1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zou kunnen proberen om je origin account wat hij vraagt aan het begin van het starten van de game te koppelen aan je ps4 account die je gaat gebruiken. Zo heb ik alles meegenomen naar fifa 14 vorig jaar van 360 naar ps4.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Die USA versie is dus nu speelbaar. Neem aan dat jullie de game hebben via gekocht via de USA store en niet wat ik sommige mensen zie via de EU market kopen en dan USA regio aanzetten en spelen want dat werkt geloof ik niet
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Goede tip! Al denk ik dat dat eenmalig was vanwege de release van de nieuwe consoles in november (terwijl Fifa 14 al 2 maanden uit was). Ik ga het in ieder geval proberen!

    Heb alvast een weddenschap voor een krat bier afgesloten voor als het niet lukt. Heb tegen mijn huisgenoot gezegd dat hij nooit lvl 35 kan halen met alleen Fifa 15, dus dat zorgt wel weer voor voldoende motivatie :D.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja heb em van US store gekocht. Nu aan het installeren.

    PS4 btw
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Godver moet een starters cup wedstrijd opnieuw spelen omdat de connectie faalde na de wedstrijd... Die wedstrijden zijn echt te saai te makkelijk.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Sinds ik ben overgestapt van een 360 naar een ps4 moet ik toch ook weer opnieuw beginnen met mijn fifa account levelen?

    Ga voor een 442 BPL team, wil eigenlijk Ramsey - Fernandinho als CM's. Weet iemand ongeveer hoeveel deze kosten?
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zal zo eens voor je kijken :)

    Edit: Goedkoopste die ik kon vinden
    Ramsey 7.900 buy now prijs
    Fernandinho 12.500 buy now prijs

    Tooooooorrr :9 Maare kun je dat ook aanpassen? Want hij neemt wel erg veel goals op.
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...uuuh&vid=a38a6b5f-e91f-4733-9fde-370982c1f22a
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]

    Hahaha, die Ivanovic! Waar is dit nu goed voor Frankie!?
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben mensen al een disk versie?
    Ze zijn al te krijgen Zie ik op marktplaats.
     
  10. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik hem ook op de xbox 360 kopen via de US store? En kan ik dan wel Nederlands als taal selecteren wanneer je het spel gaat spelen.
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    http://www.futhead.com/15/squads/1355870/
    Begin teampje staat. Hier maar mee beginnen en dan zo snel mogelijk de echte sterren binnenhalen;). Hier klopt de chemistry overigens niet, Ghilas staat op futhead als Liga Adelante speler, in FIFA speelt hij echter gewoon in de liga bbva.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Geen idee, maar waarom zou je hem in het Nederlands willen spelen? Ik speelde laatst voor het eerst Fifa in het Nederlands en dat commentaar en die beschrijvingen zijn echt om te schaterlachen. Doe mij dan toch maar dat Engelse commentaar van Martin Tyler en Alan Smith in plaats van onze Youri en Evert.
     
  13. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Commentaar hoeft niet, maar vindt het nogal irritant als het menu niet in het Nederlands is.
     
  14. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je fifa 15 al kan spelen als je hem al ingescand hebt op je nederlandse store lees hier en daar dat je hem al kan spelen via de us store
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik kan gewoon Nederlands kiezen op de one
     
    domique vindt dit leuk.
  16. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is er ook iemand die dit al op de 360 heeft dan ga ik hem vandaag ook kopen.
     
  17. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt hem al op de xone ?
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Thanks! Had vooral Ramsey een stuk hoger verwacht, blijkbaar ben ik een van de weinige die het een zeer handige speler lijkt.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik.. awesome

    Grootste nadeel tot nu toe: de spelers uit de UT zijn al na twee wedstrijden onder de 90 met fitness... echt kut
     
    djoggoman14 vindt dit leuk.
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tot 80-85 kun je ze nog prima opstellen hoor. Wel jammer dat je ze nu dus elke 3 wedstrijden wisselen moet, dat was vorige Fifa nog 4 wedstrijden en in Fifa 13 bijna 5 wedstrijden. Nu worden die fitness kaartjes nóg duurder en moet je een nog betere bank hebben (meer pakjes kopen dus in EA's denkwijze).
     

Deel Deze Pagina