1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    die shades kan je toch in je kluis stoppen??
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, die kun je gewoon in je stash dumpen

    maar dan moet je maar weer onthouden welke je al wel en welke je niet hebt omdat je ze niet kan previewen bij de vendor :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat kan ik eigenlijk met dat glitter doen, volgens mij zit ik bijna aan mijn max 8)
     
  4. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Het valt mij wel op dat jij altijd héél erg negatief bent over zowat alle games hier op het forum. Ik hoor je (bijna) nooit eens iets positiefs zeggen over een game, haal jij wel genoeg voldoening en plezier uit games? Anders moet je misschien een andere hobby gaan zoeken, begrijp me niet verkoop hoor maar ik vind dat je nogal vaak loopt te zeiken, en als je nog eens met goede argumenten kwam... Want vind je wel leuk aan Destiny? heb je er misschien niet teveel van verwacht denk je? + je snapt zelf toch ook wel denk ik dat Bungie de komende weken/maanden nog genoeg zal patchen. Ik word er serieus om het uur uitgegooid vanwege problemen met mijn NAT die ik niet gefixt krijg maar ik heb er wel nog een hoop plezier mee. Dat het loot-systeem niet helemaal eerlijk werkt, en de MP nog flink aan gewerkt moet worden neem ik maar even voor lief. Een tip, probeer eens wat meer te genieten van de leuke dingen die het gamen je brengt.
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Och, uiteindelijk heeft hij volgens mij verreweg het meeste gespeeld van ons allemaal :+
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan ineens de tower niet meer in? Hij geeft aan requirements not met?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En dan ga je overal op letten, maar idd je kan gewoon die dingen stashen. Handig die drie characters :+ meer ruimte

    Oh en Queens wrath is er!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat alles roze is. :p
    Door de poort lopen achter de bounty gast.
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    wat heeft ze te bieden?
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Achter de Bounty dude? Dus dat "gedeelte" is nu open? Was voorheen gesloten met een stel van die "pilaren" toch?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    25.000 is Max.

    Hoe lang is ze er? Want kutte is dat ik vandaag niet kan. Is daar iets over bekent?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weekje dacht ik

    En het is inderdaad op dezelfde plek als de iron Banner gast.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben gewoon heel kritisch en dat is inderdaad niet altijd even fijn. Was ik maar zo makkelijk dat is alles leuk vond :)

    Verder vind ik de SP wel ok. Zolang ik coop kan spelen en er een uitdaging is. Zo heb ik de Nightfall al een paar keer solo gehaald puur voor de uitdaging.

    Maar waar ik meeste hekel aan heb bij games zijn gewoon verbindings problemen. Het lijkt er steeds meer op dat devs er minder aandacht aan besteden en dat verbindings problemen na de release maar een keer gepatcht moeten worden. Daar kan ik me echt kwaad over maken ja en dat verpest voor mij vaak mijn speelplezier. Een game moet gewoon klaar zijn als ik hem koop. Dan had je maar meer moeten testen. Nu voelt het alsof de game voor de grote bulk snel op de markt moet komen.

    En de reden dat ik nu zo veel speel is dat ik na een operatie aan mijn rug thuis lig en dus amper wat kan doen als de hele dag in bed liggen. Plus dat er voor mij dan ook nog weinig fatsoenlijks uit gekomen is om te spelen :mad: Op PC/laptop spelen gaat ook niet op het moment...

    Is dat trouwens alles wat je van de Queen kunt kopen? Paar emblem, shaders en wat blauwe items? Zie overigens geen nieuwe missies of bedoelen ze daar de nieuwe bounties mee? Wat ik las is dat ze er tot 6 oktober is. Dus 2 weken.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik dacht dat er door de queen nieuwe missies op de reef beschikbaar kwamen, maar dat is dus niet zo ?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij heeft gelijk. En dat Bungie komende tijd dingen zal patchen enzo is gewoon geen excuus voor de ongebalanceerde mp. Maak een mp mode zonder al die powerups want het kan nooit gebalanceerd zijn met al die verschillende powers
     
    AnubisNefer en GForce vinden dit leuk.
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staan er nu iig nog niet. Misschien dat ze later vandaag komen?

    Het lijkt mij ook dat de focus op de SP ligt en dat ze later de classes in een MP gestopt hebben. Dan kan het ook nooit een balans worden. In mijn ogen helemaal niet erg zolang ze minimaal 1 gamemode maken zonder classes en equip. Dan heb je iig meerdere speler tevreden.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komen geen missies hoor dacht ik. Ging alleen maar om die bounty's
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Wat krijg je voor die bounty's als reward?
     
  19. Daedaluss

    Daedaluss New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zijn WEL nieuwe missies ;) kijk eens in dat linker rijtje als je in orbit bent en een missie kiest.
     

Deel Deze Pagina