1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11


    Dacht dat die nieuwe iPhones wat sterker glas zou hebben. Hier 'n drop test..
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat was een gerucht. Het zit dus niet in de uiteindelijke iPhone.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil mijn iPad3 vanavond volledig herstellen om te kijken of de irritante vertraging weg is.
    Heb dit altijd nog gedaan als Apple een nieuwe iOS uitgeeft.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Laat even weten hoe de iPad daarna werkt. Ik denk dat ik anders terug ga naar iOS7. Je hebt met de iPad 3 helemaal niks aan iOS8. Continuity en Handoff worden niet ondersteund. Maar goed, dan werkt iCloud Drive weer niet op de iPad. Ben eigenlijk niet van plan een nieuwe iPad aan te schaffen omdat ik volgende week al een nieuwe iPhone ga halen.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Twijfel ook of ik een nieuwe iPad ga kopen maar wacht nog eventjes.
    De geruchten gaan dat Apple in oktober een nieuwe iPad gaat aankondigen.

    Het is wel aan te raden om zo snel mogelijk de iPhone of iPad te downgraden van iOS 8 naar iOS 7.
    Niemand weet hoelang Apple die nog mogelijk maakt.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zal er ook in oktober misschien ook een nieuwe MacBook gepresenteerd worden? Of is dit meestal in juni?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De geruchten gaan over een Apple 12" notebook ergens mid 2015.

    De MBP Retina is 54 dagen geleden nog vernieuwd.

    Ben nu bezig met een reservekopie van mijn iPad 3 en ga straks eerst alleen voor een volledige herstel zonder reservekopie.
    Werkt alles dan nog steeds met een vertraging dan zet ik iOS 7 terug.

    iPad 3 hersteld zonder reservekopie maar die irritante vertraging is nog steeds aanwezig.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2014
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ben eigenlijk wel tevreden over iOs8, alleen wat is dat control center (of hoe dat ding dat je van onderen omhoog kunt vegen ook heet) lelijk geworden zeg. Verder werkt het allemaal lekker snel, en ben ik vooral fan van de dictatie-mogelijkheden.. Ideaal voor in de auto! 90% vlekkeloos sms-en zonder ook maar iets te hoeven typen, geniaal. Games die metal-geoptimaliseerd zijn zien er ook erg goed uit en spelen supervloeiend. Alles op een iPhone 5 trouwens.

    Hopelijk krijg ik vrijdag de 6 binnen, toch maar besteld. 16gb, wit/zilver. Mocht verlengen en wil eigenlijk niet meer van iOs af, dus makkelijke keuze. Wel de gewone 6, de + is me echt te groot. Denk dat ik er maar de Apple leather case omheen doe, wilde eerst een Spigen maar na een heleboel slechte recensies op Amazon laat ik die maar schieten. Iets met knoppen die niet of slecht werken, laat dan maar. Plus dat die Apple case, alhoewel wat overprijsd, er verdomd chique uitzien! Ben wel benieuwd!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Liggen de telefoons misschien al als demo in de Apple Store?
    Wil hem eigenlijk nog wel eens zien en vasthouden.
    Ben nog niet overtuigd van de abo's die Vodafone me voorschotelt bij verlenging. Als dat niet veranderd blijf ik denk bij de 5 met een sim only (al mogen die ook wat voordeliger worden dan dat ik net zag).
     
  10. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Las ergens dat sommige winkels al wel demo-modellen hebben liggen. Vond de Vodafone-verleng aanbiedingen ook niet schokkend, maar vond bij Typhone een abonnement voor 42 euro p/m (2gb internet, onbeperkt bellen en smsen) plus 239 voor het toestel. Dat krijg ik makkelijk voor mijn oude 5 terug, dus zonder geld bij te leggen en voor 50 cent minder per maand heb ik een iPhone 6 (16gb) plus onbeperkt bellen smsen en 4g. Ga er dus qua abonnement op vooruit, al had ik nu 10gb internet maar die bundel bestaat niet meer.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nu ook 10gb, maar dat gebruik ik toch nooit. 4g zou wel lekker zijn, mits bereik beetje goed is. Soms is 3g prima, soms is het een ramp. Zit nu op 31 nog wat p/mnd. Moet dan ook even kijken wat ik voor m'n 5 kan krijgen. Of wellicht dat ik hem aan m'n moeder geef, die een nieuwe foon nodig heeft.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je bij vodafone de iPhone 6 icm een abonnement neemt rekent vodafone naast de abbonoment kosten per maand ook kosten voor de telefoon. Waar komen deze kosten vandaan?

    Maandelijkse kosten
    Kosten telefoon€ 15,00
    Kosten abonnement€ 50,00
    Kosten extra's€ 0,00

    Eenmalige kosten
    Thuiskopieheffing€ 6,05
    Kosten telefoon€ 94,99
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033

    Results may vary :p
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat vroeg ik mij ook al af. KPN doet dit ook. Je betaald bij het afsluiten van een abonnement een bedrag voor de iPhone, en vervolgens ook nog eens (bijna) 20 Euro per maand meer ten opzichte van hetzelfde abonnement als je het als sim-only zou afsluiten.

    Het eenmalige bedrag voor het toestel kan ik begrijpen. Maar zoals het er nu staat betaal je dus twee keer voor het toestel?

    /Edit: Nogmaals bekeken, en ik denk dat dit is gedaan om de eenmalige prijs van het toestel laag te houden. De provider verdient anders nooit het bedrag van de telefoon terug.

    /Edit 2: De iPhone 6 (Plus) is in Nederland bij Apple ook te reserveren. Maar alles is inmiddels al bijna weg.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Vroeger was dit gewoon 1 abonnementsprijs, tegenwoordig is het opgesplitst om duidelijk aan te geven wat je voor het abonnement, en voor het toestel betaalt. Er verandert eigenlijk helemaal niets, het wordt alleen inzichtelijker gemaakt waar je geld heen gaat, en soms kun je kiezen of je liever een hoger maandbedrag betaalt of dat je liever een eenmalige toeslag voor je toestel betaalt. Ik vind het wel ideaal, ik vind 42 euro p/m meer dan genoeg en betaal dan liever wat extra voor mijn telefoon.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Veel mensen die merken dat de iPhone 6 gebogen is nadat ze 'm in hun broekzak hebben gehad..
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit is ook met mijn iPhone 5 gebeurd, en nee ik draag geen skinny jeans.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Las dat dit zich vooral voordoet bij de 6+.
    Maar goed, behoorlijke telefoon en dun aluminium, dan krijg je dat. Schijnen wel meerdere telefoons last van hebben gehad (niet enkel iPhones). Met de 5 ook nooit iemand over gehoord, waar het ook bij kan voorkomen.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja ik zag gisteren dat filmpje van Unbox Therapy. Dat had ik dus echt niet verwacht van Apple.
    Ben benieuwd wat hun reactie hier op is
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In plaats van "Will it blend?" krijg je straks "Will it bend?" tests. :p
     
    RemcoM en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina