1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    ODST vond ik leuk maar niet bijzonder genoeg om naar de One te brengen. Reach daarentegen vond ik wel echt leuk om te spelen, maar zou ik niet meer dan een tientje extra voor willen betalen. Als ze dit willen moeten ze hem uitbrengen als extra DLC. Anders bekruipt me weer een vuil gevoel van geldklopperij, gezien de grote animo voor de aankomende MCC en remakes van andere games.

    Bij de MCC heb ik niet het gevoel dat het geldklopperij is. Als ze het seamless switchen tussen SP/MP en alle 4 de games goed uit kunnen werken plus alle extra maps, remakes, forge mode etc. dan is er naar mijn inziens meer dan voldoende (nieuwe) content. Ik kan niet wachten om de storyline van deel 1 t/m 4 in co-op te doorlopen. Ook ga ik proberen om alle 4000 gamerscore te unlocken, maar als ze Reach dan weer als aparte game uitbrengen lijkt me niks. Dan moet je ook weer van schijfje gaan wisselen als je een potje Reach wil doen en gaat het hele voordeel van de 'All-in-One Collectie' weer verloren.
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben laatste tijd weer Reach gaan spelen omdat de Online community door de Games With Gold game Reach weer tot leven is gekomen. Manman wat is dat een leuke halo! Vanmiddag toen even gekeken of halo 4 wat was, maar help wat is dat slecht vergeleken met reach!! Belachelijk hoe kut 343 studios dat spel heeft gemaakt met al die loadouts. Een remake met halo 4 next gen vind ik dan ook een beetje overbodig..
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Mwa disagree eig.
    Reach is echt een grote ellende. Vind 4 nog beter.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Reach is wel leuk, leuker dan H4 vind ik. Hopelijk hebben ze weer gewoon TS rating in de remake! Al zal het nog wel een paar jaar duren voordat ik een One heb (of helemaal niet) :+
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Reach was juist het begin van het einde voor Halo.
    Geen goeie maps, bloom, geen ranks = trash.
     
    xboxlol vindt dit leuk.
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Eens! De story van ODST mogen ze weer terugbrengen, veruit de tofste sp van Halo :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ugh, alsjeblieft niet.
    Vind ODST juist de slechtste story (buiten H4) hebben.

    Vind de story van deel 3 het vetste/leukste, vooral co-op.:cool:

    ODST had dan wel een vette Firefight, die vond ik leuker dan de FF van Reach.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jezus, waar is ie gif van? Man wat is Halo 2 toch baas. Moet toch echt een One gaan halen.
     
  11. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    die cinematics zien er zo tof uit. Ik ga deze game echt instant halen, echter vind ik de ingame graphics van Halo 2 wel teleurstellend.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja hoeveel uren wil je stoppen in een upgrade? De game loopt gewoon de mechanics van toen dus echt een gigantische overhaul is niet te verwachten.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar gaat het ook niet om. Het is puur het gevoel waar men op inspeelt, vandaar dat ik me met de vorige remake ook kostelijk vermaakt heb.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep daar ben ik het mee eens. Gameplay is altijd belangrijker dan mooie textures, maar allebei is altijd goed. :p
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben wel eens die 1080p 60 fps native filmpje gedownload? Ziet er erg goed uit imo.
    Ben btw wel benieuwd hoe Halo 4 is qua graphics. Was toch een van de mooiste last gen games naast The Last of US op het einde.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Van wat ik op GamesCom heb gespeeld zag 't er supermooi uit... werd er blij van! :)
     
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn reactie mbt de graphics was vooral bedoeld voor die beelden van afgelopen E3. ze hebben toen campaign beelden laten zien met die droppods (kan het filmpje even niet vinden). Die multiplauer beelden zien er idd prima uit. Die campaign beelden vond ik toen een beetje mwa
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit zegt Ryan van IGN op Neogaf.

    [​IMG]
     
    mitchdylan vindt dit leuk.
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier die preview van IGN
     

Deel Deze Pagina