven.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb tot dusver geen enkele connectie problemen gehad.

    Daarnaast geniet ik met volle teugen van de pvp, dat hele ranking kan me toch niks boeien, het doet me toch stiekem wel heel veel aan Halo denken, zeker als ik m'n sniper of shotgun gebruik.

    Wel jammer is dat ze die marks beperken tot ''slechts'' 100 per week.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej eindelijk Vanguard rank 3. Kreeg ook gelijk van de postmaster een legendary wapen en wat coins. Jammer dat het een machine gun was. Ben ik niet echt fan van. Dus zal hem wel verkopen kan ik mooi die energie gebruiken voor het upgraden van me auto rifle.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Krijg je gegarandeerd een legendary? Ben ook bijna rank 3

    Nja bijna :+.. Na die 25 strikes ben ik sowieso rank 3
     

Deel Deze Pagina